Jump to content

Het grote Xbox 360 topic


RTS

Recommended Posts

Home vindt ik niets net als Sims,WOW....ziek hoe lang sommigen daar op kunnen zitten. GTA IV zijn verhaal is niet compleet op Ps3 het stopt wel op zelfde moment maar bij Xbox 360 gaat het meer zijn. Los stuk je is het niet. Zoals rockstar North ook al heeft gezegt. Genoeg aantal uur gameplay.Duur? Neen, dat denk ik niet. er zit meer achter die 50 miljoen dan alleen maar 2 downloads. Of het moeten echt wel downloads zijn waar je hele lang mee toekomt. En dan is het zeker geld waard.

Ik breek PS3 niet af. Vroeg me 1 jaar en 3 maanden geleden wat ik van xbox 360 vondt. Je zou verschieten tegen nu. Sony heeft net als bij PSP gewoon leugens vertelt. Ook alweer een dik jaar moeten wachten op PSP en PS3 net het zelfde.ja PS3 krijgt een nieuwe controller. Liefer die bannaan dan weer de zelfde waar je gewoon even trigger aan hebben gemaakt (gejat) en die sensor (gejat) Terwijl de meeste PS2 kots beu was. Daarom overstap gedaan. En ik beklaag het me niet.

PS3 heeft killzone,MGS4, sterkere proccessor. Allemaal goed en wel. Ik heb niets tegen playstation. Hier staan meer sony dingen dan iets anders.

PlayStation zal wel beter gaan verkopen dan Xbox 360. Maar dat boeit me niet. Wat me wel boeit is de games. En dat heeft het. en de enige titel die ik mis is Killzone. Dus ik ga niet klagen. Ook al is de kans er dat mijn xbox 360 even een ook van het huis hier weg blaast. Dan is dat zo maar. Binnen paar weken heb je dan een nieuwe of een herstelde. waar de fouten al meer zijn uitgehaald en dan is het goed zo. Ik maar er geen probleem om. net als de PSP dode pixel had. Na paar maanden zat ik aan mijn 3de PSP. Kreeg van Sony steeds een splinter nieuwe. Zelfs toen bleek dat garantie een week was verlopen. bij mijn tweede. Ik heb ook niet geklaagd over die problemen. Moet dat ook niet bij Xbox 360. Want er zijn zoveel dingen die je kan doen terwijl je console kapot is.

Dus jij denkt dat GTA IV zomaar ineens stopt met het verhaal op de PS3. Ik denk zelf nameljik dat je gewoon het hele verhaal krijgt op de PS3 maar dat je dat op de Xbox 360 meer moet zien als een uitbreidings pakket. Want ik geloof niet dat GTA IV goed op de PS3 gaat verkopen als je maar een half verhaal krijgt. :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • lexus123

    102

  • NickOwnage

    65

  • TekaLoca

    63

  • Dvt

    60

Top Posters In This Topic

Posted Images

vette set RTS!!! lijkt wel beetje op die van mij... alleen heb ik dan een samsung 23 inch hd ready tv.. maar opt moment staat er een kapote xbox naast.. (ik wacht nogsteeds op label zodat ik em kan versturen)

Link to comment
Delen op andere websites

vette set RTS!!! lijkt wel beetje op die van mij... alleen heb ik dan een samsung 23 inch hd ready tv.. maar opt moment staat er een kapote xbox naast.. (ik wacht nogsteeds op label zodat ik em kan versturen)

Hoe duur koste die TV van je?

Link to comment
Delen op andere websites

Jaloersheid bedwingen... RTS, je hebt een prachtige tv. Hij's mooi op maat gemaakt om op mijn kamer te passen. Wat was de prijs. Zou ik ermee toekomen met vakantiecentjes? Wij hebben het geluk niet om op een grote tv te spelen. Een klein tvtje is hier de boodschap. Misschien is het goed dat ik eens een vakantiejob vind ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Mooie HD RTS.

Ik heb een vraag. Als ik (binnenkort) me 360 haal, wil ik hem aan sluiten op me TV maar op me kamer staat ook een Beemer. Zal het daarop fijner zijn? Mij Beemer is een van de beste.Hij geeft extra mooiere beeld door zo apparaat. Maar hij hangt op de plafon en kan niet zijn wat voor merk het is.

Bewerkt: door Mister.X
Link to comment
Delen op andere websites

- Gaat niet de hele tijd kapot (failure rate ver onder de 1%)

- Blu-ray speler, het is al bijna 100% zeker dat blu-ray gaat winnen, ps3 bezitters hoeven geen losse speler meer te kopen.

