Jump to content

Het grote Xbox 360 topic


RTS

Recommended Posts

  • Reacties 1.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • lexus123

    102

  • NickOwnage

    65

  • TekaLoca

    63

  • Dvt

    60

Top Posters In This Topic

Posted Images

-----------------------

Worms komt binnenkort naar Xbox Live Arcade

Nieuws | 9 november 2006 - De Xbox Live versie van Worms is zo goed als af. Dat nieuws is te lezen op het forum van Team 17, de ontwikkelaar van de game. Wanneer de release van Worms HD zal plaatsvinden is nog niet bekend, Microsoft heeft over het algemeen een vrij strak schema als het aankomt op XBL Arcade-releases en dus is Team 17 nog in gesprek om te kijken wanneer hun game ingepast kan worden.

Microsoft heeft al een lijstje bekend gemaakt van Arcade-games die nog dit jaar zullen worden gereleased: Small Arms, Novadrome, Assault Heroes, Heavy Weapon, Defender en Contra. Worms staat daar niet tussen, dus tenzij Microsoft een verrassingsrelease heeft gepland, zoals het geval was met Doom, hoef je dit jaar nog niet op Worms te rekenen.

Over Worms

Worms debuteerde in 1995 op de Commodore Amiga en groeide zeer snel uit tot een grote hit. Met name de mulitplayermodus was zeer populair. Dit komt onder andere doordat het spel je je tegenstanders te lijf laat gaan met zeer veel wapens die niet allemaal even conventioneel zijn. Denk hierbij aan een bananenbom en een superschaap (inclusief cape). Sinds de game verscheen op de Amiga is er op praktisch alle denkbare platformen wel één of andere versie van Worms verschenen.

Bron: InsideGamer

-----------------------

-----------------------

Multiplayerdemo van Lost Planet komt er aan

Nieuws | 10 november 2006 - Capcom is van plan een multiplayer-demo van het langverwachte actiespel Lost Planet: Extreme Condition uit te geven. Deze demo verschijnt binnenkort op Xbox Live Marketplace, maar kan dus alleen gespeeld worden als je een Xbox Live Gold Membership Account hebt.

In de verpakking van Gears of War, nog zo'n lekkere 3rd person shooter, bevind zich overigens een flyer waarop de multiplayer-demo staat aangekondigd. Lost Planet: Extreme Condition moet 12 januari 2007 in Europa uitkomen.

Bron: InsideGamer

-----------------------

-----------------------

Microsoft's 360 titels komen voor juni 2007

Nieuws | 10 november 2006 - Peter Moore liet tegenover MTV weten dat de belangrijke Xbox 360 titels die Microsoft zelf uit gaat geven voor het einde van juni 2007 in de winkel zullen liggen. Daarmee doelde hij op games als Forza 2, Shadowrun, Too Human en Crackdown. Wij verwachten echter dat een game als Crackdown al zelfs voor maart 2007 in de winkel zal liggen.

Daarnaast liet Moore ook weten een eerste speelsessie met Halo 3 te hebben gehad. Volgens hem was het precies de ervaring die hij had verwacht. Helaas zullen wij die game pas aan het einde van 2007 zien.

Bron: InsideGamer

-----------------------

-----------------------

Gears of War brengt volgens Alain Tascan niks nieuws

Nieuws | 10 november 2006 - De General Manager van EA Montreal, Alain Tascan, liet tijdens de Montreal Games Summit weten dat Gears of War niks nieuws brengt. Tascan snapt dan ook niet waarom iedereen er zo vreselijk enthousiast over is. Hij noemde het een goede game, maar door het gebrek aan verhaal en weinig innovatieve gameplay snapte hij de hoge cijfers allemaal niet.

Hij sloot zijn statement af met de conclusie dat hij liever iets origineels speelt, dan een game die er enkel prachtig uit ziet. En nu zouden we een hele makkelijke opmerking kunnen maken, maar ik denk dat we die zo meteen al vaak genoeg terug zien in de reacties...

Bron: InsideGamer

-----------------------

Link to comment
Delen op andere websites

HD-DVD en racestuur komen in december

Nieuws | 13 november 2006 - Microsoft brengt nog voor de kerstdagen verschillende accessoires voor de Xbox 360 uit. De volgende prijzen en data gelden voor Engeland, of we de accessoires op dezelfde data in Nederland kunnen verwachten is niet bevestigd.

