Jump to content

Het grote Xbox 360 topic

Recommended Posts

Geplaatst:
Dus als je die koeler erop plaatst, is het dan ongeveer het zelfde als bij een raampje zetten ? :engel:

als jij die koeler dinges bedoelt dat jij die moet kopen? ik heb die niet is gwn geldverspillerij in mijn ogen ^_^

dus antwoord op je vraag: ik zou niet weten want ik heb nooit die koeler gehad dus kan ik niet vergelijken he :)

tsja over dat geluid van drive, de mijne heeft ook altijd kabaal gemaakt en heb maar 1x moeten opsturen naar Duitsland en dat is al vorig jaar maart - april ofzo dacht ik en nu met Elite ook kabaal maar geen problemen meer :)

Je moet je bek houden ga lekker een leven zoeken in een andere werled met je bloedkop.

Stoer hoor met iemadn anders mee lullen,,, oeh ik word al bang gossie possie, ga je mama erbij halen.

• Reacties 1.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• lexus123

102

• NickOwnage

65

• TekaLoca

63

• Dvt

60

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:
Dus als je die koeler erop plaatst, is het dan ongeveer het zelfde als bij een raampje zetten ? :engel:

als jij die koeler dinges bedoelt dat jij die moet kopen? ik heb die niet is gwn geldverspillerij in mijn ogen ^_^

dus antwoord op je vraag: ik zou niet weten want ik heb nooit die koeler gehad dus kan ik niet vergelijken he :)

tsja over dat geluid van drive, de mijne heeft ook altijd kabaal gemaakt en heb maar 1x moeten opsturen naar Duitsland en dat is al vorig jaar maart - april ofzo dacht ik en nu met Elite ook kabaal maar geen problemen meer :)

Je moet je bek houden ga lekker een leven zoeken in een andere werled met je bloedkop.

Stoer hoor met iemadn anders mee lullen,,, oeh ik word al bang gossie possie, ga je mama erbij halen.

Bassie zou gij normaal willen doen :Y

Geplaatst:

Ging jij niet ophouden? Komaan ik haal er mods bij nu, nu is het genoeg geweest!

Geplaatst: (bewerkt)

Ging jij niet ophouden? Komaan ik haal er mods bij nu, nu is het genoeg geweest!

ja haal ze er maar bij, ik wil dat de schuldige nu gepakt word en ik niet want ik ben niet begonnen.

Jij bent begonnen en neemt iedereen mee en daradoor word het hier zoon gezijk.

Ik ga een eerlijke reactie dus donder maar lekker op.

MOds bekijk het gesprek vanaf begin afaan ik heb niks verkeerds gezegt.

Ik mijn reactie al uitgelegt maar nu komt iedereen op mij af.

dat vind ik eg heel zielig om met zE ALLE op mij af te komen.

Bewerkt: door bassiebas6
Geplaatst:

Antwoord hier gewoon niet meer op heren. We gaan terug ontopic. Want het gaat hier over een Xbox 360, en geen PS3, PSP, PSX, of whatever. En iemand die geen nuttige informatie kan toevoegen aan dit topic, hoeft hier ook niet te antwoorden.

Geplaatst:

Voor iedereen die nu nog offtopic gaat of niet normaal kan discussiëren volgens de regels van GTAForum zal een warning krijgen. Ik ben diep teleurgesteld als ik sommige posts zie, hoe kinderachtig kun je wezen. Ik geef ieder nog één kans zich normaal te gedragen in dit topic, kom je toch weer met idioot gedrag dat niet wordt getolereerd, dan zal je van mij horen..

Geplaatst:

Xbox 360 is een mooi ding, maar kent wat mankementjes.

Namelijk de welbekende Ring of Death en de krassen makende drives.

Ring Of death is te maken door hem optesturen naar M$, of hem zelf te maken,Klik hier voor de reperatiefilmpje.

Als je hem zelf maakt heb je geen garantie meer.

Met de krassen weet ik niet hoe je hem kan maken, maar dan moet je hem gewoon naar M$ sturen, de kapotte disks krijg je Niet vergoed.

Zelf heb ik de RROD(Red Ring Of Death) probleem gehad, heb hem laten repareren, niet door M$, wou me eigen xbox terug, niet die van iemand anders, koste me 35€.

