Jump to content

Het grote Xbox 360 topic


RTS

Recommended Posts

Om muziek op je Xbox te zetten moet je dus muziek op je USB-stick zetten en dan doe je die in de Xbox. Dan ga je naar het Dashboard en daar klik je op select music. Dan moet je op : 'Storage Device'

klikken.

Je kunt muziek ook van een CD naar je Xbox rippen mits je een HardeSchijf hebt.

Sorry, maar waar kun je de USB-stick er in doen?

Die kun je er voorin doen. naast/onder de aanknop.

Bewerkt: door DJRobin
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • lexus123

    102

  • NickOwnage

    65

  • TekaLoca

    63

  • Dvt

    60

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hallo, Ik was van plan om een xbox 360 te kopen. Ik zag een xbox 360 arcade met 2 games (o.a. gta 4) in een Duitse winkel voor €199,- staan. Mijn vraag is: wat is het verschil tussen een xbox Arcade en een xbox Premium?

Sietse

Link to comment
Delen op andere websites

X-doos Arcade heeft volgens mij wat minder geheugen dan die andere. De Elite is het best maar ook het duurst.

oke, bedankt

Hij heeft 256 Mb geheugen volgens mij

Bewerkt: door Sietse-jos
Link to comment
Delen op andere websites

Het verschil zit hem inderdaad in het wel of geen harde schijf hebben, hetgeen wat wel aan te raden is wanneer je demo's etc. wil gaan downloaden. De Premium heeft een 20GB harde schijf als ik me niet vergis en de Arcade inderdaad "slechts" 256 MB, waar je eigenlijk dus niets mee kan. Dus wil je downloaden (Demo's) en muziek/films op je 360 is de Premium iets voor jou, vind je dit niet nodig, dan is de Arcade aan te raden.

Tevens samengevoegd met het grote xbox 360 topic ;) .

Link to comment
Delen op andere websites

Het verschil zit hem inderdaad in het wel of geen harde schijf hebben, hetgeen wat wel aan te raden is wanneer je demo's etc. wil gaan downloaden. De Premium heeft een 20GB harde schijf als ik me niet vergis en de Arcade inderdaad "slechts" 256 MB, waar je eigenlijk dus niets mee kan. Dus wil je downloaden (Demo's) en muziek/films op je 360 is de Premium iets voor jou, vind je dit niet nodig, dan is de Arcade aan te raden.

Tevens samengevoegd met het grote xbox 360 topic ;) .

Oke. Ik kan dus inderdaad beter een andere xbox kopen. Oke, ik zoek verder!

bedankt allemaal!

Link to comment
Delen op andere websites

Vraag:

Leest een xbox 360 vanaf de cd?

Licht eraan wat.. Bedoel je Games die je koopt in de winkel dan ja. Bedoel je gedownloade dingen vanaf Live niet.

Een Xbox360 kan geen illegale games lezen :puh: Tenzij hij omgebouwd is :{

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb even een vraag over het dashboard

ik had op youtube gezien dat er een update was voor de X360

die het dashboard zouden updaten, en het ziet er dus heel anders uit dan bij mij

er stond ook dat je die update automatisch krijgt, maar ik merk er vrij weinig van

dus mijn vraag is eigenlijk: heeft iemand deze update en hoe kan ik eraan komen?

Mvg The Spanierd

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Eej ik heb een xbox 360 premium gekocht met 2 spellen en er staat op zo'n blaadje 1 month gold trial. Dus ik kan het voor 1 maand proberen. Maar hoe moet ik dat doen ik drukte op join xbox live en op het laatst moet je iets met je credit card invullen en ik vertrouw dat niet want het was toch gratis ?

Link to comment
Delen op andere websites

Eej ik heb een xbox 360 premium gekocht met 2 spellen en er staat op zo'n blaadje 1 month gold trial. Dus ik kan het voor 1 maand proberen. Maar hoe moet ik dat doen ik drukte op join xbox live en op het laatst moet je iets met je credit card invullen en ik vertrouw dat niet want het was toch gratis ?

Hmmm... Ik heb zelf geen Xbox 360, maar ik (gok) denk dat ze misschien een kaartje bedoelen die je bij je Xbox 360 pakket kreeg. Heb je die? Waarschijnlijk staat daar een code/nummer op die je moet invoeren, van je Gold Trial. Kan natuurlijk ook een boekje of iets in die richting zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...