-De 360 gaat ook niet 'de hele tijd' kapot. Ja, het is waar dat er meer 360's dan PS3's stuk gaan, maar lang niet allemaal. Bovendien, wat niet is kan nog komen: de PS2 had ook een zwak punt ergens zitten waardoor 'ie kapot kon gaan, maar dat gebeurde pas na een aantal maanden/jaren.

-En je bron is? Misschien heeft Blu-Ray inderdaad gewonnen van HD-DVD, maar voorlopig blijft de gewone DVD het populairst. Lekker belangrijk welke next-genmedium wint zolang het huidige medium nog prima fungeert.

- Verkoopt beter dan de 360 (als je vanaf de launch bekijkt, want kwam later uit)

-Ja, in Japan zeker :7

De PS3 verkoopt ver onder de maat. Een hele lange tijd heeft de PS3 in z'n thuisland Japan onder de 10.000 units per week verkocht en ook in Amerika deed de PS3 het een hele tijd ronduit slecht. Pas in de cijfers van juli valt terug te zien dat de PS3 het weer wat beter begint te doen, maar om nou meteen te roepen dat 'ie beter verkoopt 0_0

- En niet gaan zeggen dat de PS3 geen games heeft, 360 had hetzelfde probleem bij de lanch. Maar vanaf eind dit jaar en zeker begin volgend jaar komen aantal goede exclusives uit.

- Nog veel meer maar ik heb geen zin om het allemaal te typen, ik heb wel wat beters te doen zoals playstationen. Noemen jullie dan maar in welke opzichten de 360 beter is (en niet dat de 360 meer games heeft, erg logisch want console is al dubbel zo lang uit).

Lekker belangrijk wat de rede is dat de PS3 minder games heeft. Het feit is dat het zo is en het zal de consument echt geen knakworst kunnen schelen wat daar de precieze oorzaak van is. Immers, de rede daarvan neemt niet weg dát de PS3 minder games heeft dan de Xbox 360.

3. Er wordt juist voorspeld dat ps3 over paar maanden (eind 2007 + begin 2008) goed gaat verkopen door o.a. metal gear solid 4, killzone 2, little big planet, ratched and clank, warhawk, heavenly sword, hot shots golf 5, home, gran turismo, fanal fantasy xiii, etc.

4. Noem dan maar wat goede exclusives die binnekort op de 360 komen.

-Toevallig wordt er ook voorspeld dat beide concurrenten beter gaan verkopen die tijd, omdat alledrie de consoles heel veel sterke games krijgen die periode. Jammer trouwens dat de helft van de games die jij noemt nog helemaal geen datum mee hebben gekregen. Kennelijk weet jij meer dan de rest van de wereld :?

-Halo 3, BioShock, Mass Effect, Project Gotham Racing 4.

Jij zegt dat je wat nadelen kent, die zijn er ook wel maar de 360 heeft er minstens zo veel. Ik vroeg of jij dan de voordelen van de 360 op kon noemen, ik heb er nog steeds geen gehoord.

De prijs, de games en de games. Vooral die laatste twee dingen ontbreken nog een beetje op de PS3. Jammer, aangezien dat precies de grap is waar een console het van moet hebben. Dan kan de PS3 nog zoveel multimedia-geintjes hebben, zonder games is een console niks waard.

2. Maar binnerkort komen films niet meer op DVD uit maar op een HD schijf. Mij boeit het zeker welke gaat winnen want met mijn ps3 bespaar ik mooi honderden euro's op een blu-ray speler (films komen over tijdje echt niet meer op DVD uit hoor, videobanden waren ook heel snel dood nadat DVD aan het winnen was.

Films komen op DVD uit zolang er minder dan drieëneenhalve persoon in Nederland met een Blu-Rayspeler zijn. Denk je nou echt dat filmuitgevers kiezen voor een medium wat duurder is en wat 97% van de bevolking niet af kan spelen?

3. Op dit moment verkoopt de PS3 wereldwijd beter dan de 360, en ik zei dat de verkoopboost pas eind dit jaar begint.

Met de vriendelijke nadruk op 'op dit moment'. Het heeft namelijk maanden geduurd voordat de PS3 eindelijk beter ging verkopen dan de 360 en ik vraag me af hoelang de boost van die prijsverlaging gaat duren. In ieder geval is de PS3 echt de enige niet die de komende maanden een boost tegemoet kan zien.

Maar die andere spellen die ik noemde, kan jij ook zon lijste van exclusive games maken die binnekort voor de 360 komen?

