Jump to content

Het grote Xbox 360 topic


RTS

Recommended Posts

  • Reacties 1.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • lexus123

    102

  • NickOwnage

    65

  • TekaLoca

    63

  • Dvt

    60

Top Posters In This Topic

Posted Images

maar euh hoeveel kost het om online te spelen met 360 want ik krijg in december een 360 :puh:

Silver is gratis, maar voor gold membership moet je een x per jaar 60 euro betalen.

Je krijgt als je premium pakket koopt eerst een maand gratis gold, dan moet je het kopen.

Voordelen gold:

Je uitleven in uitdagende online multiplayer matches met het nieuwe TrueSkill™ matchmaking-systeem;

Je matchmaking perfectioneren via feedback en behaalde prestaties;

Met meerdere gamers tegelijk chatten;

Videochatten (beschikbaar in 2006).

Profiteren van de exclusieve voorrechten en beloningen op Xbox Live Marketplace.

Als je de core versie koopt ook nog ethernet kabel kopen. Maar zonder gold kan je dus ook online, maar gold heeft goede extra's.

Bewerkt: door tjah77
Link to comment
Delen op andere websites

Vandaag onderhoud en vernieuwingen aan xbox live. ben benieuwd wat voor ''cool stuff'' ze allemaal toegevoegd hebben, het is overigens bevestigd dat het nog niet de dashboard update is, die komt later in de herfst =).

Link to comment
Delen op andere websites

Vandaag onderhoud en vernieuwingen aan xbox live. ben benieuwd wat voor ''cool stuff'' ze allemaal toegevoegd hebben, het is overigens bevestigd dat het nog niet de dashboard update is, die komt later in de herfst =).

Er is niets veranderd bij de X360. Het zal niet echt veel cool zijn. denk meer iets met vision camara dat ze iets special gana doen dat je foto's heel gemakkelijk op xbox site kan zetten of zo. Zal niets special zijn.

:{

Link to comment
Delen op andere websites

-------------------------

Multiplayer demo van Splinter Cell staat op Xbox Live

Nieuws | 14 oktober 2006 - Ubisoft heeft een multiplayer-demo van Splinter Cell: Double Agent online gezet op Xbox Live Marketplace.

De demo is alleen voor Amerika en Europa en is dus alleen te spelen als je een Xbox Live Gold account hebt.

Bron: InsideGamer

-------------------------

-------------------------

EA verkoopt cheatcodes via Xbox Live Marketplace

Nieuws | 16 oktober 2006 - Uitgever Electronic Arts kondigde eerder deze maand aan meer downloadbare content te gaan brengen via Xbox Live. Zo werd er bekend dat nieuwe outfits gedownload konden gaan worden voor verschillende sportgames en dat er nieuwe golfbanen op komst waren voor Tiger Woods PGA Tour 07. Vandaag komt EA echter met nóg een opmerkelijke toevoeging waar men voor moet betalen: cheatcodes.

De vijf cheatcodes op Xbox Live zijn geprijsd tussen de 200 en 300 Microsoft punten. Mocht je echter niet willen betalen voor de content, dan kun je volgens EA ook gewoon netjes je best blijven doen en alle unlockables verdienen door alle doelen in het spel te voltooien.

Het is niet de eerste keer dat gamers cheatcodes kunnen kopen. Codemasters had in het verleden een service voor haar spellen, waarmee cheatcodes via een betaalde telefoonlijn besteld konden worden.

Bron: InsideGamer

-------------------------

-------------------------

Voorlopig echt geen demo van Gears of War

Nieuws | 17 oktober 2006 - Het leek er even op dat er misschien toch een demo van Gears of War zou verschijnen. De onderstaande afbeelding was namelijk gespot op Xbox.com.

1161073424.jpg

Mark Rein, grote man bij ontwikkelaar Epic, heeft inmiddels op het officiële Gears of War-forum een duidelijk antwoord gegeven op deze speculaties, maar jammer genoeg is dit niet het antwoord waar iedereen op hoopte:

''Just saw the dog tag image with the "Microsoft points". It just isn't true. There is no demo coming out before the game ships and I have no idea if we'll do one after the game ships or not. Right now there are no plans to do one as I said earlier in this thread. I have asked Microsoft to take that image down.''

