Jump to content

Het grote Xbox 360 topic


RTS

Recommended Posts

  • Reacties 1.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • lexus123

    102

  • NickOwnage

    65

  • TekaLoca

    63

  • Dvt

    60

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik heb vanmiddag de 360 gehaald met het Viva Pinata pakket, dus de game Viva Pinata en Memorykaart van 64mb.... :D

Daar weet ik alles van af... :cab: Gefeliciteerd met je aankoop, ik hoop dat het je heel goed gaat bevallen! :bier:

Haha ja bedankt voor je tijd voor mij :D! En gaat wel lukken denk ik, VP is geweldig! :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb vanmiddag de 360 gehaald met het Viva Pinata pakket, dus de game Viva Pinata en Memorykaart van 64mb.... :D

Daar weet ik alles van af... :cab: Gefeliciteerd met je aankoop, ik hoop dat het je heel goed gaat bevallen! :bier:

Haha ja bedankt voor je tijd voor mij :D! En gaat wel lukken denk ik, VP is geweldig! :puh:

viva pinata is echt super leuk, als je vragen hebt mag je me altijd mailen, ik heb hem voor als het kan uitgespeeld, ik heb alle archievements en alle dieren ;) ik hoor het nog wel ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Forza 2 komt in mei

Nieuws | 16 februari 2007 - Microsoft heeft bekend gemaakt dat Forza Motorsport 2 in mei de Europese winkel binnen racet. Naast het bekend maken van de maand waarin de game uit komt, heeft Microsoft ook wat informatie over het autopark gezeten. Van de automerken Ferrari, Maserati, Porsche en Lamborghini kunnen we het volgende verwachten:

  • Ferrari komt met 15 auto’s, waaronder Ferrari F430, 2002 Enzo Ferrari en de klassieker 1969 Dino 246 GT
  • Porsche heeft er 13, inclusief de 2007 911 GT3 (997), 911 Turbo (997) en de klassiekers 1970 Porsche 914/6 en 1987 Porsche 959
  • 5 Lamorghini’s, waaronder 2005 Murcielago, 2005 Gallardo en de klassieke modellen Diablo en Countach
  • En tot slot komt Maserati met 2004 MC12 en de 2006 Gransport

En dit is slechts het topje van de sluier. In totaal zijn er meer dan 300 auto’s in de game te vinden, waaronder auto’s van Audi, BMW, Lotus, Peugeot en Jaguar.

Bron: Insidegamer

-------------------------

Bewerkt: door Piet-Herr
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
Als ik Splinter Cell Chaos Theory op de gewone Xbox ga spelen (Online) (Ik heb een Xbox360) dan lukt het niet.

Dan komt het Dashbord ofzo te voor schijn hoe kan ik dit verhelpen.

Alvast bedankt.

Mijn excuus voor de late reactie, maar volgensmij heb je Xbox live gold nodig. ^^

----------

Voor het gemak kopieer ik het hele artikel maar, met dank aan Ownage.nl;

-----

Woensdag komt de wormenplaag

Old school is volgens velen nog altijd beter dan de hedendaagse games. Daarom komt Team 17 met hun lang verwachte Worms HD voor Xbox Live Arcade. Lekker net als vroeger op de PC lekker elkaar bestoken met schapen, Holy Handgrenades of gewoon met honkbalknuppels. Natuurlijk is de game 2D zoals we van vroeger gewend zijn en waar iedereen ook van houdt. Zo hoor je Worms te spelen. En woensdag 6 maart is de dag dat elke Xbox bezitter feesten mag. Voor 800 punten kun je het spel kopen/downloaden op Marketplace. Samen met Alien Hominid in twee weken toch enkele top titels op Xbox Live Arcade.

-----

Ik heb weinig tot niks met 'XBLA' games. Ik heb natuurlijk de standaard game 'Hexic HD', die ik in het begin veel heb gespeelt maar later toch saai werd. Ook heb ik de game 'Texas hold 'em', deze was (ooit :roll:) gedurende de 24 uur dat ze gratis te downloaden waren op Xbox live marketplace gedownload. Daarvoor heb ik speciaal mijn Xbox + TV moeten verplaatsen, maar het was het waard. Een geweldig spel! :dans: Nu zijn er in het assoirtiment van 'XBLA' games een groot aantal games verschenen die me toch wel leuk leken. Het enige wat me nu nog tegen houd is de prijs. 800 ms staan gelijk aan ongeveer € 10,-. Als je dit vergelijkt met de normale games die normaal € 60,- kosten kan je dus ongeveer 6 'XBLA' games downloaden óf een game kopen. Het klinkt best aanlokkend, maar dit brengt mij toch wel extra in de verleiding...

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Gisteren is mijn Xbox 360 kapot gegaan. Blijft steeds vastlopen na 10 minuten spelen op een spel.