De spellen die jij noemde komen voor een groot deel nog helemaal niet uit dit jaar.

Waarom zou Home tijdverspilling zijn, als je iets leuk vind, vind ik het geen tijdverspilling. Gamen zou dan ook tijdverspilling zijn hoe jij het bekijkt + gamen kost geld en home niet. En in GTA IV heeft op bijde consoles een volledig verhaal, bij de 360 is alleen een klein los stukje verhaallijn bijkopen (warschijnlijk heel duur want willen natuurlijk winst maken na een investering van 50 miljoen). En van alle fanboys die hier zitten, ben jij er ook een van of waarom probeer je anders alle ps3 voordelen die ik noem door (vaak slechte) argumenten weg te werken.

Gelukkig ben jij geen fanboy :tu:

De xbox heeft toch ook de analoge sticks van Sony gejat, en de tijdelijke exclusiviteit van GTA dus niet denken dat xbox niks jat. Ik had zelfs op een site ooit gezien dat xbox ook soort sixaxis in zijn controller wil inbouwen, kunnen ze moeilijk meer doen nu de console al uit is maar ik weet zeker dat als hij nu pas uit zou komen en wii en sixaxis groot succes waren dat xbox het ook in hun controller zet.

Haha, en van wie heeft Sony de analoge sticks gejat? Toch niet weer van Nintendo :?

En kom op zeg, betalen voor timed exclusives is al zo oud als de Super Famicom, zoniet ouder. Alsof dat een concept is wat Sony met GTA heeft verzonnen :7

Toevallig heb ik hier trouwens een PC-Joypad liggen met de revolutionaire tilt-techniek ergens uit 2002 ofzo of eerder. Van Microsoft ;)

Link to comment
Delen op andere websites

-Ja, in Japan zeker :7

De PS3 verkoopt ver onder de maat. Een hele lange tijd heeft de PS3 in z'n thuisland Japan onder de 10.000 units per week verkocht en ook in Amerika deed de PS3 het een hele tijd ronduit slecht. Pas in de cijfers van juli valt terug te zien dat de PS3 het weer wat beter begint te doen, maar om nou meteen te roepen dat 'ie beter verkoopt 0_0

De 360 deed het in hetzelfde tijdframe als de PS3 nog rampzaliger. :bonk:

Laten we het er maar op houden dat ze allebei niet bijster veel verkochten. :{

Lekker belangrijk wat de rede is dat de PS3 minder games heeft. Het feit is dat het zo is en het zal de consument echt geen knakworst kunnen schelen wat daar de precieze oorzaak van is. Immers, de rede daarvan neemt niet weg dát de PS3 minder games heeft dan de Xbox 360.
Op dit moment heeft de PS3 idd iets minder exclusieve toppers, maar als je de eindejaars line-up en de voorjaars 2008 bekijkt kun je wel stellen dat zowel de PS3 als de 360 een harstikke sterke line-up heeft.
Films komen op DVD uit zolang er minder dan drieëneenhalve persoon in Nederland met een Blu-Rayspeler zijn. Denk je nou echt dat filmuitgevers kiezen voor een medium wat duurder is en wat 97% van de bevolking niet af kan spelen?

Het gaat volgens mij ook niet zo zeer om de films (Elke film die ik tegenwoordig download past nog met gemak op een 4.7 DVD). Maar meer op de gamedata, heavenly sword bevat alleen aan audio al 10GB, natuurlijk kun je dit nog wel flink compresse als je echt wilt, maar je kunt niet ontkennen dat games steeds groter worden en na verloop van tijd 9GB gewoon niet meer genoeg is.

Haha, en van wie heeft Sony de analoge sticks gejat? Toch niet weer van Nintendo :?

En kom op zeg, betalen voor timed exclusives is al zo oud als de Super Famicom, zoniet ouder. Alsof dat een concept is wat Sony met GTA heeft verzonnen :7

Toevallig heb ik hier trouwens een PC-Joypad liggen met de revolutionaire tilt-techniek ergens uit 2002 ofzo of eerder. Van Microsoft ;)

-Ik moet hem wel nageven dat de Dual Analog de eerste was met 2 pookjes. :puh:

-En voor de wii was er ook al motion sensoring shit op de markt (weliswaar voor pc's ed.), op de console markt was sony toch echt de eerste met tilt sensoring (niet dat het zo bijster handig of bijzonder is ofzo :puh:)

Link to comment
Delen op andere websites

Mooie HD RTS.

