Jump to content

Het grote Xbox 360 topic


RTS

Recommended Posts

  • Reacties 1.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • lexus123

    102

  • NickOwnage

    65

  • TekaLoca

    63

  • Dvt

    60

Top Posters In This Topic

Posted Images

ik heb ook vragen!

1.Wat kan je Meer doen als je Xbox live hebt!?

2.Kan je met xbox live elkaar berichten sturen als je vb. iets afspreek om een spel online te spelen?

3.Wat kan een xbox meer als een PC of/en PSP?

1.Online games natuurlijk, xbox live kost wel 60 euro per jaar (wist je denk ik al wel).

2.Geen idee, zie antwoord van Rullez

3.Het is een console dus er komen wat meer games voor uit als pc en je speelt natuurlijk met controller. Meer als een psp zijn bijvoorbeeld betere graphics en (een aantal) andere games.

Verder vind ik vraag 3 een beetje rare vraag :cab:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

L.A. Noire verschijnt op next-gen-platformen

Nieuws | 16 juni 2007 - Take-Two heeft vandaag bevestigd dat hun duistere game L.A. Noire verschijnt op de "next-gen-platformen". Tot nu toe wisten we alleen dat de game op de PS3 zou verschijnen. Aan de woorden van Take-Two te zien verschijnt de game dus in ieder geval ook op de Xbox 360 en misschien nog wel op de PC.

L.A. Noire is een detective-game met een donker sfeertje. Het verhaal speelt zich af aan het eind van de jaren ’40 in Los Angeles, nog voordat er snelwegen waren. Naoorlogse corruptie, drugs en jazz waren in die tijd alom vertegenwoordigd en die zaken zullen dan ook de achtergrond van de game voor een belangrijk deel bepalen. Los Angeles zal volgens de ontwikkelaar perfect worden nagemaakt.

L.A. Noire zal actie, onderzoek en een complexe verhaallijn combineren om de speler in de game te trekken. In dit verhaal, dat een open einde zal hebben, is het aan de speler om een aantal brute moorden op te lossen. L.A. Noire wil gamen en film écht combineren. Bekijk hier de trailer.

Bron: Insidegamer

--------------------

Goed nieuws voor de Xbox 360-bezitters, slecht nieuws voor Sony. Zo is de PS3 wéér een exclusive kwijt.

Bevestigd: extra content GTA IV alleen voor 360

Nieuws | 16 juni 2007 - De Xbox 360 krijgt exclusief extra downloadable content voor Grand Theft Auto IV, dat heeft een woordvoerder van Take-Two bevestigd tegenover GamesIndustry.biz.

Dat dit zo zou zijn werd al vermoed nadat Take Two een lijst had vrijgegeven met al hun releases in het fiscale jaar 2008. Op deze lijst werd downloadable GTA IV-content bevestigd voor de 360, maar er stond niets over de PS3. Nu blijkt dus dat alleen de 360-gamers kunnen genieten van extra content.

GTA IV staat momenteel nog gepland voor een release op 19 oktober 2007 voor de PlayStation 3 en Xbox 360.

Bron: Insidegamer

--------------------

Het was inderdaad al soort van bekend, maar nu is het dus bevestigd.

Bewerkt: door Piet-Herr
Link to comment
Delen op andere websites

L.A. Noire verschijnt op next-gen-platformen (X360, PS3)

Nieuws | 16 juni 2007 - Take-Two heeft vandaag bevestigd dat hun duistere game L.A. Noire verschijnt op de "next-gen-platformen". Tot nu toe wisten we alleen dat de game op de PS3 zou verschijnen. Aan de woorden van Take-Two te zien verschijnt de game dus in ieder geval ook op de Xbox 360 en misschien nog wel op de PC.

L.A. Noire is een detective-game met een donker sfeertje. Het verhaal speelt zich af aan het eind van de jaren ’40 in Los Angeles, nog voordat er snelwegen waren. Naoorlogse corruptie, drugs en jazz waren in die tijd alom vertegenwoordigd en die zaken zullen dan ook de achtergrond van de game voor een belangrijk deel bepalen. Los Angeles zal volgens de ontwikkelaar perfect worden nagemaakt.

