Jump to content

Het grote Xbox 360 topic


RTS

Recommended Posts

ja ik vind dat Ms naar omstandigheden goed omgaan met het probleem, daarom hebben ze toch ook nu op elke Xbox 360 3 jaar garantie gezet :D dat is wel prettig voor de xbox 360 owners. maar ja, ik ben en blijf altijd een ps fanboy, tegen welke prijs ook :D (dat zeg ik nu dus :Y )

maar goed, ik speel wel is blij vrienden op de xbox 360 en ik vind het ook wel leuk om op de xbox 360 te spelen enzo maar het trekt me gewoon niet om er 1 te kopen, dat wil ik gewoon niet, de ps3 daarintegen wilde ik heel graag en die heb ik nu dus ook maar ja, genoeg offtopic gegaan nu.

greetz,

black force

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • lexus123

    102

  • NickOwnage

    65

  • TekaLoca

    63

  • Dvt

    60

Top Posters In This Topic

Posted Images

beste mensen ik heb op het journaal gehoord dat microsoft een boete moest betalen omdat het een data-miste en als je een spel speelt krijg je zonder dat je het merkt opeens krassen op je cd.

Link to comment
Delen op andere websites

Er is een serie Xbox 360 die geproduceerd is in December 2006 waarbij de kans bestaat dat hij krassen maakt op je DVD's. Die kans is echter niet bijzonder groot als je een Xbox 360 koopt en Microsoft heeft dat probleem ondertussen al opgelost. Ook is Microsoft bezig met een nieuwe Xbox 360 waarbij de hardware verbeterd is wardoor hij niet meer kapot zal gaan. Dit project loopt onder de naam "Falcon". Mocht je toch een Xbox 360 hebben die krassen veroorzaakt dan vergoed Microsoft je spel en komen ze je Xbox 360 ophalen voor reparatie of vervanging. Die service is dus prima geregeld. Ook is de kans dat je nu nog een Xbox 360 koopt die krassen maakt zeer klein.

Verder hoort dit topic hier niet echt thuis denk ik. Het is meer een topic voor het Console's & Beurzen forum Hier waren dacht ik ook al meerdere topics aangemaakt over dit onderwerp. Als antwoord op je poll heb ik trouwens nee gestemd. Ik heb zelf een Xbox 360 en die doet het prima. Verder is er in mijn 25 man tellende Xbox 360 vriendenlijst maar een persoon die problemen heeft gehad met zijn Xbox 360.(Verrity) Zijn Xbox was oververhit en gaf een ring of death. Dit houdt in dat je Xbox zo heet is geworden dat er binnenin componenten zijn losgesmolten.

Groetjes, :cya:

Boris H.

Link to comment
Delen op andere websites

MENSEN met een krassende XBOX als je hem nu terug stuurt naar microsoft met de games die gekrast zijn(alleen microsoft games) kan je xbox gerepareert worden en je koelers worden vervangen met stillere en snellere koelers(zodat je xbox niet oververhit en niet klinkt als een harley davidsson) de koste kan tussen de 30 euro zitten maar dan is alles weer oke:) (dit had ik overkomen):)

Link to comment
Delen op andere websites

k heb last van de 3 rode ringen... dus hijs kapot...

waar kan ik naar bellen en waar moek em naar opsturen en hoe moet ik hem opsturen... nog tips zoalshaal je harde schijf eraf????...

Link to comment
Delen op andere websites

Bronzenknieschijf

Enorm jammer dat je last hebt van de Ring of Dead. Je kan Microsoft altijd bellen op hun telefoonnummer: 0800/79.790. Na enkele toetsen ingeduwd te hebben krijg je een Microsoft medewerker aan de lijn. Aan hem/haar kan je je probleem voorleggen. Zij zullen je instructie's geven over hoe je je harde schijf van je Xbox360 kan verwijderen en hoe het vervoer word geregeld. Staat je Xbox360 geregistreerd? Geef hen dan je referentienummer. Zo kunnen ze gemakkelijker bij je gegevens en zal alles vlotter kunnen verlopen.

Veel succes Bronzenknieschijf :cya:

Bewerkt: door Merticus XVII
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Een klein bumpje,

Ik ben erg geintreseert nu in een X360, maar wat tegen hangt is de prijs. Dit is erg onduidelijk. Ik zou de prijs moeten weten voor de goedkoopste editie ( Core of premium, weet ik ff niet meer).

