Jump to content

Het grote Xbox 360 topic


RTS

Recommended Posts

Het voordeel van Xbox360 is het Xbox marketplace en de chat functie.

Volgens mij krijg je bij de ps3 geen headset bij.

Een andere voordeel is de Microsoft Games, die zijn meestal erg goed en succesvol.

Door de dominante positie van Microsoft gaan veel ontwikkelaars (zoals take two) beter met Microsoft samenwerken en zoals jullie weten wil Microsoft zich erg uitbreiden.

Denk aan de Zune en de Photoshop killer! :klap:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • lexus123

    102

  • NickOwnage

    65

  • TekaLoca

    63

  • Dvt

    60

Top Posters In This Topic

Posted Images

Het voordeel van Xbox360 is het Xbox marketplace en de chat functie.

Volgens mij krijg je bij de ps3 geen headset bij.

Een andere voordeel is de Microsoft Games, die zijn meestal erg goed en succesvol.

Door de dominante positie van Microsoft gaan veel ontwikkelaars (zoals take two) beter met Microsoft samenwerken en zoals jullie weten wil Microsoft zich erg uitbreiden.

Denk aan de Zune en de Photoshop killer! :klap:

vergeet niet de media functie die voor zorg dat je daarmee dingen met je comp kan doen

Link to comment
Delen op andere websites

Het voordeel van Xbox360 is het Xbox marketplace en de chat functie.

Volgens mij krijg je bij de ps3 geen headset bij.

Een andere voordeel is de Microsoft Games, die zijn meestal erg goed en succesvol.

Door de dominante positie van Microsoft gaan veel ontwikkelaars (zoals take two) beter met Microsoft samenwerken en zoals jullie weten wil Microsoft zich erg uitbreiden.

Denk aan de Zune en de Photoshop killer! :klap:

Microsoft dominand? SONY is nog altijd ruim marktleider. ^^

PS3 heeft ook chat en een soort van marketplace

Link to comment
Delen op andere websites

Het voordeel van Xbox360 is het Xbox marketplace en de chat functie.

Volgens mij krijg je bij de ps3 geen headset bij.

Een andere voordeel is de Microsoft Games, die zijn meestal erg goed en succesvol.

Door de dominante positie van Microsoft gaan veel ontwikkelaars (zoals take two) beter met Microsoft samenwerken en zoals jullie weten wil Microsoft zich erg uitbreiden.

Denk aan de Zune en de Photoshop killer! :klap:

Microsoft dominand? SONY is nog altijd ruim marktleider. ^^

PS3 heeft ook chat en een soort van marketplace

Alles aan ps3online is nageaapt van xboxlive, kan dus niet beter zijn :D

Link to comment
Delen op andere websites

Het voordeel van Xbox360 is het Xbox marketplace en de chat functie.

Volgens mij krijg je bij de ps3 geen headset bij.

Een andere voordeel is de Microsoft Games, die zijn meestal erg goed en succesvol.

Door de dominante positie van Microsoft gaan veel ontwikkelaars (zoals take two) beter met Microsoft samenwerken en zoals jullie weten wil Microsoft zich erg uitbreiden.

Denk aan de Zune en de Photoshop killer! :klap:

Microsoft dominand? SONY is nog altijd ruim marktleider. ^^

PS3 heeft ook chat en een soort van marketplace

Alles aan ps3online is nageaapt van xboxlive, kan dus niet beter zijn :D

Als je het zo bekijkt is de hele online functie van xbox nageaapt van sony en heeft sony het weer van nintendo, dat klopt dus niet he...

Link to comment
Delen op andere websites

Het voordeel van Xbox360 is het Xbox marketplace en de chat functie.

Volgens mij krijg je bij de ps3 geen headset bij.

Een andere voordeel is de Microsoft Games, die zijn meestal erg goed en succesvol.

Door de dominante positie van Microsoft gaan veel ontwikkelaars (zoals take two) beter met Microsoft samenwerken en zoals jullie weten wil Microsoft zich erg uitbreiden.

Denk aan de Zune en de Photoshop killer! :klap:

Microsoft dominand? SONY is nog altijd ruim marktleider. ^^

PS3 heeft ook chat en een soort van marketplace

Alles aan ps3online is nageaapt van xboxlive, kan dus niet beter zijn :D

Als je het zo bekijkt is de hele online functie van xbox nageaapt van sony en heeft sony het weer van nintendo, dat klopt dus niet he...

Ik bedoel de FUNCTIE's :cab: Het is PS360 online :/

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Ik heb een xbox 360 ?