De HD-DVD-speler komt uit op 1 december voor 129,99 Britse ponden (zo'n 194 euro). Deze wordt gebundeld met de HD-DVD-versie van King Kong. Diezelfde dag verschijnt het draadloze force feedbackstuur voor de Xbox 360. Deze kost 89,99 Britse ponden (zo'n 134 euro) en wordt geleverd met een speciale force feedback-versie van Project Gotham Racing 3 (zolang de voorraad strekt).

Op 17 november kun je Halo- en Viva Piñata-faceplates kopen in de Britse winkels voor 14,99 pond (22 euro). Op 24 november verschijnt de draadloze headset voor de Xbox 360 voor 34,99 Britse ponden (zo'n 52 euro).

Bron: Insidegamer

Link to comment
Delen op andere websites

2100 Microsoft Points kosten rond de 27 euro. Dat komt dus neer op 1,30 euro per honderd punten en 0,013 euro per punt. Je kunt de points gewoon in de winkel kopen in de vorm van pre-paid kaarten.

Verwar de Microsoft Points overigens niet met de kaarten voor Xbox Live Gold-abonnementen. Deze zijn ook op pre-paid kaarten te koop en kosten 20 euro voor 3 maanden en 60 euro voor een jaar Xbox Live Gold.

Bewerkt: door Piet-Herr
Link to comment
Delen op andere websites

Bump.. ^^ :$

-------------------------

Dead or Alive 5 aangekondigd

Nieuws | 19 november 2006 - Tomonobu Itagaki, de grote man achter de Dead or Alive-serie, heeft Dead or Alive 5 aangekondigd. Een platform voor het spel is nog niet genoemd, maar men gaat er van dat het zoals alle andere Dead or Alive-games sinds Dead or Alive 3 om de Xbox 360 gaat.

Itagaki heeft het spel bevestigd op een evenement waarbij het tienjarig bestaan van Dead or Alive werd gevierd. Team Ninja zit al in de eerste fases van ontwikkeling en is van plan een aantal nieuwe concepten te introduceren. Hieronder zou zich ook ''Team Tag Battle'' bevinden. Het is overigens nog niet bekend wanneer we het spel kunnen verwachten. We zijn benieuwd...

Bron: InsideGamer

-------------------------

-------------------------

Eerste details Ghost Recon Advanced Warfighter 2

Nieuws | 20 november 2006 - Zojuist zijn de eerste details van Ghost Recon Advanced Warfighter 2 bekend gemaakt. De eerste informatie verscheen in de laatste editie van het magazine GameInformer. We hebben deze informatie hieronder voor je opgesomd.

  • Ghost Recon Advanced Warfighter 2 (GRAW 2) is in ontwikkeling sinds de release van het eerste deel.
  • GRAW 2 is op grafisch vlak verbeterd ten opzichte van het eerste deel. Zo kent GRAW 2 ''dynamic weather conditions'' waardoor je bijvoorbeeld in zandstormen terecht kan komen maar ook complete stormen. Ook het wind en water word op passende wijze gesimuleerd.
  • De belichting is ook op de schop gegaan. Objecten reageren nu bijvoorbeeld op belichting. Ook moet licht realistischer reageren.
  • GRAW 2 kent ook rookeffecten. Zo beweegt rook nu ook echt langs objecten, en gaat het niet klakkeloos door de muur of word het tegengehouden. Rook reageert ook op licht en wind. In een demo werd getoond hoe een helikopter lande en daarbij rook wegblies. Vervolgens kwam er een explosie terwijl verschillende soldaten zaten te schieten. De lichtflitsen van de geweerschoten reflecteerden in real-time op de rook.
  • Het spel speelt zich gedurende 72 uur af ten zuiden van de grens van Amerika.
  • De omgevingen zijn gevariëerder. Je zult door bergen en bossen heentrekken om terorristen uit te schakelen.
  • Je zult zowel in Mexico en Amerika spelen. Het eerste gedeelte van GRAW 2 speelt zich af rond de Mexicaanse stad 'Juarez'. Vervolgens in een nog onbekende stad (waarschijnlijk in Amerika) en als laatste moet de speler een invasie van Texas tegenhouden rond de Amerikaanse grens.
  • Volgens insiders ziet het spel er even goed, zo niet beter, uit als Gears of War.

Ghost Recon Advanced Warfighter 2 moet in ieder geval voor de Xbox 360 uitkomen. Andere platformen zijn nog niet officieel genoemd, al gaan de geruchten dat het spel ook op de PS3 en PSP moet komen.