L.A. Noire zal actie, onderzoek en een complexe verhaallijn combineren om de speler in de game te trekken. In dit verhaal, dat een open einde zal hebben, is het aan de speler om een aantal brute moorden op te lossen. L.A. Noire wil gamen en film écht combineren. Bekijk hier de trailer.

Bron: Insidegamer

--------------------

Goed nieuws voor de Xbox 360-bezitters, slecht nieuws voor Sony. Zo is de PS3 wéér een exclusive kwijt.

Heerlijk, lijkt me een zalige game! Die ga ik zeker halen!

Boris H.

Link to comment
Delen op andere websites

Goed nieuws voor de Xbox 360-bezitters, slecht nieuws voor Sony. Zo is de PS3 wéér een exclusive kwijt.

Bevestigd: extra content GTA IV alleen voor 360

Nieuws | 16 juni 2007 - De Xbox 360 krijgt exclusief extra downloadable content voor Grand Theft Auto IV, dat heeft een woordvoerder van Take-Two bevestigd tegenover GamesIndustry.biz.

Dat dit zo zou zijn werd al vermoed nadat Take Two een lijst had vrijgegeven met al hun releases in het fiscale jaar 2008. Op deze lijst werd downloadable GTA IV-content bevestigd voor de 360, maar er stond niets over de PS3. Nu blijkt dus dat alleen de 360-gamers kunnen genieten van extra content.

GTA IV staat momenteel nog gepland voor een release op 19 oktober 2007 voor de PlayStation 3 en Xbox 360.

Bron: Insidegamer

--------------------

Het was inderdaad al soort van bekend, maar nu is het dus bevestigd.

Was al bekend en bevestigd.. hierover heb ik al een topic gemaakt! bij de IV subforum!

iets van een week geleden!

Link to comment
Delen op andere websites

Het was min of meer bekend, maar nooit bevestigd. Het ontbreken van de content voor de PS3 in de releaselijst was aanleiding om aan te nemen dat de PS3 die content ook niet zou krijgen, maar het was nog niet zeker. Nu is het dat dus wel.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...
Ben ik even blij dat ik een X360 heb. Zo kan ik optimaal genieten van alles wat GTA IV te bieden heeft!

De ps 3 versie zal ook wel iets exclusiefs krijgen, zoals b.v sixaxis. Dat je daarmee o.a. je auto kunt besturen. Misschien komt er ook een downlodable content (dan niet in de vorm van episodes)

Bewerkt: door Gta-killer
Link to comment
Delen op andere websites

Ben ik even blij dat ik een X360 heb. Zo kan ik optimaal genieten van alles wat GTA IV te bieden heeft!
De ps 3 versie zal ook wel iets exclusiefs krijgen, zoals b.v sixaxis. Dat je daarmee o.a. je auto kunt besturen. Misschien komt er ook een downlodable content (dan niet in de vorm van episodes)
Bron? Voor zover er bekend is heeft Microsoft 50 miljoen dollar neergetelt voor die downloadable content, waardoor het mij het meest logische lijkt dat álle downloadable content voor GTA IV exclusief voor de Xbox 360 verschijnen.

De Six-Axes toevoeging zal er zeker inzitten, aangezien dat een vereiste is van Sony. Alleen denk ik niet dat veel extra leuke gameplay met zich meebrengt, meer een nutteloze toevoeging zoals in de andere games die tot nu toe zijn verschenen voor de Playstation 3. Het is nog wachten of er een keer een game komt die er veel mee doet (Warhawk lijkt me voor alsnog de enige.. Maar dat moet ook goed met normale pookjes te doen zijn). De Six-Axis toevoegingen zijn gewoon 'gimmicks', en ik denk dat dat bij GTA IV hetzelfde zal zijn... Niks intressants dus om GTA IV voor de Playstation 3 te verkiezen boven de Xbox 360-versie. ;)

Maar als jij er anders over denkt; ga je gang. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ben ik even blij dat ik een X360 heb. Zo kan ik optimaal genieten van alles wat GTA IV te bieden heeft!
De ps 3 versie zal ook wel iets exclusiefs krijgen, zoals b.v sixaxis. Dat je daarmee o.a. je auto kunt besturen. Misschien komt er ook een downlodable content (dan niet in de vorm van episodes)
Bron? Voor zover er bekend is heeft Microsoft 50 miljoen dollar neergetelt voor die downloadable content, waardoor het mij het meest logische lijkt dat álle downloadable content voor GTA IV exclusief voor de Xbox 360 verschijnen.