Nu heeft me 360 last van een kapotte lens, kan wel Xbox spellen spelen, maar geen 360 spellen.

Zeer vervelend dus.

Verder is het wel een mooi ding, maar kwalitief is het zwaar bagger.

Greetz

Geplaatst:
Xbox 360 is een mooi ding, maar kent wat mankementjes.

Namelijk de welbekende Ring of Death en de krassen makende drives.

Ring Of death is te maken door hem optesturen naar M$, of hem zelf te maken,Klik hier voor de reperatiefilmpje.

Als je hem zelf maakt heb je geen garantie meer.

Met de krassen weet ik niet hoe je hem kan maken, maar dan moet je hem gewoon naar M$ sturen, de kapotte disks krijg je Niet vergoed.

Zelf heb ik de RROD(Red Ring Of Death) probleem gehad, heb hem laten repareren, niet door M$, wou me eigen xbox terug, niet die van iemand anders, koste me 35€.

Nu heeft me 360 last van een kapotte lens, kan wel Xbox spellen spelen, maar geen 360 spellen.

Zeer vervelend dus.

Verder is het wel een mooi ding, maar kwalitief is het zwaar bagger.

Greetz

Ik zelf kan gerust mijn eigen Xbox360 maken... Want ik ken zeer veel van technologie, solderen, GSM's repareren, PC's en alles en nog wat... Maar het probleem bij mij nu is de garantie... Als ik hem uit elkaar gooi, heb ik geen zorgen dat ik hem niet meer in elkaar ga krijgen, maar simpel weg de garantie. Als het dan aan een kapotte of toch bijna kapotte drive ligt, dan kan ik nergens een nieuwe gaan halen... Dus ik zal hem wel moeten opsturen. Normaal moet Microsoft toch een nieuwe vergoeden? Tenslotte is een xbox 360 net het zelfde dan een PC, Het heeft ook een moederbord, processor, ingebouwd ram een drive en een voeding die extern is en natuurlijk ook een HD.

Weet iemand waar ik kan zien welke drive ik heb? Een BenQ of Hitachi?

De nieuwste versies van Xbox hebben toch allemaal een BenQ drive of heb ik het fout?

360drives.jpg

BenQ is van Philips.

En hier een filmpje:

name="wmode" value="transparent"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="355"></embed></object>">
name="wmode" value="transparent"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="355"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350"> Bewerkt: door Gangsta
De nieuwste versies van Xbox hebben toch allemaal een BenQ drive of heb ik het fout?

BenQ is van Philips.

En hier een filmpje:

Ik heb een BenQ drive en een Falcon moederbord, dat betekent dus dat de kans kleiner is bij mij op oververhitten want ik heb heatpipes... Dus ik heb een van de nieuwste versies. Jammer dat de drive nu bagger is... Want het is nogthans een mooi ding de X360... :)

Bewerkt: door Matiscus

BenQ is van Philips.

En hier een filmpje:

Ik heb een BenQ drive en een Falcon moederbord, dat betekent dus dat de kans kleiner is bij mij op oververhitten want ik heb heatpipes... Dus ik heb een van de nieuwste versies. Jammer dat de drive nu bagger is... Want het is nogthans een mooi ding de X360... :)

Wat zijn 'Heatpipes'? Zoals je misschien al hebt opgemerkt, ik heb hier niet zo'n verstand van. Maar als jij ook de BenQ drive hebt, heb ik die ook (heb al vergeleken met de foto), en dus ook een Falcon moederbord.

Edit,

En wat is er met die Drive dan ?

Bewerkt: door .Whoopdidoo.
Geplaatst:

Geen idee wat er met die drive is of er bugs bekent van zijn. Maar het enige dat ik weet dat ik dit gekraak/gelees of ookal wat het is toch maar raar vind. Het is opzich heel verongerustwekkend. Althans toch voor mij...

• 1 maand later...
Geplaatst:

Hey, ik krijg woensdag een nieuwe xbox 360 maar ik kan bijna niet meer wachten.

Weet iemand een manier om de tijd sneller vorbij te laten gaan?

Greetzzz -GoldWing-

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...