Maar je hebt nog nooit op een PS3 gespeeld laat staan de online functie, oordeel niet te snel beste jongen. :engel:

ps2 was iig wel minder goed :)

Het was miss met minder functies en opties en minder snel maar daardoor is het niet meteen minder goed. ;)

Noem dan één ding wat beter was aan Playstation Online dan Xbox Live? Ja, de prijs, maar ik betaal liever voor een goede service, dan dat ik gratis (nadat ik voor 28 euro een netwerkadapter heb gekocht) een hoop stront krijg. Mijn ervaring is dat Playstation Online sloom is, dat je regelmatig geen verbinding kon maken, dat je voor ieder spel een hele nieuwe account moest aanmaken en dat die network accesdisc niet werkte, waardoor je bijvooorbeeld Socom II niet online kon spelen. Veel plezier ermee ;)

EDIT: Sorry dat hier na twee weken hier nog op reageer, maar ik kom net terug van vakantie, dus ik kon niet eerder reageren.

Bewerkt: door Piet-Herr
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Op gammo.nl vond ik net een nieuws berich over een super xbox 360 dat die opkomst is ik zoek wel evven verder voor meer informatie.

Edit:

Gerucht | 19 augustus 2006 - In het Official Xbox Magazine van deze maand staat een aantal geruchten omtrent de Xbox 360. De meeste sappige van al deze geruchten is waarschijnlijk dat er gewerkt wordt aan een soort van super Xbox 360, bedoeld voor hardcore gebruikers. Deze Xbox 360 zal zwart van kleur zijn en zal uitgerust zijn met een ingebouwde HD-DVD speler.

Ook zal deze speciale variant voorzien zijn van een HDMI (voor het beste HD signaal) kabel aansluiting. Ook de aanwezigheid van een 250GB harde schijf geeft aan dat dit systeem gemaakt is voor de intensieve gebruikers. Wat deze zwarte super Xbox 360 zou moeten gaan kosten is nog niet bekend, ook wanneer het systeem op de markt zou moeten verschijnen is niet bekend. Microsoft heeft het bestaan van een dergelijke Xbox 360 nog niet bevestigd.

Bron: InsideGamer

Ook zal waarschijnlijk de xbox 360 goed genoeg zijn voor directX 10

De Xbox 360 is in staat om DirectX 10 te draaien. Zo heeft ATI, het bedrijf dat verantwoordelijk is voor de grafische chip in de Xbox 360, bevestigd.

Dit betekent dat het in de toekomst mogelijk is voor Xbox 360 gebruikers om games te spelen via DirectX 10. Hier is natuurlijk wel een update voor nodig die via Xbox Live automatisch zal worden vermeld, en waarschijnlijk ook bij de nieuwste games die gebruik maken van DirectX 10 word meegeleverd op de disc.

DirectX 10 zorgt voor een aantal verbeterde en nieuwe technieken waardoor het mogelijk is om nieuwe effecten toe te passen in games. Blijkbaar is de Xbox 360 zo gebouwd dat er in de toekomst dus nieuwe technieken beschikbaar worden in de console. Op de PC zullen de nieuwste games al gebruik maken van DirectX 10, waaronder Crysis.

Het is nog hoogst onduidelijk of ATI plannen heeft dit binnen enige tijd te verwerkelijken. Waarschijnlijk zal Microsoft bepalen wanneer de update moet komen. We hopen binnenkort meer te weten te komen.

Bewerkt: door Planlos Ultra
Link to comment
Delen op andere websites

niks allebij even slecht :schater:

HD-DVD nu al uitgeschakeld

Schneider, iemand die werkt aan Resistance: Fall of Man, vertelde interessante dingen over de capaciteit van de Blu-Ray en HD-DVD

Zoals bekend is halen launchgames niet het maximale uit de des betreffende console. Dit geldt dus ook voor Resistance.

Schneider:

''Dankzij de hoge resolutie aan graphics en orchestrale muziek neemt het spel momenteel 22 gigabytes aan geheugen van een Blu-Ray disc.''

Hier uit kun je concluderen dat Sony de juiste beslissing heeft genomen door voor een Blu-Ray speler te kiezen.

Wat staat er allemaal op dat Blu-Ray schijfje?

60 levels Single Player

Two-player offline co-op

Er kunnen maximaal 40 spelers tegelijk tegen elkaar gamen

Blu-Ray - HD-DVD 1 - 0

BRON - 360nieuws

Bewerkt: door M.Gordon
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...