Jump to content

Het grote Xbox 360 topic


RTS

Recommended Posts

  • Reacties 1.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • lexus123

    102

  • NickOwnage

    65

  • TekaLoca

    63

  • Dvt

    60

Top Posters In This Topic

Posted Images

Moet ik eerst live hebben voor die update?

Als je je 360 opstart dan start je automatisch je account op. Als je 360 ook met internet connectie kan maken dan zit je met je account op XboxLIVE. Als je je dus aanmeld dan begint je xbox automatisch met downloaden. Als je 360 hiermee klaar is start het opnieuw op om vervolgens de update te installeren. Totale grote: 124Kb.

Maar dit allemaal kan alleen als je xbox360 is geconnect met het internet. Het maakt niks uit of je Silver of Gold hebt.

Link to comment
Delen op andere websites

moet ik ook al MS points betalen voor die update? :duh:

Nee, dat nog net niet..

Weet iemand hoe ik de auto sing in eraf haal?

Moet je bij Personal Settings (geloof ik) kijken, en dan staat er ergens 'auto sign in', dit bekijk je dan bij een andere account waarmee je wilt autosigninnen, en dan gaat ie daarop aanmelden.

Link to comment
Delen op andere websites

moet ik ook al MS points betalen voor die update? :duh:

Nee, dat nog net niet..

Weet iemand hoe ik de auto sing in eraf haal?

Moet je bij Personal Settings (geloof ik) kijken, en dan staat er ergens 'auto sign in', dit bekijk je dan bij een andere account waarmee je wilt autosigninnen, en dan gaat ie daarop aanmelden.

Waar staat dat? Met dat nieuwe uiterlijk vind ik niks terug, ik kan Xbox Guide > Chat & IM ook niet vinden..

Link to comment
Delen op andere websites

moet ik ook al MS points betalen voor die update? :duh:

Nee, dat nog net niet..

Weet iemand hoe ik de auto sing in eraf haal?

Moet je bij Personal Settings (geloof ik) kijken, en dan staat er ergens 'auto sign in', dit bekijk je dan bij een andere account waarmee je wilt autosigninnen, en dan gaat ie daarop aanmelden.

Waar staat dat? Met dat nieuwe uiterlijk vind ik niks terug, ik kan Xbox Guide > Chat & IM ook niet vinden..

Die vind je gewoon in de tab die je krijgt voorgeschoteld als de op de Guide knop drukt. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Vinden anderen hier het ook naai dat alle nieuwe NXE themes ongeveer 150 MS Points zijn? :')

Ik vind dat niet gek ofzo. Ik heb zelf van Disruptive Publishers het theme: Fractal Rainbows gekocht voor 150MSP. Het is super mooi. Voor voorproefjes van al hun themes klik je HIER. Voor Fractal Rainbows klik je... WAAR IS DIE GEBLEVEN!?

Link to comment
Delen op andere websites

moet ik ook al MS points betalen voor die update? :duh:

Nee, dat nog net niet..

Weet iemand hoe ik de auto sing in eraf haal?

Moet je bij Personal Settings (geloof ik) kijken, en dan staat er ergens 'auto sign in', dit bekijk je dan bij een andere account waarmee je wilt autosigninnen, en dan gaat ie daarop aanmelden.

Waar staat dat? Met dat nieuwe uiterlijk vind ik niks terug, ik kan Xbox Guide > Chat & IM ook niet vinden..

Tja, als je dat al niet kunt vinden... :bonk:

Dat staat gewoon in de begintab als je de Guide opent, zoals ikt al heeft gezegd...

Ik vind het lekker overzichtelijk en er zitten veel meer functies in :)

Bewerkt: door Dvt
Link to comment
Delen op andere websites

moet ik ook al MS points betalen voor die update? :duh:

Nee, dat nog net niet..

Weet iemand hoe ik de auto sing in eraf haal?

Moet je bij Personal Settings (geloof ik) kijken, en dan staat er ergens 'auto sign in', dit bekijk je dan bij een andere account waarmee je wilt autosigninnen, en dan gaat ie daarop aanmelden.

Waar staat dat? Met dat nieuwe uiterlijk vind ik niks terug, ik kan Xbox Guide > Chat & IM ook niet vinden..

Tja, als je dat al niet kunt vinden... :bonk:

Dat staat gewoon in de begintab als je de Guide opent, zoals ikt al heeft gezegd...

Ik vind het lekker overzichtelijk en er zitten veel meer functies in :)

Dat vind ik nou ook. En ook nog eens veel mooier!

Link to comment
Delen op andere websites

Als ik CHAT en IM opstart in IV, dan staat daar in het rood een figuurtje. Maar ik hoor niks van wat de andere zeggen..

Als je een spel opstart, maakt niet uit welke, zit je automatisch in de chat van het spel. Dat is voor het geval je online gaat. Als je dus online gaat en je komt in een game met andere mensen, hoor je die praten over je headset, mits die ook over een headset beschikken. Je kan dus zelf geen Chat opstarten voor GTA:IV, dat gebeurt automatisch.

Bewerkt: door lexus123
Link to comment
Delen op andere websites

Als ik CHAT en IM opstart in IV, dan staat daar in het rood een figuurtje. Maar ik hoor niks van wat de andere zeggen..

Als je een spel opstart, maakt niet uit welke, zit je automatisch in de chat van het spel. Dat is voor het geval je online gaat. Als je dus online gaat en je komt in een game met andere mensen, hoor je die praten over je headset, mits die ook over een headset beschikken. Je kan dus zelf geen Chat opstarten voor GTA:IV, dat gebeurt automatisch.

Maar ik ben in tientallen servers geweest waar niet gepraat werd, waar kan je de instellingen vinden waar je kan instellen dat je het geluid; Niet, over de headset, of headset en speakers kan vinden?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...