Carl_Johnson2 Geplaatst: 2 december 2008 Rapport Geplaatst: 2 december 2008 Gears of war 2 de gekste!! Reageren
lexus123 Geplaatst: 2 december 2008 Rapport Geplaatst: 2 december 2008 (bewerkt) Gears of war 2 de gekste!! Wow, very useful comment. Ik speel hier dan maar meteen op in Call of Duty 4: Modern Warfare de gekste!! EDiT: OOPS, spelfout... Bewerkt: 8 december 2008 door lexus123 Reageren
Forumrunner Geplaatst: 4 december 2008 Rapport Geplaatst: 4 december 2008 Gears of war 2 de gekste!! Wow, very usefull comment. Ik speel hier dan maar meteen op in Call of Duty 4: Modern Warfare de gekste!! Gears 2 de gekste! Reageren
lexus123 Geplaatst: 4 december 2008 Rapport Geplaatst: 4 december 2008 Nieuwe kleding Er is een nieuwe kleding pack gekomen voor je Avatar Het is een sneeuw pack, met dus:- Een paar gloednieuwe, blauwe ski-handschoenen.- Een gaaf snowboard jack.- Snowboard-schoenen.- En, niet te vergeten een nieuwe muts.Dit geld ook voor de vrouwelijke Avatars, maar die kleding ziet er dan natuurlijk 'meisjes-achtiger' uit. Reageren
De Stofzuiger Geplaatst: 6 december 2008 Rapport Geplaatst: 6 december 2008 Ik heb nu ook een xbox 360 Maar hebben jullie er ook last van dat hij een irritant geluid maakt? En dat hij erg veel geluid maakt als er een dvd in zit? Reageren
Carl_Johnson2 Geplaatst: 6 december 2008 Rapport Geplaatst: 6 december 2008 Ik heb nu ook een xbox 360 Maar hebben jullie er ook last van dat hij een irritant geluid maakt? En dat hij erg veel geluid maakt als er een dvd in zit? Nop, als je deze generatie hebt niet, als ie tweedehands is kan het daar aan liggen. Reageren
Arjen Geplaatst: 6 december 2008 Rapport Geplaatst: 6 december 2008 Ik heb ook geen last van een irritant geluid, wel dat hij veel lawaai maakt als er een dvd in zit. Dat komt waarschijnlijk omdat ik hem op een kleine kamer heb staan. Reageren
Dvt Geplaatst: 6 december 2008 Rapport Geplaatst: 6 december 2008 (bewerkt) Ja, hij maakt wel redelijk lawaai maar ik kan er niet zoveel over zeggen want ik heb nog de Xbox 360 zonder HDMI. De de nieuwere Falcon is stiller. En dan heb je ook nog eens de nóg nieuwere: Jasper. BTW Ik was laatst bij een vriend met een PS3. Toen wou hij Home laten zien. Mij leek me het wel vet. Maar hij kreeg de hele tijd network error ofzo... Toen gingen we maar een spel spelen en toen hoorde je de hele tijd dit: Lijkt me ook wel irritant als je dat de hele tijd hoort... De PS2 had het ook maar volgens mij veel minder. Bewerkt: 7 december 2008 door Dvt Reageren
De Stofzuiger Geplaatst: 7 december 2008 Rapport Geplaatst: 7 december 2008 ... Nop, als je deze generatie hebt niet, als ie tweedehands is kan het daar aan liggen. Hij is nieuw,en heeft een hdmi aansluiting. Maar ik denk dat het gewoon ff inspelen is. Maar ik heb nog een vraagje,ik heb nog heen hdd ,dus ik wil er een kopen. Maar gebruik je veel geheugen voor games e.d.(dus geen muziek,films e.d.)? Want ik kan kiezen of een 120 gb hdd,of een 60 gb met 3 maanden live en een headset beide voor 79 euro. Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 7 december 2008 Rapport Geplaatst: 7 december 2008 Hoe upload ik mijn SILVER account naar gold zonder mijn saves te verliezen, of moet ik dan eerst een memmory card hebben? Reageren
Forumrunner Geplaatst: 7 december 2008 Rapport Geplaatst: 7 december 2008 (bewerkt) Ik zal je morgen daarmee wel helpen. Voeg me toe op Live. Bewerkt: 7 december 2008 door forumrunner Reageren
ikt Geplaatst: 7 december 2008 Rapport Geplaatst: 7 december 2008 Hoe upload ik mijn SILVER account naar gold zonder mijn saves te verliezen, of moet ik dan eerst een memmory card hebben? Uhm, watteh? Als je je gold-kaart redeemed gebeurt er verder toch niets bijzonders met je account behalve dat die wordt geüpgrade naar Gold? Reageren
lexus123 Geplaatst: 8 december 2008 Rapport Geplaatst: 8 december 2008 ... Nop, als je deze generatie hebt niet, als ie tweedehands is kan het daar aan liggen. Hij is nieuw,en heeft een hdmi aansluiting. Maar ik denk dat het gewoon ff inspelen is. Maar ik heb nog een vraagje,ik heb nog heen hdd ,dus ik wil er een kopen. Maar gebruik je veel geheugen voor games e.d.(dus geen muziek,films e.d.)? Want ik kan kiezen of een 120 gb hdd,of een 60 gb met 3 maanden live en een headset beide voor 79 euro. Je savegames nemen amper ruimte in. Iets van 200Kb per spel. Je kan je games ook op je HDD installeren. Dat ligt eraan hoe groot het spel is, Cod4 = 6,7Gb en Shaun White Snowboarding = 4,8Gb. Als je je games installeerd moet je alsnog je game erin hebben zitten om het spel te spelen. Je xbox maakt nu geen geluid meer. Ik zou voor de 120Gb gaan als je in de toekomst meerdere games hebt en die wilt installeren zodat je xbox amper geluid maakt, want dat geluid is zwaar irritant. Klote vertilator die erin zit... Hoe upload ik mijn SILVER account naar gold zonder mijn saves te verliezen, of moet ik dan eerst een memmory card hebben? AAAARGH!!! SNAP JE ER NOG NIKS VAN!!?? JE SAVES GAAN NIET VERLOREN, PUNT UIT! Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 8 december 2008 Rapport Geplaatst: 8 december 2008 Moet ik nou verdomme ook nog beeldbewijs leveren? 2 Accounts, 1 silver en 1 gold. Silver = saves, gold niet.. Reageren
Dvt Geplaatst: 8 december 2008 Rapport Geplaatst: 8 december 2008 Moet ik nou verdomme ook nog beeldbewijs leveren? 2 Accounts, 1 silver en 1 gold. Silver = saves, gold niet.. Ja, lever maar beeldbewijs. Wij snappen jou niet Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.