Ik heb een vraag. Als ik (binnenkort) me 360 haal, wil ik hem aan sluiten op me TV maar op me kamer staat ook een Beemer. Zal het daarop fijner zijn? Mij Beemer is een van de beste.Hij geeft extra mooiere beeld door zo apparaat. Maar hij hangt op de plafon en kan niet zijn wat voor merk het is.

Krijg ik nog antwoord op deze vraag?

Link to comment
Delen op andere websites

Dankjewel voor het weerleggen van zijn argumenten Mania-92 :tu: scheelt mij een hoop typwerk.

Maar vandaag is mijn laatste vakantie dag en ik heb besloten dat ik, voor nu even, stop met de fanboy console wars.

Het enige voordeel van de xbox 360 wat ik uit jouw posts kan lezen is de prijs (als je de kosten van xbox live er niet bij telt) en de games.

De prijs is voor veel mensen een goed argument om de 360 te kopen, ookal is de ps3 in best veel gevallen goedkoper (behalve als je voor een console zonder harde schijf kiest en waarmee je niet online kan spelen).

Over de games, de ps3 is in japan ongeveer een jaar uit, In europa nog geen half jaar. Iedere console heeft na de lanch minder games dan een console die al veel langer uit is. De goede games voor ps3 moeten nog komen, dat duurt alleen wat langer (de meeste 2008 of 2009).

De blu-ray speler is ook geen overbodige luxe, in UT 3 komen op de 360 versie zelfs minder maps omdat het gewoon niet op een DVD past, moet je voorstellen hoe alles over 3 jaar nog op een DVD moet passen. Er zijn zelfs bij aantal aangekondigde games op 360 die op 2 of 3 dvd's uit komen, ook erg leuk, alke keer dat je in GTA naar een andere stad rijdt moet je DVD wisselen. Failure rate van ps3 is trouwens 0.2% heb ik gisteren gelezen, 1 op de 500 consoles zit dus fout in, dat is al een stuk beter dan 1 op de 3.

Maar zoals ik al zei, ik ga voorlopig stoppen met dit, zeker als school begint besteed ik de tijd die ik heb liever aan andere dingen als dit.

Over een half jaar of nog langer zal ik misschien nog wel een keer laten zien hoe het met ps3 gaat en of je nog steeds vind dat de 360 beter is.

Mooie HD RTS.

Ik heb een vraag. Als ik (binnenkort) me 360 haal, wil ik hem aan sluiten op me TV maar op me kamer staat ook een Beemer. Zal het daarop fijner zijn? Mij Beemer is een van de beste.Hij geeft extra mooiere beeld door zo apparaat. Maar hij hangt op de plafon en kan niet zijn wat voor merk het is.

Krijg ik nog antwoord op deze vraag?

Op beamer gamen lijkt mij veel leuker dan voor TV. Als het een van de beste is zal het beeld zeker wel hoge resolutie hebben, Als ik jou was zou ik hem dus gewoon op die beamer aansluiten. Maar wat is eigelijk de vraag, of het een goed idee is om hem daarop aan te sluiten? Je kan het beste als je de console hebt gewoon kijken wat je zelf fijner vind, mij lijkt beamer veel leuker maar je moet wel elke keer je kamer donker maken en het is misschien wat meer werk.

Sorry voor dubbelpost maar ik weet niet hoe je op ps3 moet knippen en plakken :}

Bewerkt: door Dutchy3010
Link to comment
Delen op andere websites

Het enige voordeel van de xbox 360 wat ik uit jouw posts kan lezen is de prijs (als je de kosten van xbox live er niet bij telt) en de games.
Piet-Herr heeft het al wat eerder gezegt; een console koop je voro de games, als dat dan nog goedkoper kan en je meer goeie games tot je beschikking hebt, is het toch makkelijk kiezen?
De prijs is voor veel mensen een goed argument om de 360 te kopen, ookal is de ps3 in best veel gevallen goedkoper (behalve als je voor een console zonder harde schijf kiest en waarmee je niet online kan spelen).

Over de games, de ps3 is in japan ongeveer een jaar uit, In europa nog geen half jaar. Iedere console heeft na de lanch minder games dan een console die al veel langer uit is. De goede games voor ps3 moeten nog komen, dat duurt alleen wat langer (de meeste 2008 of 2009).