Praktisch iedere Xbox 360-bezitter zit te wachten op een demo van Gears of War, maar deze zal dus zeker niet verschijnen voor de release van de game, en misschien komt die demo er wel helemaal niet.

Bron: InsideGamer

-------------------------

-------------------------

Microsoft werkt al aan opvolger Xbox 360

Nieuws | 17 oktober 2006 - Misschien iets te vroeg om al naar buiten te brengen, maar het is toch gebeurd. Chris Lewis, een hoge Microsoft-bobo, heeft bevestigd dat er al gewerkt word aan een opvolger van de Xbox 360. Volgens Lewis 'moet Microsoft wel'.

De voorbereidingen op de 'Xbox 3' worden al getroffen volgens Lewis. 'Het is in deze industrie niet mogelijk om achterover te leunen. De consumenten en de ontwikkelaars zorgen daar wel voor.' aldus de Microsoft-medewerker.

Overigens is dit niet nieuw. Sony begon bijvoorbeeld al na het lanceren van de PlayStation 2 met het ontwikkelen van de PlayStation 3. Het is alleen opvallend dat Microsoft zo kort na het lanceren van de Xbox 360 al naar buiten komt met het gegeven dat er al aan de Xbox 3 gesleuteld word. Je hoeft dus niet bang te zijn dat er over twee jaar al weer een nieuwe Xbox in de huiskamer staat; het duurt zeker nog wel heel wat jaartjes voordat iets over zullen horen.

Bron: InsideGamer

-------------------------

-------------------------

Source-engine komt naar Xbox 360 als middleware

Nieuws | 17 oktober 2006 - De Source-engine, bekend van onder andere Half-Life 2, komt als middleware-tool naar de Xbox 360. Dat heeft Valve bevestigd.

Valve gaat de engine dus doorontwikkelen voor de Xbox 360 en die beschikbaar maken voor andere ontwikkelaars, zodat we in de toekomst eventueel nóg meer Xbox 360-spellen zien die gebruik maken van Source.

Bron: InsideGamer

-------------------------

-------------------------

Herhalingen uploaden van NBA 2K7 kost geld

Nieuws | 17 oktober 2006 - 2K Sports heeft vandaag een download op de Xbox Live Marketplace gezet, waarmee herhalingen ('replays') van NBA 2K7 bewerkt kunnen worden. Vervolgens kun je er voor kiezen om deze filmpjes ook te delen met andere Xbox Live bezitters. Er zit echter wel een prijskaartje aan deze nieuwe functie; het downloadbestand kost namelijk 400 Microsoft punten.

Met de zogenaamde 2K Reelmaker kun je een opgeslagen replay van NBA 2K7 gebruiken en verschillende montagebewerkingen er op los laten. Zo kun je de snelheid van de replays veranderen, geluidsamples van de commentators toevoegen, speciale effecten toevoegen en nog veel meer. Ben je klaar met bewerken, dan kun je deze via Xbox Live uploaden om jouw replay met andere basketbalfans te delen.

You've just pulled off the most amazing feat of skill in NBA 2K7 and you realise that you've got no one around to show off to - in steps the 2K Reelmaker. For 400 Microsoft points owners of NBA 2K7 can download the Reelmaker, giving them the ability to create custom video highlight reels and share them on Xbox Live.

Bron: InsideGamer

-------------------------

-------------------------

Lumines Live! vanaf vandaag verkrijgbaar

Nieuws | 18 oktober 2006 - Lumines Live! zal vandaag verschijnen op Xbox Live Marketplace. De populaire puzzelgame die een groot succes was op de PlayStation Portable, is vanaf dat moment ook speelbaar op de Xbox 360 en bevat onder andere nieuwe skins, nieuwe muziek en een online multiplayer.

Lumines Live! kost je 1200 punten (ongeveer 14 euro)en voor 600 punten (ongeveer 7 euro) kan je de game uitbreiden met de Advance Pack. Die voegt 22 skins toe aan de vanaf het begin beschikbare 12.

