Jump to content

Het grote Xbox 360 topic


RTS

Recommended Posts

  • Reacties 1.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • lexus123

    102

  • NickOwnage

    65

  • TekaLoca

    63

  • Dvt

    60

Top Posters In This Topic

Posted Images

Zo, een koopje voor jou dus forumrunner. Ik zelf kom nooit bij intertoys, aangezien ik het klote mensen vind ( bij ons athans ). Ik ga liever naar Dixons ofzo, en buiten dat. Ik heb al een ander half jaar een Xbox 360, ik had um voor de volle mats gekocht toen. Kon ik beter wachten, lol. Maar dat is met alles wel zo. :)

Bewerkt: door DenkaanHenk
Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat hier vast wel een topic over is, zoniet dan geef ik hier gelijk informatie erover natuurlijk:

_______________________________________________________

De NXE (New Xbox Experience) gaat het nieuwe dasboard worden van de Xbox 360. En deze moet 15 november uit komen.

Dit is wat Major Nelson zei op de E3, in de première trailer met de eerste beelden van de Experience:

En dit is een walkthrough van de Experience:

_______________________________________________________

Tevens zullen er avatars geïntroduceerd worden:

.. En er zullen heel veel andere features in zitten zoals een harddisk install voor spellen.

_______________________________________________________

Ik hoop dat ik jullie genoeg heb geïntroduceerd heb met de Xbox 360 Experience.

Maar wat ik eigenlijk wou plaatsen was dat je dit nieuwe dashboard nu kunt 'proberen' in flash, hier op jouw PC!

Team Xbox - Try the New Xbox Experience Now!

;)

EDIT: Bedankt voor het samenvoegen, ik had dit topic nog niet gevonden op deze pagina.. Maja kan aan mij liggen :bonk:

Bewerkt: door Dvt
Link to comment
Delen op andere websites

Wacht even... Ik kreeg een paar dagen geleden een bericht van Xbox dat morgen om 12.00 GMT tijd er maximaal 24 uur zal worden geknutseld aan het Xbox Live netwerkv oor betere ervaringen. @_@?

Iemand anders ook een bericht gehad om dit te bevesitigen? Mijn Xbox 360 inbox is leeg. (Het berichtje ging 5 dagen mee)

Bewerkt: door ikt
Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat je dit het beste in Het grote Xbox 360 topic had kunnen plaatsen. ;)

>>> Door Ikkes: Klopt als een bus -> samengevoegd dus :Y <<<

Edit: Als je hier kijkt zie je de handige topics van dit forum ;)

Zo nieuw ben ik ook weer niet op GTAForum, ik bedoel dat ik in deze sectie van het forum nog geen Xbox 360 topic een beetje bovenaan had gezien..

Wacht even... Ik kreeg een paar dagen geleden een bericht van Xbox dat morgen om 12.00 GMT tijd er maximaal 24 uur zal worden geknutseld aan het Xbox Live netwerkv oor betere ervaringen. @_@?

Iemand anders ook een bericht gehad om dit te bevesitigen? Mijn Xbox 360 inbox is leeg. (Het berichtje ging 5 dagen mee)

Ja dit klopt.. Vandaag (29 september) is er geen Xbox Live voor 24 uur (vanaf 9:00). En morgen dus weer wel.

Xbox.com is ook offline zoals je aan mijn sign kunt zien..

;)

Bewerkt: door Dvt
Link to comment
Delen op andere websites

Zo loopt het updaten heel goed. Ze zullen ook wel gebruik maken om meer servers te plaatsen want kerstmis beloofd veel goeds voor de Xbox 360. En een dagje niet online gamen is niet erg. Zoalng wij maar online lagvrij kunnen gamen :) En kunnen genieten van de features die er zijn en komende zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil nog steeds een internetbrowser op de Xbox :') Misschien komt het als kerscadeautje! :D

-------------

Status:

As we gear up to bring you the New Xbox Experience, Xbox LIVE and the Xbox LIVE page on Xbox.com will be down for 24 hours, beginning on September 29, 2008 from 12:01 AM PST until 11:59 PM PST. During this time you will not be able to access Xbox LIVE.

Bewerkt: door ikt
Link to comment
Delen op andere websites

Heren,

Ik bedenk me al een tijdje om een Xbox te kopen, maar willen jullie mij de prijs leveren van:

De middelste Xbox

Xbox gold ofzo (online)

Controler oplader

GTA IV

En evt andere nodige dingen..

Alvast bedankt..

Laten we er van uit gaan dat je hem bij de Dixons koopt (want die is zo'n beetje overal).

€ 239,99 - Xbox 360 60GB met HDMI

€ 59,99 - Xbox Live Gold voor een jaar

€ 19,99 - Play & Charge kit

€ 59,99 - GTA IV

__________ +

€ 379,96

€ 19,99 - HDMI kabel (evt)

__________ +

€ 399,95

€ 24,99 - 2100 Live Points voor de DLC van GTA IV (evt)

€ 44,99 - Extra wireless controller (evt)?

__________ +

€ 449,94

wanneer is die update klaar dan

want als ik nu gewoon op dashboard ga zie ik weer de normale dashboard????

Dit was gewoon een server update of zo iets. Het was geen dasboard update, maar een voorbereiding voor de servers, op het nieuwe Experience dashboard.. :N

De echte update schijnt te komen in november :)

Bewerkt: door Dvt
Link to comment
Delen op andere websites

Eey jongens , ik heb een probleem. Mijn vriend zijn 360 spel had ik in mijn 360 toen hij omkantelde en nu zit er een kras op. Die geeft nu na een tijdje een error. Hoe kan ik dat fixen ?

Ehm.. niet. Heb ik ook gehad, maar ik had geluk omdat ik hem net gekocht had en zei dat het al was (ja ik weet, heel fout) :engel:

Maar je kunt dit niet verhelpen. Je kunt de 360 het beste horizontaal plaatsen, want dan kan hij niet omvallen (ik had hem toen ook verticaal).

Link to comment
Delen op andere websites

Heren,

Ik bedenk me al een tijdje om een Xbox te kopen, maar willen jullie mij de prijs leveren van:

De middelste Xbox

Xbox gold ofzo (online)

Controler oplader

GTA IV

En evt andere nodige dingen..

Alvast bedankt..

Laten we er van uit gaan dat je hem bij de Dixons koopt (want die is zo'n beetje overal).

€ 239,99 - Xbox 360 60GB met HDMI

€ 59,99 - Xbox Live Gold voor een jaar

€ 19,99 - Play & Charge kit

€ 59,99 - GTA IV

__________ +

€ 379,96

€ 19,99 - HDMI kabel (evt)

__________ +

€ 399,95

€ 24,99 - 2100 Live Points voor de DLC van GTA IV (evt)

€ 44,99 - Extra wireless controller (evt)?

__________ +

€ 449,94

Je krijgt nog 40 euro korting op PRO en op Elite 50 euro denk ik

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...