Bron: InsideGamer

-------------------------

Link to comment
Delen op andere websites

Dead or Alive 4 Xtreme Beachvolleybal 2 lijkt me best een vette game, veel minigames en babes; kortom een perfecte partygame :D , een vervolg daarop is dus geweldig. Ghost Recoon:Advanced Warfighter vind ik een saaie game. Ik hou van veel actie, en niet een uur rondlopen met een wapen in mijn hand om vervolgens 10 minuten bezig te zijn voordat ik kan schieten. Al moet de game wel nog meer vernieuwing in graphics brengen, wat weer heel positief is voor de graphics van andere games _O_ .

Link to comment
Delen op andere websites

Prioriteit voor Xbox 360 is kostenverlaging

Nieuws | 27 november 2006 - Volgens Robbie Bach, directeur van Microsoft's entertainment- en apparatendivisie, richt Microsoft zich vooral op het omlaagbrengen van de productiekosten van de Xbox 360. In de strijd met Sony is het belangrijk om te kijken wie van de twee concurrenten de scherpste prijs kan bieden volgens Bach.

Bach vindt dat Sony zijn pijlen op teveel verschillende gebieden richt. Als voorbeeld neemt hij de PSP. Deze is niet in de markt gezet als handheldconsole, maar als multimediaapparaat dat video en muziek net zo goed afspeelt als games. De Microsoft Zune wordt daarentegen gewoon een MP3-speler volgens Bach. Dat Sony zich op zoveel gebieden tegelijk richt moet volgens Bach ten koste gaan van de kwaliteit. De ontwikkelaars van de Xbox 360 richten zich steeds op één ding, en op dit moment is dat het omlaagbrengen van de productiekosten, zodat de winkelprijs van de console omlaag kan.

Bron: Insidegamer

Link to comment
Delen op andere websites

Prioriteit voor Xbox 360 is kostenverlaging

Nieuws | 27 november 2006 - Volgens Robbie Bach, directeur van Microsoft's entertainment- en apparatendivisie, richt Microsoft zich vooral op het omlaagbrengen van de productiekosten van de Xbox 360. In de strijd met Sony is het belangrijk om te kijken wie van de twee concurrenten de scherpste prijs kan bieden volgens Bach.

Bach vindt dat Sony zijn pijlen op teveel verschillende gebieden richt. Als voorbeeld neemt hij de PSP. Deze is niet in de markt gezet als handheldconsole, maar als multimediaapparaat dat video en muziek net zo goed afspeelt als games. De Microsoft Zune wordt daarentegen gewoon een MP3-speler volgens Bach. Dat Sony zich op zoveel gebieden tegelijk richt moet volgens Bach ten koste gaan van de kwaliteit. De ontwikkelaars van de Xbox 360 richten zich steeds op één ding, en op dit moment is dat het omlaagbrengen van de productiekosten, zodat de winkelprijs van de console omlaag kan.

Bron: Insidegamer

Hé, dat is echt een goeie van Microsoft. Ze pakken dit slim aan, zodat ze misschien wel meer verdienen. Zo kan de Microsoft Zune ook heerlijk snel verlagen zodat je een MP3-speler voor weinig heb. Ik hoop ook dat ze een beetje kijken naar geheugen, kwaliteit en uitstraling, toch is dat ook belangrijk.

Link to comment
Delen op andere websites

Hey,

Ik heb een probleem met Xbox live, als ik de connection test doe, failed hij de hele tijd bij dns.

Ik heb al op de xbox site gekeken, maar daar staat geen oplossing(niet voor mij dan), hebben nog meer mensen dit probleem, of doe ik het verkeerd.

Killerfist

Link to comment
Delen op andere websites

Kan je me vertellen wat het steeds verkeert gaat? Dan kunnen we je verder helpen :) . Probeer als eerst de juiste IP settings en als je gebruik maakt van een draadloos netwerk de juiste WPA-sleutels ect. in te stellen :) .

Bewerkt: door SamShine
Link to comment
Delen op andere websites

Hier gaat het bij mij mis

2nlxz0k.jpg

hier is niks mis mee er staat toch confirmed als het nog steeds niet lukt bel klantenservice heeft mij ook geholpen

Mischien had ik er bij moeten zetten dat ik die foto niet heb gemaakt. :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...