Jump to content

Het grote Xbox 360 topic


RTS

Recommended Posts

Hey gasten,ik krijg een 360 met Halo 3 voor me vormsel (ik ben belg en christenen)!!!

Ik ben er egt blij mee,ik zal nu games bv Bioshock kunnen kopen!!!

Proficiat, Game als Halo 3 moet je gewoon hebben. Ook Gears Of War en zo. Gewoon must have games :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • lexus123

    102

  • NickOwnage

    65

  • TekaLoca

    63

  • Dvt

    60

Top Posters In This Topic

Posted Images

Komt er ook nog een prijsverlaging in de 360 elite, of die daaronder ?

De Core editie is volgens mij in prijs verlaagd, vanwege Arcade. Of heb ik het verkeerd? :7

Je hebt het goed. Hij is inderdaad verlaagd

En de Premium ?

Link to comment
Delen op andere websites

2 Days To Vegas:

2days2vegas5jk.jpg

2datstovegas20gz.jpg

Die screens van Ghost Recon 3 zien er heerlijk uit :)

Veelbelovend!

Full Auto:

racegame3600an.th.jpg

fullauto5vo.th.jpg

Tony Hawk gaat ook de X Box 360 op, waar je in die game ook met BMX´jes rond kan scheuren.

Madden NFL6:

madden8pm.jpg

maddennfl5ux.jpg

Possesion:

possesion9dt.th.jpg

92794020050429screen0036lr.th.jpg

Filmpje Xbox 360 In And Out: Filmpje

Allemaal prachtig

Thanks to Gamespot ;)

Ziet er goed uit ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Omdat ik lang niet online was wilde ik toch ff iets weten. Heb je bij een 360 Elite.HDMI - kabels en ook gewonen kabels voor de oudere TV's?

Ja, natuurlijk :Y

Dankje. Eigenlijk kon ik het ook aan Mister.X vragen maar die heb ik niet vaak meer gezien. Vandaag wel weer.
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Ik heb net gebeld naar de helpdesk. Kheb het probleem uitgelegd dat mijn Xbox de "to play, put it in an Xbox 360 console" error krijgt wanneer ik een game wil spelen. Blijkbaar een hardware fout, moet hem voor ongeveer 15 dagen missen. De email zal binnen 3 werkdagen aankomen waar het een en ander opstaat zoals de telefoonnummer van de koerierdienst. Hij sprak over een neutrale verpakking. Waar kan je die halen? Bij de koerierdienst of moet je die zelf aankopen? Zijn de reparatiekosten en de verzendkosten gratis?

Bewerkt: door Merticus XVII
Link to comment
Delen op andere websites

Over de kosten: Als je garantie hebt is het gratis, als je geen garantie hebt moet je waarschijnlijk voor betalen. De grarantie van de xbox360 verloopt tot 3 jaar na de aankoopdatum.

Op de rest van je vragen weet ik geen antwoord, ik heb namelijk helemaal geen Xbox 360.

Greetz,

Black Force

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb net gebeld naar de helpdesk. Kheb het probleem uitgelegd dat mijn Xbox de "to play, put it in an Xbox 360 console" error krijgt wanneer ik een game wil spelen. Blijkbaar een hardware fout, moet hem voor ongeveer 15 dagen missen. De email zal binnen 3 werkdagen aankomen waar het een en ander opstaat zoals de telefoonnummer van de koerierdienst. Hij sprak over een neutrale verpakking. Waar kan je die halen? Bij de koerierdienst of moet je die zelf aankopen? Zijn de reparatiekosten en de verzendkosten gratis?
Die 'neutrale verpakking' kan je gewoon bij de supermarkt halen, als ze daar toevallig een doos hebben liggen waar je Xbox goed in past. Een beetje speling is niet zo erg, want hij is toch al kapot en je krijgt hem terug in een speciale doos. Als je niks anders hebt liggen kan je het accesoiresvak van de aankoopdoos gebruiken. Die hele doos moet je niet doen, ivm diefstal. ;)
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...