Jump to content

Het grote Xbox 360 topic

Recommended Posts

Geplaatst:
Dit had ik inderdaad al opgemerkt dat ik zo'n kabeltje zal moeten hebben. Even over andere problemen. :puh:

Xbox verbinden met het internet:

Ik krijg altijd failed als hij een IP adres zoekt. Alles is nogthans aangesloten zoals het hoort... Weet iemand wat ik nu moet doen? Want ik heb geen idee...

Kan je je systeemtaal in het nederlands zetten? Want op school vertellen ze dit rond dat dit gaat. Maar Nederlands/Dutch staat niet in de lijst bij mijn talen... Klopt dit?

En de laatste vraag... Zijn er systeem updates beschikbaar voor Xbox 360?

Waar steek je je kabeltje in ?

Nee, dit kan niet.

Zover ik weet niet, alleen voor sommige games, vraagt ie of je wilt updaten, kan je accepten, of declinen.

• Reacties 1.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• lexus123

102

• NickOwnage

65

• TekaLoca

63

• Dvt

60

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst: (bewerkt)

Ik krijg altijd failed als hij een IP adres zoekt. Alles is nogthans aangesloten zoals het hoort... Weet iemand wat ik nu moet doen? Want ik heb geen idee...

Dit betekent dat hij het netwerk wel vindt, dus het probleem ligt waarschijnlijk bij je beveiliging. Je moet eens op de pagina van je router kijken of hij beveiligd is.(meestal moet je dan in je browser 192.168.1.1 intypen).

Kan je je systeemtaal in het nederlands zetten? Want op school vertellen ze dit rond dat dit gaat. Maar Nederlands/Dutch staat niet in de lijst bij mijn talen... Klopt dit?

Als het niet in je lijst van je talen staat, is het niet mogelijk lijkt me ;) Misschien met een toekomstige update.

Integendeel tot wat .Whoopdidoo. beweert, zijn er wel systeem updates. (ook wel dashboard updates genoemt) Het handigste om ze te downloaden is natuurlijk verbinding met je netwerk te maken, maar je kan de updates ook op een CD branden. Deze updates bevatten bijvoorbeeld ondersteuning voor oudere Xbox games.

Bewerkt: door Jack-IV
Geplaatst:

Dit betekent dat hij het netwerk wel vindt, dus het probleem ligt waarschijnlijk bij je beveiliging. Je moet eens op de pagina van je router kijken of hij beveiligd is.(meestal moet je dan in je browser 192.168.1.1 intypen).

Als het niet in je lijst van je talen staat, is het niet mogelijk lijkt me ;) Misschien met een toekomstige update.

Integendeel tot wat .Whoopdidoo. beweert, zijn er wel systeem updates. (ook wel dashboard updates genoemt) Het handigste om ze te downloaden is natuurlijk verbinding met je netwerk te maken, maar je kan de updates ook op een CD branden. Deze updates bevatten bijvoorbeeld ondersteuning voor oudere Xbox games.

Wist ik niet :7

Geplaatst:
Oke ik kan niet inloggen via dit nummer. Maar ik woon in BE en heb telenet. Wat is dat dan? :duh:

Je bedoelt inloggen op 192.168.1.1? Op de telenet site lees ik dat je username 'admin' is en je het paswoord veld leeg moet laten ;)

Geplaatst:

Ik krijg steeds de error als ik dit in mijn browser plak: 192.168.1.1 'The page cannot by disabled'. Dus geen idee wat ik nu moet doen. :puh:

Geplaatst:

Druk eens op start>uitvoeren>cmd>ipconfig. Dan kopieer je je 'standaard gateway' en ga je naar dat adres in je browser. Dat zou moeten werken, zo kan je zien of je router beveiligd is.

Geplaatst:
Druk eens op start>uitvoeren>cmd>ipconfig. Dan kopieer je je 'standaard gateway' en ga je naar dat adres in je browser. Dat zou moeten werken, zo kan je zien of je router beveiligd is.

Uhm dit werkt ook niet echt... :puh: Wat nu?

Geplaatst: (bewerkt)

Sorry dat ik een dubbelpost zet, maar dit is eingelijk wel belangrijk... Dus vergeef het mij alstublief... Het gaat over gans iets anders. Mijn Xbox 360 heeft zo een raar geluid bij het insteken van een CD en bij het aanzetten. Ik heb dit geluid terug gevonden op

. Op school zeggen ze dat dit niet normaal is, aangezien niemand dat heeft. Nou, veel filmpjes vind ik ook niet terug, is dit normaal? Of is er iets dat niet klopt? Want ik maak mij wel zorgen... Bewerkt: door Matiscus
Geplaatst:
Sorry dat ik een dubbelpost zet, maar dit is eingelijk wel belangrijk... Dus vergeef het mij alstublief... Het gaat over gans iets anders. Mijn Xbox 360 heeft zo een raar geluid bij het insteken van een CD en bij het aanzetten. Ik heb dit geluid terug gevonden op
. Op school zeggen ze dat dit niet normaal is, aangezien niemand dat heeft. Nou, veel filmpjes vind ik ook niet terug, is dit normaal? Of is er iets dat niet klopt? Want ik maak mij wel zorgen...

Ik heb dit nu ook, als ik mijn drive dicht maak.

Geplaatst:
. Op school zeggen ze dat dit niet normaal is, aangezien niemand dat heeft. Nou, veel filmpjes vind ik ook niet terug, is dit normaal? Of is er iets dat niet klopt? Want ik maak mij wel zorgen...

Heb je dit al van in het begin?

Geplaatst:

Heb je dit al van in het begin?

Nee.. Viel me gisteravond laat pas op.

Geplaatst:

Drive is langzaam aan het overlijden. Binnenkort zal hij het niet meer doen. Dat word op vakantie naar Duitsland ^_^

Geplaatst:

Je moet geen stinkbox kopen die maakt veel herrie en stinkt(DUH)

Ak raad ps3 aan is veel stiller stinkt niet en heeft veel betere spellen.

De stinkbox mag van mijn apart kapot vallen.

MVG Bassiebas6

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...