Jump to content

Het grote Xbox 360 topic


RTS

Recommended Posts

Een console koop je altijd voor de games. Daarvoor is een console.

Hoe kom je daar nou weer bij... Je hebt ook mensen die hem kopen om video's te kijken of gewoon voor de sier, hoe kan jij nou weten wat voor motivatie mensen hebben om een console te kopen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • lexus123

    102

  • NickOwnage

    65

  • TekaLoca

    63

  • Dvt

    60

Top Posters In This Topic

Posted Images

Een console koop je altijd voor de games. Daarvoor is een console.

Hoe kom je daar nou weer bij... Je hebt ook mensen die hem kopen om video's te kijken of gewoon voor de sier, hoe kan jij nou weten wat voor motivatie mensen hebben om een console te kopen.

Een console is altijd voor games geweest. Dat is de hooftdoel. Of wist je dat niet? Voor films alleen gaan ene mens geen console kopen. Damn

Link to comment
Delen op andere websites

Een console koop je altijd voor de games. Daarvoor is een console.

Hoe kom je daar nou weer bij... Je hebt ook mensen die hem kopen om video's te kijken of gewoon voor de sier, hoe kan jij nou weten wat voor motivatie mensen hebben om een console te kopen.

Een console is altijd voor games geweest. Dat is de hooftdoel. Of wist je dat niet? Voor films alleen gaan ene mens geen console kopen. Damn

Ja maar dat wilt toch niet zeggen dat iedereen een console koopt om te gamen?

Link to comment
Delen op andere websites

Een console koop je altijd voor de games. Daarvoor is een console.

Hoe kom je daar nou weer bij... Je hebt ook mensen die hem kopen om video's te kijken of gewoon voor de sier, hoe kan jij nou weten wat voor motivatie mensen hebben om een console te kopen.

Een console is altijd voor games geweest. Dat is de hooftdoel. Of wist je dat niet? Voor films alleen gaan ene mens geen console kopen. Damn

Ik ken iemand die de ps3 speciaal voor blu-ray films gekocht hebben, omdat het op dat moment de goedkoopste blu-ray speler was. Die gene heeft ook niks met games en gamed er nooit op, hij download wel film trailers van de playstation store. Ik vind het ook wel handig dat ik kan internetten op me ps3, omdat onze pc vaak bezet ik kan ik daar internetten, video's van youtube bekijken, muziek luisteren enz.

Over die games ik heb al wel vaker gezegd dat iedere console een half jaar/ jaar na de release nog weinig top games heeft. Maar eind augustus komen singstar en warhawk uit, midden september heavenly sword, eind 2007 Ratched and clank, lair, home, drakes fortune, wipheout HD, everybody golf etc. In 2008 killzone 2, mgs 4, gran turismo 5, final fantasy XIII etc. Dat zijn wel een aantal goede exclusives, je kan wel zeggen dat ze zo laat uit komen maar de xbox 360 had een jaar geleden ook bijna geen goede games.

De 360 heeft dus gewoon een voorsprong die nog makkelijk ingehaald kan worden (als de 120 miljoen ps2 bezitters een console gaan kopen en graag de nieuwste delen van hun favorite ps2 exclusives willen spelen).

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ken iemand die de ps3 speciaal voor blu-ray films gekocht hebben, omdat het op dat moment de goedkoopste blu-ray speler was. Die gene heeft ook niks met games en gamed er nooit op, hij download wel film trailers van de playstation store. Ik vind het ook wel handig dat ik kan internetten op me ps3, omdat onze pc vaak bezet ik kan ik daar internetten, video's van youtube bekijken, muziek luisteren enz.

Precies! Neem bijvoorbeeld mijn vader. Hij heeft ook een PlayStation 3. En dat alleen omdat het een goedkope en degelijke Blu-Ray speler is. Hij bekijkt er ook nog af-en-toe foto's op maar gamen..? En ik moet zeggen op z'n nieuwe Bravia 1.88 half is ziet het er héél gelikt uit. Ik heb er zelf een keer MotorStorm opgedaan en dan sta je toch even te klapperen met je oortjes. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Het is al poosje terug, maar ik ben een weekje terug gekomen met The Xbox Live Team.

En waar kan je het beste even vertellen dan een topic waar allemaal Xbox360 gamers staan?!

Dus als iemand wilt joinen kan dat natuurlijk..

En een vraagje, hoe pas je je emailadress aan van Xbox Live?

