Jump to content

Het grote Xbox 360 topic


RTS

Recommended Posts

Ja dat is inderdaad een flink verschil: 50 euro :)

ja maar voor die 50 euro krijg je wel meer dan je denkt: een draadloze controller is veel chiller dan draad en een HDD is wel beter enz ;)

Je begrijpt het verkeerd: dat zijn 'aanbiedingen' die de Xbox 360 premium pack, dus het pakket met harde schijf, draadloze controller ect. voor € 50,- minder ;).

En dan zit er nog een verschil van €100 euro tussen Core en Premium :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • lexus123

    102

  • NickOwnage

    65

  • TekaLoca

    63

  • Dvt

    60

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ja dat is inderdaad een flink verschil: 50 euro :)

ja maar voor die 50 euro krijg je wel meer dan je denkt: een draadloze controller is veel chiller dan draad en een HDD is wel beter enz ;)

Je begrijpt het verkeerd: dat zijn 'aanbiedingen' die de Xbox 360 premium pack, dus het pakket met harde schijf, draadloze controller ect. voor € 50,- minder ;).

En dan zit er nog een verschil van €100 euro tussen Core en Premium :bier:

Niet als die core pakketten nog gewoon € 300,- kosten ;).

Link to comment
Delen op andere websites

Ja dat is inderdaad een flink verschil: 50 euro :)

ja maar voor die 50 euro krijg je wel meer dan je denkt: een draadloze controller is veel chiller dan draad en een HDD is wel beter enz ;)

Je begrijpt het verkeerd: dat zijn 'aanbiedingen' die de Xbox 360 premium pack, dus het pakket met harde schijf, draadloze controller ect. voor € 50,- minder ;).

En dan zit er nog een verschil van €100 euro tussen Core en Premium :bier:

Niet als die core pakketten nog gewoon € 300,- kosten ;).

Als je bij 1 winkel kijkt zit er altijd €100 verschil tussen, 300 of 400, 250 of 350.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Dubbelpost maar ik heb een vraag, ik mag aannemen dat de 360 nog steeds in ontwikkeling is, en dat de Xbox 360 van heden alweer fixes etc heeft ten opzichte van de 360 uit 2005. Weet iemand wat er allemaal geupgraded is of gefixed?

Link to comment
Delen op andere websites

Dubbelpost maar ik heb een vraag, ik mag aannemen dat de 360 nog steeds in ontwikkeling is, en dat de Xbox 360 van heden alweer fixes etc heeft ten opzichte van de 360 uit 2005. Weet iemand wat er allemaal geupgraded is of gefixed?

Ik heb even gezocht, maar niet een lijst gevonden met wat allemaal percies is aangepast, deze kan ik je dus niet geven. Wel heeft Microsoft verschillende nieuwe DVD-lezers in het kastje geplaatst. Deze zijn stiller, wat voor je oren een stuk prettiger is. Verder zullen er best nog wel een paar extra dingen zijn toegevoegd waardoor de Xbox 360 minder snel vast loopt en minder geluid maakt. Neem maar gewoon aan dat hij een stuk 'beter' is geworden, maar een betere graphise kaart zit er dus niet in. :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

Sony/PS3 reclame in X360 versie Champions League

Xbox 360 versie van UEFA Champions League 2006-2007 bevat Sony/PS3 reclame.

Electronic Arts komt weer met een nieuw UEFA Champions League deel. De game UEFA Champions League 2006-2007 zal op de Xbox 360, PlayStation 2, PC en PlayStation Portable verschijnen en dus niet op de PlayStation 3. Toch is de PlayStation 3 niet vergeten. Sony en haar PlayStation zijn namelijk een sponsor van de UEFA Champions League. Het grappige hieraan is dat er zowel Sony Bravia als PlayStation 3 reclameborden in uiteraard alle versies van de game zitten, zo ook op de Xbox 360 versie. De website van het UK magazine 360 kwam hier namelijk achter.

UEFA Champions League 2006-2007 zal op 23 maart in de schappen liggen.

69610.jpg

BRON: 360Party.nl

Goeie reclame van Sony :puh:

Bewerkt: door M.Gordon
Link to comment
Delen op andere websites

Dubbelpost maar ik heb een vraag, ik mag aannemen dat de 360 nog steeds in ontwikkeling is, en dat de Xbox 360 van heden alweer fixes etc heeft ten opzichte van de 360 uit 2005. Weet iemand wat er allemaal geupgraded is of gefixed?