De Six-Axes toevoeging zal er zeker inzitten, aangezien dat een vereiste is van Sony. Alleen denk ik niet dat veel extra leuke gameplay met zich meebrengt, meer een nutteloze toevoeging zoals in de andere games die tot nu toe zijn verschenen voor de Playstation 3. Het is nog wachten of er een keer een game komt die er veel mee doet (Warhawk lijkt me voor alsnog de enige.. Maar dat moet ook goed met normale pookjes te doen zijn). De Six-Axis toevoegingen zijn gewoon 'gimmicks', en ik denk dat dat bij GTA IV hetzelfde zal zijn... Niks intressants dus om GTA IV voor de Playstation 3 te verkiezen boven de Xbox 360-versie. ;)

Maar als jij er anders over denkt; ga je gang. :)

Het is nogal moeilijk vind ikzelf om met de tilt-functie te sturen, ik gebruik het daarom nooit oftewel voor de lol. In Resistance: FoM is het dan wel weer noodzakelijk deze te gebruiken, om bv. een vijand van je af te schudden (letterlijk :puh:).

Maar zo erg vind ik het niet, mijn vriend heeft een X-Box 360 en ik een PS3, kunnen we lekker bij elkaar exclusieve games/content spelen en bekijken. :D

Link to comment
Delen op andere websites

Ben ik even blij dat ik een X360 heb. Zo kan ik optimaal genieten van alles wat GTA IV te bieden heeft!

De ps 3 versie zal ook wel iets exclusiefs krijgen, zoals b.v sixaxis. Dat je daarmee o.a. je auto kunt besturen. Misschien komt er ook een downlodable content (dan niet in de vorm van episodes)

Leuk probeer maar eens ene auto goed te besturen met zo te bewegen. Alleen bij helikoperters gaan ze dat gebruiken. Dan nog die sixaxis is echt niet zo intersant. Kun je beter de Wii kopen ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ben ik even blij dat ik een X360 heb. Zo kan ik optimaal genieten van alles wat GTA IV te bieden heeft!

De ps 3 versie zal ook wel iets exclusiefs krijgen, zoals b.v sixaxis. Dat je daarmee o.a. je auto kunt besturen. Misschien komt er ook een downlodable content (dan niet in de vorm van episodes)

Leuk probeer maar eens ene auto goed te besturen met zo te bewegen. Alleen bij helikoperters gaan ze dat gebruiken. Dan nog die sixaxis is echt niet zo intersant. Kun je beter de Wii kopen ;)

Het is te doen hoor. Je hebt alleen een tijdje nodig om het onder de knie te krijgen. :)

Las trouwens dat de failure rate van de PS3 en de Wii lager is dan 1%. En 1/3 van de gamers met een X-Box 360 heeft problemen met zijn X-Box. Goed bezig Microsoft. Wel raar dat mijn vriend nooit last heeft gehad met zijn 360. Kan iemand me trouwens vertellen hier of het de moeite is Oblivion te kopen voor de console? (360/PS3)

Link to comment
Delen op andere websites

Ben ik even blij dat ik een X360 heb. Zo kan ik optimaal genieten van alles wat GTA IV te bieden heeft!