De PS3 en de Xbox 360 zijn op precies dezelfde beurs aangekondigd. Als Microsoft/Sony het slim spelen geven ze ruim van tevoren de development-kits aan de ontwikkelaren, zodat de spellen al ver gevorderd zijn als hij word aangekonidgd, en ook echt af als de console uitkomt. Dat Sony de PS3 wegens Blu-Ray zwaar heeft moeten vertragen (heerlijk voordeel :tu:), is jammer. Dus in princiepe hebben de ontwikkelaren voor de launchgames van de PS3 net zo veel tijd gehad als de ontwikkelaren die games (exclusief) voor de Xbox 360 hebben gelanceerd, in diezelfde periode. Dan vraag ik me nog steeds af waarom er nog geen exclusieve killer-games zijn voor de PS3...
De blu-ray speler is ook geen overbodige luxe, in UT 3 komen op de 360 versie zelfs minder maps omdat het gewoon niet op een DVD past, moet je voorstellen hoe alles over 3 jaar nog op een DVD moet passen. Er zijn zelfs bij aantal aangekondigde games op 360 die op 2 of 3 dvd's uit komen, ook erg leuk, alke keer dat je in GTA naar een andere stad rijdt moet je DVD wisselen.
Een multiplayer-dvd en een singleplayer-dvd en het probleem is toch aardigverholpen lijkt me. En als je daar problemen mee hebt, dus gewoon te lui zijn 2/3 meter naar je console te lopen, mag je wel wat meer gaan sporten.
Failure rate van ps3 is trouwens 0.2% heb ik gisteren gelezen, 1 op de 500 consoles zit dus fout in, dat is al een stuk beter dan 1 op de 3.
Dat de Xbox 360 veel kapot gaat weten we nu wel hoor. Microsoft is dom geweest en nu zijn ze hard onderweg om dat weer recht te zetten. Met de feestdagen moet Microsoft het wel in orde hebben, wat ze ook gaat lukken, zeker als ze er wat extra geld aan besteden.
Maar zoals ik al zei, ik ga voorlopig stoppen met dit, zeker als school begint besteed ik de tijd die ik heb liever aan andere dingen als dit.

Over een half jaar of nog langer zal ik misschien nog wel een keer laten zien hoe het met ps3 gaat en of je nog steeds vind dat de 360 beter is.

Dat is nou juist waar er over gediscuseerd werd (die discussie ben je trouwens zwaar aan het verliezen, maar dat terzijde). Je hoeft er helemaal niet veel tijd in te steken, als je met goeie argumenten komt die je kan onderbouwen is een korte post, van 4/5 regels, voldoende. 2 A4'tjes onzin is namelijk niks waard tegenover eerdergenomde. :)
Link to comment
Delen op andere websites

Piet-Herr heeft het al wat eerder gezegt; een console koop je voro de games, als dat dan nog goedkoper kan en je meer goeie games tot je beschikking hebt, is het toch makkelijk kiezen?

Dat is niet helemaal waar... Jij koopt hem misschien voor de games andere kopen hem als multimedia apparaat en weer andere misschien gewoon als mode accesoire. :puh: Iedereen heeft een andere motivatie om een console te kopen

Een multiplayer-dvd en een singleplayer-dvd en het probleem is toch aardigverholpen lijkt me. En als je daar problemen mee hebt, dus gewoon te lui zijn 2/3 meter naar je console te lopen, mag je wel wat meer gaan sporten.

Is misschien wel een oplossing maar dat gaat niet altijd even gemakkelijk.. Als de engine, textures, models, audio etc. te groot word kun je dit niet doen aangezien elk van die onderdele op beide discs moet, dus als dat bij elkaar al bijvoorbeeld 11GB is... :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een console koop je altijd voor de games. Daarvoor is een console. Je moet gene schrik hebben dat bepaalde games niet naar Xbox 360 kan. Dat kunnen ze wel de compressie technieken gaan met de dag vooruit. Daarnaast je je Xbox Live om te downloaden. Of alle maps al dan niet op op disc staan is zelf niet bekend. De Epic weet het zelf nog niet of het er op gaan maar de mapen komen zeke rop de Xbox 360 ook.

Gta-killer @:

Maar zoals ik al zei, ik ga voorlopig stoppen met dit, zeker als school begint besteed ik de tijd die ik heb liever aan andere dingen als dit.

Over een half jaar of nog langer zal ik misschien nog wel een keer laten zien hoe het met ps3 gaat en of je nog steeds vind dat de 360 beter is.

Kun je naar verleden kijken. PS2 was maar zwak beestje als je toen Xbox had. Toch verkocht de PS2 veel beter. Nu is het anders om. Kijk naar Dirt op de twee versies codemasters zei dat PS3 versie beter zou zijn. maar is er iets beter aan? lichteffecten zijn beter, maar er zijn wel bomen weg genomen. Weerd...

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...