Jump to content

Het grote Xbox 360 topic


RTS

Recommended Posts

  • Reacties 1.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • lexus123

    102

  • NickOwnage

    65

  • TekaLoca

    63

  • Dvt

    60

Top Posters In This Topic

Posted Images

Niet naar M.Gordon luisteren, hij is ps3-fanboy.

De premium versie heeft alles wat je nodig hebt, een draadloze controller, 1 maand gratis live gold, een HDD met 20GB, een live headset en een Ethernetkabel. Met het core systeem krijg je echter aleen de xbox zelf en een controller met draad. Mijn advies is om een premium te kopen, met de core kan je bijna niks :(.

Ga je een 360 kopen denkje? :D

Bewerkt: door Crifox
Link to comment
Delen op andere websites

Niet naar M.Gordon luisteren, hij is ps3-fanboy.

De premium versie heeft alles wat je nodig hebt, een draadloze controller, 1 maand gratis live gold, een HDD met 20GB, een live headset en een Ethernetkabel. Met het core systeem krijg je echter aleen de xbox zelf en een controller met draad. Mijn advies is om een premium te kopen, met de core kan je bijna niks :(.

Ga je een 360 kopen denkje? :D

okee bedankt.

ik weet zeker dat ik er een ga kopen.

Link to comment
Delen op andere websites

Kan iemand mij de verschillen tussen de 2 versies van de xbox 360 vertellen.

De Core is precies dezelfde Xbox360, maar dan zonder 'extra's'.

Dit zit bij een Premium edition:

  • Draadloze controller
  • Hard drive 20 GB
  • Hoofdtelefoon
  • Component HD AV-kabel met SCART-adapter
  • Ethernet-kabel

en dit zit bij een Core edition:

  • Controller (niet draadloos)
  • Composite AV-kabel met SCART-adapter

Je ziet dus dat de Premium edition heel wat meer in huis heeft. Het grootste verschil is de Hard drive, die als je hem er los bij koopt al 100 euro kost. Je hebt alleen met de Hard drive je Premium er al uit, want

Core=300 euro

Premium=400 euro

Hard drive=100 euro

Core+Hard drive=400 euro. Zo betaal je even veel als voor een Premium, maar dan mis je nog een aantal dingen van de Premium.

Ik zou dus voor de Premium gaan, omdat een harddisk in de toekomst noodzakelijk kan zijn voor sommige games, maar sowieso is een harddisk heel handig.

Bewerkt: door Piet-Herr
Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Ik weet niet hoe ik aan deze nieuws kwam maar ik zat een beetje te surfen op het internet en toen kwam ik dit tegen.

Xbox 360 duurder dan de playstation 3 met nieuwe features

GamesIndustry.biz verteld dat ze de waarschijnlijke prijs van de HD-DVD add-on voor de Xbox 360 hebben. Deze prijs zal net onder die van de Playstation 3 gaan liggen.

Verschillende bronnen hebben GamesIndustry.biz verteld dat de HD-DVD drive voor de Xbox 360 ₤199 zal gaan kosten. Dat is omgerekend 293 euro. Naast de drive zelf zal je er ook twee HD-DVD films bij krijgen. Ook werd er verteld dat Microsoft een nieuwe Xbox 360 bundel zal uitbrengen. Deze zal bestaan uit het al bestaande Premium pakket plus de HD-DVD drive, voor ₤400 (589 euro). Net iets minder dan de 600 euro kostende Playstation 3 dus.

Er wordt verwacht dat deze nieuwe Xbox 360 bundel begin november in de winkels zal liggen.

Hou er wel rekening mee dat Microsoft nog geen officiele aankondiging van dit alles heeft gemaakt, dus de prijzen liggen nog niet vast.

UPDATE: Update 11/09/2006 - Als poster probeer ik altijd de waarheid uit te zoeken (in ieder geval als dat in mijn macht ligt) Ik heb dus op een andere site nog even gekeken of bovenstaande artikel nu klopt. En helaas moet ik mededelen dat dit niet het geval is. Hieronder even de nieuwe prijslijst (prijs in dollars): Xbox 360 Standard: $399.99 Gold Xbox Live Subscription: At least $49.99 (Likely more.) Wireless Networking Adapter: $99.99 Second Wireless Controller: $49.99 Two Play and Charge Kits: $19.99 times two. HD-DVD: $199* Total: $839.94 Playstation 3 standard: $599 PS3 Network Platform: Free Wireless Networking Adapter: Built-in Blu-ray player: Built-in Second Wireless Controller: $49.99* Two charge Kits: $19.99 times two* Total: $688.97 De Playstation 3 is beduidend goedkoper dan de Xbox360, als je in ieder geval gebruik wilt maken van alle features. Wanneer je als Xbox gebruiker alleen een HD-DVD speler erbij neemt ben je even duurt kwijt als de playstation 3.

BRON van Microsoft.blieb.nl

Link to comment
Delen op andere websites

M.Gordon ga alsjeblieft naar je PS3 forum,

jij bent alleen bezig met negatieve berichten posten, ik ga toch ook niet alle rotte berichten van de PS3 posten,ik ga ook niet lekker groot melden dat je lekker nog een half jaar op jullie broodrooster kunnen wachten

damn M.gordon

jij bent nog een grotere fanboy dan die gasten van de frontpage van het powerweb

ik kan dit ook in jou topic posten

ps320500x130xx0.th.jpg

ps320500x1301is3.th.jpg

Bewerkt: door mattiejj
Link to comment
Delen op andere websites

ik zoek geen ruzie, ik vind alleen het heel toevallig dat je 2 x post in dit topic,en meteen 2x iets negatiefs post, Post het dan in het grote PS3 topic,

ik vind het gewoon dom om een console ver boven een andere te zetten,zonder er op te spelen..