+ Ik hoor over die krassen? Is dit bij "alle" 360's?

-Online functie, dat is toch dat Gold ding right? Hoeveel kost dat en voor hoelang gaat het mee?

-Ondersteunt Oblivion ook een Online functie? Evenals Gears of war? En wat is de populariste (online) game op dit moment?

Hopelijk komt er wat informatie ^^, ik zal nog vraagjes stellen hoor

IB

Link to comment
Delen op andere websites

Een klein bumpje,

Ik ben erg geintreseert nu in een X360, maar wat tegen hangt is de prijs. Dit is erg onduidelijk. Ik zou de prijs moeten weten voor de goedkoopste editie ( Core of premium, weet ik ff niet meer).

+ Ik hoor over die krassen? Is dit bij "alle" 360's?

-Online functie, dat is toch dat Gold ding right? Hoeveel kost dat en voor hoelang gaat het mee?

-Ondersteunt Oblivion ook een Online functie? Evenals Gears of war? En wat is de populariste (online) game op dit moment?

Hopelijk komt er wat informatie ^^, ik zal nog vraagjes stellen hoor

IB

1- Neen, ik heb de slechtste Disc drive die het meeste kras probleem veroorzaakt. Maar ik heb er geen last van. En hij is nog stil ook.

2- Bij Xbox Live heb je Xbox Live Gold en Xbox Live Silver. je betaalt zo een 60 euro er aan. maar je krijgt er genoeg voor terug.

3- Gears Of War is gewoon top online. Ik heb het maanden na release veel online gespeeld achter elkaar.

Bij mij weten gaat Oblivion niet zo online als Gears Of War. Puur singleplayer waar ik van gehoord heb dat je er heel lang mee bezig bent. ( Ik ben niet voor die genre dusja)

Core pack is de goedkoopste.Maar is niet aan te raden. Want het heeft geen harde schijf. En heeft controllers met draad. Prijs : 300 €

Premium pack is dan een aanrader. Een harde schijf en draadloze controllers en je hebt 1 maand gratis Xbox live.

prijs : 400€

Link to comment
Delen op andere websites

Een klein bumpje,

Ik ben erg geintreseert nu in een X360, maar wat tegen hangt is de prijs. Dit is erg onduidelijk. Ik zou de prijs moeten weten voor de goedkoopste editie ( Core of premium, weet ik ff niet meer).

+ Ik hoor over die krassen? Is dit bij "alle" 360's?

-Online functie, dat is toch dat Gold ding right? Hoeveel kost dat en voor hoelang gaat het mee?

-Ondersteunt Oblivion ook een Online functie? Evenals Gears of war? En wat is de populariste (online) game op dit moment?

Hopelijk komt er wat informatie ^^, ik zal nog vraagjes stellen hoor

IB

1- Neen, ik heb de slechtste Disc drive die het meeste kras probleem veroorzaakt. Maar ik heb er geen last van. En hij is nog stil ook.

2- Bij Xbox Live heb je Xbox Live Gold en Xbox Live Silver. je betaalt zo een 60 euro er aan. maar je krijgt er genoeg voor terug.

3- Gears Of War is gewoon top online. Ik heb het maanden na release veel online gespeeld achter elkaar.

Bij mij weten gaat Oblivion niet zo online als Gears Of War. Puur singleplayer waar ik van gehoord heb dat je er heel lang mee bezig bent. ( Ik ben niet voor die genre dusja)

Core pack is de goedkoopste.Maar is niet aan te raden. Want het heeft geen harde schijf. En heeft controllers met draad. Prijs : 300 €

Premium pack is dan een aanrader. Een harde schijf en draadloze controllers en je hebt 1 maand gratis Xbox live.

prijs : 400€

Even een aanvoeging, ik geloof dat de 360 in Augustus met 50,- euro gaat zakken in prijs. Dus dan heb je er al 1 voor 350, maar tegenwoordig kost die nergens meer 400,-. Oblivion gaat in ieder geval niet online, dus is een puur singleplayer spel, maar daarmee kan je wel meer dan 100 uren mee vermaken. Premium Pack is inderdaad aan te raden, want Core is best kaal.

Succes met je keuze!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...