Ik heb even gezocht, maar niet een lijst gevonden met wat allemaal percies is aangepast, deze kan ik je dus niet geven. Wel heeft Microsoft verschillende nieuwe DVD-lezers in het kastje geplaatst. Deze zijn stiller, wat voor je oren een stuk prettiger is. Verder zullen er best nog wel een paar extra dingen zijn toegevoegd waardoor de Xbox 360 minder snel vast loopt en minder geluid maakt. Neem maar gewoon aan dat hij een stuk 'beter' is geworden, maar een betere graphise kaart zit er dus niet in. :sigaar:

Ok bedankt, er wordt ook al een tijdje gespeculeerd over de Xbox 360 V2, oftewel de Zephyr. Met nieuwe processor etc....moeite waard?

Link to comment
Delen op andere websites

Dubbelpost maar ik heb een vraag, ik mag aannemen dat de 360 nog steeds in ontwikkeling is, en dat de Xbox 360 van heden alweer fixes etc heeft ten opzichte van de 360 uit 2005. Weet iemand wat er allemaal geupgraded is of gefixed?

Ik heb even gezocht, maar niet een lijst gevonden met wat allemaal percies is aangepast, deze kan ik je dus niet geven. Wel heeft Microsoft verschillende nieuwe DVD-lezers in het kastje geplaatst. Deze zijn stiller, wat voor je oren een stuk prettiger is. Verder zullen er best nog wel een paar extra dingen zijn toegevoegd waardoor de Xbox 360 minder snel vast loopt en minder geluid maakt. Neem maar gewoon aan dat hij een stuk 'beter' is geworden, maar een betere graphise kaart zit er dus niet in. :sigaar:

Ok bedankt, er wordt ook al een tijdje gespeculeerd over de Xbox 360 V2, oftewel de Zephyr. Met nieuwe processor etc....moeite waard?

Dat gerucht is de wereld al uit, zie alhier. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Dubbelpost maar ik heb een vraag, ik mag aannemen dat de 360 nog steeds in ontwikkeling is, en dat de Xbox 360 van heden alweer fixes etc heeft ten opzichte van de 360 uit 2005. Weet iemand wat er allemaal geupgraded is of gefixed?

Buiten een nieuwe DVD drive van BenQ die stiller is dan die van Samsung en Toshiba, is er helemaal niks veranderd. Het is vanzelf sprekend dat bugs en kinderziektes uit de console worden gehaald. Er zijn hiervoor al verschillende ‘Xbox 360 Dashboard updates’ voor gekomen. Een eventuele HDMI kabel en een grotere harddisk zou kunnen komen, maar Microsoft heeft tot heden niks bevestigd.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb even een vraagje over de Xbox 360.

Ik bezit al een Xbox sinds december en ik ben er erg blij mee. Ik vond het minder leuk dat hij kapot ging.

Maar ik heb hem weer omgeruild voor een nieuwe. Hij kwam binnen 4 dagen aan. Ik heb mijn eerste maand gratis Xbox Live Gold al gebruikt. Ik wil nu graag nog 3 maanden extra.

Ik heb een Xbox Live pakket cadeau gekregen met daarbij 3 maanden Xbox Live. Ik zag alleen dat de tekst op de verpakking van de eerste Xbox console was. Mijn vraag is dus, kan je met een Xbox Live pakket voor de eerste Xbox console ook op de Xbox 360 en dan daarmee ook Xbox 360 games spelen?

Bewerkt: door Twenty Eyes
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb even een vraagje over de Xbox 360.

Ik bezit al een Xbox sinds december en ik ben er erg blij mee. Ik vond het minder leuk dat hij kapot ging.

Maar ik heb hem weer omgeruild voor een nieuwe. Hij kwam binnen 4 dagen aan. Ik heb mijn eerste maand gratis Xbox Live Gold al gebruikt. Ik wil nu graag nog 3 maanden extra.

Ik heb een Xbox Live pakket cadeau gekregen met daarbij 3 maanden Xbox Live. Ik zag alleen dat de tekst op de verpakking van de eerste Xbox console was. Mijn vraag is dus, kan je met een Xbox Live pakket voor de eerste Xbox console ook op de Xbox 360 en dan daarmee ook Xbox 360 games spelen?

Ik heb op de site van Microsoft gezocht en niks over dit onderwerp gevonden. Daarom lijkt het me; aangezien de Xbox en de Xbox 360 twee verschillende consoles zijn je ook voor beide consoles. En Microsoft is een bedrijf dat winst wil maken. Met die twee punten kom ik dus tot de conclusie dat het niet kan. :cry:

Link to comment
Delen op andere websites

Bedankt voor je reactie SamShine.

Dat is erg jammer. Ik had al een idee dat het niet kon, maar ik wilde eigenlijk een beetje zekerheid.

Ik zal het proberen om te ruilen, en anders doe ik er wel iets anders mee :puh: .

Maar ik had gelezen dat als je een Xbox abonement hebt voor de eerste Xbox console dat je via je instellingen kan instellen dat het abonoment geld voor de Xbox360. Maar ik weet niet of dit ook kan met een kaartje.

Naja, toch bedankt voor je reactie.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...