Bron: InsideGamer

-------------------------

-------------------------

Duitsers kunnen Gears of War op hun buik schrijven

Nieuws | 18 oktober 2006 - Het zeer strenge en strikte beleid omtrent computergames in Duitsland zal wederom een topgame buiten de grenzen van onze oosterburen weren. Na eerder dit jaar Dead Rising te hebben misgelopen zal ook nu Gears of War, één van de aankomende toppers voor de Xbox 360, niet verkocht mogen gaan worden in Duitsland.

Alle retailhandelaren in Duitsland kregen vandaag de opdracht om alle reserveringen van klanten te annuleren. De Duitse commissie die gaat over de leeftijds-classificatie van games (de USK) heeft meerdere keren van Microsoft een leeftijdsvoorstel van 14+ gekregen, maar daar geen enkele keer mee ingestemd. Volgens de USK is het spel veels té gewelddadig, met bijvoorbeeld scènes waarin tegenstanders met een kettingzaag in tweeën worden gespleten.

Bron: InsideGamer

-------------------------

Bewerkt: door Jowx
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb ff een vraag,

Voor de kerst ga ik de 360 vragen, moet wel wat mee betalen want hij is erg duur, :puh:

Uiteraad de gewone versie van €400 want wat moet ik met een xbox zonder harde schijf.

In de huiskamer hebben we een HDTV staan, als ik dan de 360 erop aansluit heb ik dan het beste beeld wat je voor de 360 kan hebben ? (want ik dacht dat ik ooit een keer iets had geezen over een hdtv adaptaer)

Link to comment
Delen op andere websites

@ Blastov

Het beste kwaliteit beeld heb je pas bij een 1080i scherm. Maar met een 'normale' HDTV is de beeldkwaliteit ook geweldig! Het lijkt me handig voor jou om dit even door te lezen. Kan goed van pas komen :) .

Het kan aan mij liggen maar volgens mij is 1080p nog altijd mooier. :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

@ Blastov

Het beste kwaliteit beeld heb je pas bij een 1080i scherm. Maar met een 'normale' HDTV is de beeldkwaliteit ook geweldig! Het lijkt me handig voor jou om dit even door te lezen. Kan goed van pas komen :) .

Het kan aan mij liggen maar volgens mij is 1080p nog altijd mooier. :sigaar:

Heb jij zomaar € 4000,- ergens achter de hand voor een TV? Een PC monitor kost (als je goed zoekt) € 200,-, dat is iets makkelijker op te hoesten ;) .

Link to comment
Delen op andere websites

@ Blastov

Het beste kwaliteit beeld heb je pas bij een 1080i scherm. Maar met een 'normale' HDTV is de beeldkwaliteit ook geweldig! Het lijkt me handig voor jou om dit even door te lezen. Kan goed van pas komen :) .

Het kan aan mij liggen maar volgens mij is 1080p nog altijd mooier. :sigaar:

Heb jij zomaar € 4000,- ergens achter de hand voor een TV? Een PC monitor kost (als je goed zoekt) € 200,-, dat is iets makkelijker op te hoesten ;) .

Maar jij zegt "Het beste kwaliteit beeld heb je pas bij een 1080i scherm." Wat dus fout is aangezien 1080p mooier is. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

@ Blastov

Het beste kwaliteit beeld heb je pas bij een 1080i scherm. Maar met een 'normale' HDTV is de beeldkwaliteit ook geweldig! Het lijkt me handig voor jou om dit even door te lezen. Kan goed van pas komen :) .

Het kan aan mij liggen maar volgens mij is 1080p nog altijd mooier. :sigaar:

Heb jij zomaar € 4000,- ergens achter de hand voor een TV? Een PC monitor kost (als je goed zoekt) € 200,-, dat is iets makkelijker op te hoesten ;) .

Maar jij zegt "Het beste kwaliteit beeld heb je pas bij een 1080i scherm." Wat dus fout is aangezien 1080p mooier is. ;)

Je hebt 100% gelijk, maar ik heb het over de Xbox360, en aangezien die 1080P nog niet ondersteunt hoef ik dat niet te zeggen :) .

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...