De ps 3 versie zal ook wel iets exclusiefs krijgen, zoals b.v sixaxis. Dat je daarmee o.a. je auto kunt besturen. Misschien komt er ook een downlodable content (dan niet in de vorm van episodes)

Leuk probeer maar eens ene auto goed te besturen met zo te bewegen. Alleen bij helikoperters gaan ze dat gebruiken. Dan nog die sixaxis is echt niet zo intersant. Kun je beter de Wii kopen ;)

Het is te doen hoor. Je hebt alleen een tijdje nodig om het onder de knie te krijgen. :)

Las trouwens dat de failure rate van de PS3 en de Wii lager is dan 1%. En 1/3 van de gamers met een X-Box 360 heeft problemen met zijn X-Box. Goed bezig Microsoft. Wel raar dat mijn vriend nooit last heeft gehad met zijn 360. Kan iemand me trouwens vertellen hier of het de moeite is Oblivion te kopen voor de console? (360/PS3)

Ikzelf heb Oblivion voor de PC maar het is echt een topgame echt super alhoewel de laadtijden op de Xbox 360 wel lang zijn en je kans dat als je al een paar uur speelt hij gaat happeren en vast blijft zitten(Hier heb je op de pc en ps3 dacht ik geen last van) maar echt het is een topgame.

Link to comment
Delen op andere websites

Alleen denk ik niet dat veel extra leuke gameplay met zich meebrengt, meer een nutteloze toevoeging zoals in de andere games die tot nu toe zijn verschenen voor de Playstation 3. Het is nog wachten of er een keer een game komt die er veel mee doet.

Super Rub a Dub kan je alleen met sixaxis besturen, en het is nog eens een leuk spel :) (ookal heb ik alleen demo). Ik vind het bij meeste spellen geen nutteloze toevoeging, maar juist leuk detail. Ik denk ook dat R* er een paar leuke dingen voor kan bedenken om de sixaxis te gebruiken (misschien bij vechten ofzo, heb ik net bedacht).

Niks intressants dus om GTA IV voor de Playstation 3 te verkiezen boven de Xbox 360-versie. ;)

Ik koop hem ook alleen maar voor de ps3 omdat ik geen 360 heb, maar de ps3 zal ook wel wat meer pluspunten hebben dan alleen de sixaxis, waarschijnlijk zullen laadtijden wat lager zijn en misschien de draw distance wat beter (360 bezitters, niet naar een bron vragen, dit heb ik ooit ergens gelezen en voor groot deel zelf bedacht).

Ik moet wel toegeven dat als ik bijde consoles zou hebben, op dit moment de 360 versie zou kiezen (misschien verandert het nog als er leuke ps3 exclusives bekend worden gemaakt).

Las trouwens dat de failure rate van de PS3 en de Wii lager is dan 1%. En 1/3 van de gamers met een X-Box 360 heeft problemen met zijn X-Box. Goed bezig Microsoft. Wel raar dat mijn vriend nooit last heeft gehad met zijn 360. Kan iemand me trouwens vertellen hier of het de moeite is Oblivion te kopen voor de console? (360/PS3)

Failure rate is inderdaad te slecht van de 360, ik dacht dat het vooral de amerikaanse xbox'en zijn die veel problemen hebben (sommige mensen hebben daar al hun 8ste 360). In Nederland heb je niet het probleem van bekraste DVD's maar in Nederland zijn er ook mensen die al hun 5de 360 zitten, door deze problemen gaat microsoft op lange termijn denk ik klanten verliezen die overstappen naar playstation of wii.

Een vriend van mij heeft Oblivion voor de ps3 en vond het spel nog beter dan resistance, hij zei ook dat het een heel groot spel was en dat hij na heel veel uur spelen pas op 5% was. Ik houd zelf niet van RPG's (nog niet veel gespeeld dus lag misschien aan de RPG die ik heb gespeeld), dus heb ik het spel nog niet gekocht, ik ga het spel een keer bij hem spelen, kan ik zien of het een spel voor mij is.

EDIT: Net op het journaal een stuk over de xbox driehonderdzestig (zo noemde presentator het) gezien. Hierin zeiden ze over de grote aantal xboxen die kapot gaan, naar schatting 33%. Ze hadden ook iemand uit gamekings geinterviewd die nu al zijn 4de xbox 360 had. Hij dacht ook dat als het zo door gaat microsoft klanten gaat verliezen.

Bewerkt: door Gta-killer
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...