Link to comment
Delen op andere websites

Het is al poosje terug, maar ik ben een weekje terug gekomen met The Xbox Live Team.

En waar kan je het beste even vertellen dan een topic waar allemaal Xbox360 gamers staan?!

Dus als iemand wilt joinen kan dat natuurlijk..

Ik begrijp niet helemaal wat je bedoelt, maar dit zou je best kunnen helpen. :)
En een vraagje, hoe pas je je emailadress aan van Xbox Live?
Heel simpel; niet. Als je met je Xbox Live Gamertag een ander e-mail adderes wilt, zul je een nieuwe moeten aanmaken. ;)
Link to comment
Delen op andere websites

Geef me is een tip. Welke van de 2 moet ik pakken. budget maakt me niet uit!

  • Xbox 360
  • Xbox 360 Elite

Zit er op de Elite geen CD fouten zoals er krassen op komen en kunnen al die spellen erop komen(van de 360 op de elite).

Link to comment
Delen op andere websites

Als ik met kerst een goed rapport heb, krijg ik van me ma een X360

Edit:

Zit er op de Elite geen CD fouten zoals er krassen op komen en kunnen al die spellen erop komen(van de 360 op de elite).

Er zit geen vershil in tussen welke je pakt, alleen heeft Elite een 20gb hardeschijf.

Bewerkt: door .WhoopDiDoo.
Link to comment
Delen op andere websites

Als ik met kerst een goed rapport heb, krijg ik van me ma een X360

Edit:

Zit er op de Elite geen CD fouten zoals er krassen op komen en kunnen al die spellen erop komen(van de 360 op de elite).

Er zit geen vershil in tussen welke je pakt, alleen heeft Elite een 20gb hardeschijf.

Ene vergeet niet de meerder HD mogelijkheden. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Whoopie, hoe kom je erbij dat de Elite een 20 GB HDD heeft? :? De Elite heeft een 120 GB HDD, de 'Premium' heeft een 20 GB HDD. En de Core, het goedkoopste pakket, heeft géén opslagmedium en krijg binnenkort standaard een 256 MB memorystick. :)

@ Mister X; als de Elite in Europa verschijnt (vrij snel alweer, time vliegt) zullen de meeste fouten eruit gehaalt zijn. En in september komt ook de 'Xbox 360 Falcon' op de markt. Dit is een nieuw intern ontwerp voor alle Xbox'en, waar ook weer heel veel fouten uit gehaalt zullen zijn. Het krassenprobleem is helemaal opgelost. Of je moet toevallig een 1 jaar oude Xbox krijgen, waar de verkeerde DVD-drive nog in zit. Maar die kans is ook te verwaarlozen. :)

Link to comment
Delen op andere websites

HD betekend high defenition, dat gaat dan over resoluties boven 720p en tot 1080p. het gaat eigelijk allemaal om de resolutie, als je gewoon hebt, dat is 565i als ik me niet vergis. dat is dus de resolutie van een gewone ''niet lcd'' TV. Die sluit je aan met een kabel met een witte, rode en gele plug. HD, en HDMI, wat de elite dus heeft, een HDMI out, kun je dus met je X360 resoluties van 1080p op je scherm toveren, indien je TV dat ondersteunt in ieder geval. maar ja, welke resolutie je TV ondersteunt, staat zeer waarschijnlijk wel in de handleiding of op de doos van de TV. de X360 Elite heeft dus een HDMI out die resoluties tot 1080p kan outputten, en de andere 2 varianten van de X360 tot 1080i.

nu zal ik je het verschil tussen i en p die achter de 720 en 1080 staan ook gelijk even uitleggen.

als er een i achter staat, wil dat zeggen dat niet alle beeldlijnen van je TV tegelijk gerefresht worden, dus om een aantal milliseconde, dit ''kan'' soms een beetje vervaagd beeld opleveren, ik zeg niet dat die altijd ook zo is. daarom kun je dus beter 720p nemen als 1080i, maar 1080p is wel weer beter.

een p betekend dat alle beeldlijnen op dezelfde milliseconde gerefresht worden, en dat leverd natuurlijk een zuiver beeld op.

i = interlacted

p = prognesive

hopelijk heb ik je hierbij voldoende ingelicht, zo niet, dat moet je het ff zeggen.

Als ik fouten heb gemaakt, of dingen heb gezegt die niet kloppen, hoor ik dat ook graag :D

Greetz,

Black Force

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...