Dus gisteren ineens gebeld. Ze moeten nu nog alleen die label via e-mail sturen. Daarna UPS bellen voor ophaal. Ik hoop dat ik die label snel mag hebben.

Link to comment
Delen op andere websites

MS onthult 360 Elite; loop van 2007 in Europa

Nieuws | 28 maart 2007 - Microsoft heeft het bestaan van de Xbox 360 Elite bevestigd en heeft bekend gemaakt dat de zwarte spelcomputer in de loop van 2007 in Europa verschijnt. Eerst is echter de Verenigde Staten aan de beurt. Daar verschijnt de Elite op 27 april voor een prijs van 479 dollar. De zwarte Elite komt gebundeld met een 120 GB harde schijf en heeft een HDMI port. Een saillant detail is dat je meteen ook een HDMI kabel bij de Elite krijgt, in tegenstelling tot bij de PlayStation 3.

Moet je nu als Xbox 360 bezitter nu meteen een Elite gaan kopen? Alleen als je echt op de HDMI port zit te wachten of zwart een geile kleur vindt. De 120 GB harde schijf zal namelijk ook los te koop zijn (in de VS gaat hij 179 dollar kosten). Om te zorgen dat je je data van je oude harde schijf naar je nieuwe schijf kan verplaatsen zal Microsoft bij de losse 120 GB harde schijf een kabel leveren waarmee je dit eenvoudig kan doen.

Een tegenvaller is wel dat er voorlopig nog geen plannen zijn om een zwarte HD-DVD speler uit te brengen. En zeg nou zelf, een witte add-on naast een zwarte Xbox 360 staat wel een beetje raar. En tot slot wist Microsoft ook nog te melden dat de Elite een toevoeging zal gaan worden op de Premium en Core paketten en dus geen limited editie of een vervangende werking heeft.

Bron: InsideGamer

Link to comment
Delen op andere websites

MS onthult 360 Elite; loop van 2007 in Europa

Nieuws | 28 maart 2007 - Microsoft heeft het bestaan van de Xbox 360 Elite bevestigd en heeft bekend gemaakt dat de zwarte spelcomputer in de loop van 2007 in Europa verschijnt. Eerst is echter de Verenigde Staten aan de beurt. Daar verschijnt de Elite op 27 april voor een prijs van 479 dollar. De zwarte Elite komt gebundeld met een 120 GB harde schijf en heeft een HDMI port. Een saillant detail is dat je meteen ook een HDMI kabel bij de Elite krijgt, in tegenstelling tot bij de PlayStation 3.

Moet je nu als Xbox 360 bezitter nu meteen een Elite gaan kopen? Alleen als je echt op de HDMI port zit te wachten of zwart een geile kleur vindt. De 120 GB harde schijf zal namelijk ook los te koop zijn (in de VS gaat hij 179 dollar kosten). Om te zorgen dat je je data van je oude harde schijf naar je nieuwe schijf kan verplaatsen zal Microsoft bij de losse 120 GB harde schijf een kabel leveren waarmee je dit eenvoudig kan doen.

Een tegenvaller is wel dat er voorlopig nog geen plannen zijn om een zwarte HD-DVD speler uit te brengen. En zeg nou zelf, een witte add-on naast een zwarte Xbox 360 staat wel een beetje raar. En tot slot wist Microsoft ook nog te melden dat de Elite een toevoeging zal gaan worden op de Premium en Core paketten en dus geen limited editie of een vervangende werking heeft.

Bron: InsideGamer

479 euro voor een grotere hdd en HDMI uitgang, dat is wel erg prijzig.

Hadden ze er nou een HD-DVD drive bij in gebouwd...

Wel genaaid trouwens als je net vorige week een 360 hebt gehaald. :bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

blaat

479 euro voor een grotere hdd en HDMI uitgang, dat is wel erg prijzig.

Hadden ze er nou een HD-DVD drive bij in gebouwd...

Die grotere HDD heb je alleen maar nodig als je ook HD-films gaat downloaden. Daarbij heb je die HDMI poort alleen maar nodig als je een TV hebt die HDMI ondersteunt, en dat terwijl die TV's nog niet zo goedkoop zijn...

Die HD-DVD drive hebben ze niet toegevoegd omdat ze dan de verkoop van die externe stopzetten, want wie koopt die dan nog? ;)

Wel genaaid trouwens als je net vorige week een 360 hebt gehaald. :bonk:

Nogmaals; daar heb je alleen wat aan als je een van de bovenstaande dingen wilt gaan doen, als je de Xbox 360 puur haalt om te gamen heb je ze vrijwel niet nodig. Alleen als je een TV hebt die HDMI ondersteunt, maar die kans acht ik nog niet zo groot...

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...