Link to comment
Delen op andere websites

Zullen we dan weer gewoon ontopic gaan in plaats van elkaar te gaan beschuldigen van alles? :)

-------------------------

X06: Rare presenteert nieuwe game in Barcelona

Gerucht | 12 september 2006 - Naast Viva Piñata lijkt het erop dat Rare op de X06 in Barcelona een nieuwe game voor de Xbox 360 zal onthullen. Volgens de website Rare-Extreme.com gaat de ontwikkelaar tijdens het jaarlijkse Xbox evenement eind deze maand de titel presenteren. Als we de geruchten mogen geloven zou het gaan om een Killer Instinct 3, Banjo Kazooie 3, of Sabreman Stampede.

Bron: InsideGamer

-------------------------

-------------------------

Capcom verhoogt marketingbudget Dead Rising

Nieuws | 12 september 2006 - Capcom heeft aangegeven 3 miljoen dollar extra aan te gaan besteden aan TV reclames van Dead Rising. De exclusieve Xbox 360 titel waarin je zombies moet afslachten werd in de eerste twee weken al meer dan 500,000 keer verkocht en was een van de best verkopende games in augustus.

De oorspronkelijk TV reclamecampagne bestond uit reclame op TV zenders zoals MTV, VH1, ESPN, Comedy Central en SpikeTV. In de Verenigde Staten zal men op de zelfde manier verder gaan en zich wederom richten op een doelgroep van 18 tot 34 jarige, maar voegt hierbij wel het FOX netwerk toe aan de campagne. Naast de TV promotie zal Capcom ook nog doorgaan met het promoten van Dead Rising via gedrukte, online en radio media.

Bron: InsideGamer

-------------------------

-------------------------

Vanaf aankomende vrijdag verschijnt nieuw Xbox blad

Nieuws | 12 september 2006 - Vanaf aankomende vrijdag, 15 september, is Nederland een nieuw Xbox gamesblad rijker. Het gaat hier om het blad Jouw Xbox 360 Magazine dat twee maandelijks moet verschijnen en enkel Xbox 360 games bespreekt. Het eerste nummer zal 84 pagina's tellen en ligt voor 4,95 in de winkel.

Het is op zich opmerkelijk dat er een nieuw blad op de markt verschijnt, net nu er twee bladen van IDG een paar maanden geleden zijn verdwenen en de markt voor bladen inkrimpt. We wensen het blad in elk geval succes.

Bron: InsideGamer

-------------------------

-------------------------

Test Drive Unlimited krijgt nu al haar eerste patch

Nieuws | 12 september 2006 - Na Saints Row krijgt Test Drive Unlimited ook vlak na de release een patch die wat problemen moeten oplossen. En dat is nodig ook, want uit eigen ervaring weten we dat de online mogelijkheden uit Test Drive Unlimited niet vlekkeloos verlopen. Een complete lijst van de problemen die opgelost zullen worden, kun je hier bekijken.

De patch wordt eind deze week verwacht. Onze recensie en videorecensie zullen echter voor die tijd verschijnen en daardoor zullen een aantal problemen die er nu zijn gewoon worden meegenomen in het cijfer.

Bron: InsideGamer

-------------------------

Link to comment
Delen op andere websites

Jammer genoeg is al je nieuws niet zo boeiend Jowx... Patches zijn gewoon wat ze zijn, en goed zolang ze gratis zijn. Ook logisch dat een game die goed verkoopt nog eens extra gehypt wordt zodat de ontwikkelaars meer geld verdienen (waarvoor doen ze het anders :cab: ). Ik heb ook weinig intresse in gamebladen aangezien er meer dan genoeg goeie (Nederlandse) sites te vinden zijn. En nieuwe (goeie) games zijn alleen jammer... Aangezien geld maar een keer uit te geven is en ik dan uit nog meer titels moet kiezen.. :-(;)

Trouwens bedankt voor het melden Jowx :)

Link to comment
Delen op andere websites

Verschil tussen HD-DVD en Blu-Ray wordt kleiner

Nieuws | 13 september 2006 - De strijd tussen de Xbox360 en de PS3 wordt voor een deel gesymboliseerd door de strijd tussen HD-DVD en Blu-Ray. Eén van deze twee typen media wordt hoogstwaarschijnlijk de opvolger van de DVD. Sony heeft al haar paarden gezet op haar eigen medium, Blu-Ray, en er zit dan ook een Blu-Ray-speler in de PS3. Voor de Xbox360 kan je binnenkort een externe HD-DVD-speler kopen.

Welk medium de strijd gaat winnen is nog lang niet duidelik, maar het grootste pluspunt van de Blu-Ray-disc, de aanzienlijk grotere capaciteit, leek even teniet gedaan te worden door een nieuw type HD-DVD.

Van de DVD kennen we het concept dual layer al: door in meerdere lagen te branden kan je twee keer zoveel kwijt op een DVD. HD-DVD heeft nu zelfs triple layer en kan daardoor 45gig aan data kwijt. Hierdoor zit dit schijfje nog maar 5gig onder de capaciteit van de Blu-Ray-disc.

Er is echter inmiddels ook aangekondigd dat de Blu-Ray een four layer disc krijgt met een capaciteit van 100gig en uiteindelijk moet er zelfs een versie met acht lagen verschijnen (200gig).

Bron: InsideGamer

-------------------------

Dit had ook in het PS3 topic gepost kunnen worden, maar daar is het negatief. Voor de Xbox-360 kan je het als positief nieuws beschouwen, hoewel de PS3 fanboys hier ook wel langs zullen komen om te discussieren maar goed.. De strijd tussen Blu-Ray en HD-DVD is dus nog lang niet gewonnen door Blu-Ray zoals iemand een paar posts hierboven vermelde.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...