Jump to content

Het grote Xbox 360 topic

Recommended Posts

Geplaatst:
Moet ik nou verdomme ook nog beeldbewijs leveren? 2 Accounts, 1 silver en 1 gold. Silver = saves, gold niet..

Huh, ik heb alleen gezegt dat je het gerust kan upgraden naar Gold en nu trip je... WTF M8!

Hoe heet je Silver account?

• Reacties 1.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• lexus123

102

• NickOwnage

65

• TekaLoca

63

• Dvt

60

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Silver heet fiegel5, zonder hoofdletter. Nou een simpele vraag, hoe upload ik dat silver account naar gold. Forumrunner had namelijk de oude versie, en ik de nieuwe. Iemand een stappenplan?

Geplaatst: (bewerkt)

Ga naar:

Xbox Guide (grote ronde knop op controller) -> Helemaal naar links -> Redeem Code -> Vul je code in

Bewerkt: door lexus123
Geplaatst:
Silver heet fiegel5, zonder hoofdletter. Nou een simpele vraag, hoe upload ik dat silver account naar gold. Forumrunner had namelijk de oude versie, en ik de nieuwe. Iemand een stappenplan?

Ik heb wel de nieuwe versie hoor, Het was een screen van Google.

Geplaatst:
Ga naar:

Xbox Guide (grote ronde knop op controller) -> Helemaal naar links -> Redeem Code -> Vul je code in

Dan moet ik helemaal een nieuwe naam ingeven enz..

Geplaatst:
Ga naar:

Dan moet ik helemaal een nieuwe naam ingeven enz..

JA, DAT IS OMDAT ER AL EEN ACCOUNT BESTAAT DIE FIEGEL5 HEET!!! HOOFDLETTER OF GEEN HOOFDLETTER!

Je moet dus een nieuwe naam verzinnen, er gaan dan geen saves verloren!

Een compleet nieuwe naam? WTF, hoe moet ik daar ooit aankomen xD. Maar nu heb ik ook 2 acc, een met saves en een zonder. Ik wil verdomme gewoon die saves hebben :7 . W8, geef me een stappenplan voor de gehele installatie. Want ik kan ook geen engels..

En klopt het dat ik zon code van 60 euro 3 keer kan gebruiken?

Bewerkt: door Fiegel5
Geplaatst:
Een compleet nieuwe naam? WTF, hoe moet ik daar ooit aankomen xD. Maar nu heb ik ook 2 acc, een met saves en een zonder. Ik wil verdomme gewoon die saves hebben :7 . W8, geef me een stappenplan voor de gehele installatie. Want ik kan ook geen engels..

Nee

Geplaatst:

Hoe wil je dat wij een stappenplan geven voor de installatie? Dan moeten we eerst nog voor €60,- Xbox Live kopen, En dat doen de meesten denk ik niet speciaal voor jou.

Geplaatst:

1: Sluit je xbox aan

2: start je xbox op

3: log in met je account waar je je archievements hebt staan

4: Doe de xbox dashboard openen en ga helemaal naar links naar de marketplace

5: kies redeem code

6: vul je code in die je op je xbl-live kaart hebt gekregen

7: Je hebt xbl live gold

Als je gewoon een nieuw account hebt gemaakt en daar 1 maand live op hebt gekregen/gekocht kunnen we je niet helpen.

En ja je moet als je met je account met saves online wilt een nieuwe naam GEVEN aan je account er gaat niks verloren het hoort zo. Kies bijvoorbeeld de naam: iksnapgeenreetvanxboxlive :schater: .Wacht het moet minder dan 15 tekens lang zijn...

Lees dit nog maar eens voor je 'stappenplan' als je uit eindelijk je nieuwe naam aan je account gegeven hebt.

Ga naar:

Xbox Guide (grote ronde knop op controller) -> Helemaal naar links (MarketPlace) -> Redeem Code -> Vul je code in

WACHT EENS EVEN!! HEB JIJ UBERHAUPT WEL DIE UPDATE!?

Bewerkt: door lexus123
Geplaatst:

Nee, het is een silver account. Maar als ik reedem code doe, moet ik mijn mail enzo opgeven. En een nieuwe naam verzinnen, en toen ik dat de vorige keer deed had ik 2 accounts..

Geplaatst:
Nee, het is een silver account. Maar als ik reedem code doe, moet ik mijn mail enzo opgeven. En een nieuwe naam verzinnen, en toen ik dat de vorige keer deed had ik 2 accounts..

Ahh, nu komt de aap uit de mouw! Ik snap er eindelijk iets van wat je bedoelt!

Let me think, hmmmm.....

Probeer eens een nieuwe email aan te maken (op de PC) en voer die in.

Geplaatst:

Ik heb al wel een nieuwe mail, maar het feit ik dat ik hier met een doosje terwaarde van 60 euro zit. En dus het gold op het silver wil, maar als ik redeem code doe. Krijg ik een compleet aanmeldingsysteem van Xbox live.

Geplaatst:
Ik heb al wel een nieuwe mail, maar het feit ik dat ik hier met een doosje terwaarde van 60 euro zit. En dus het gold op het silver wil, maar als ik redeem code doe. Krijg ik een compleet aanmeldingsysteem van Xbox live.

Dan heb je met dat account dus nog niks! Dit betekend: noch geen Silver noch geen Gold. Je account met je saves is nog nooit op LIVE geweest.

Over geldjes:

Misschien moet je een folderwijk nemen of zoiets, dat verdient €80 per maand. Lekker als je geld tekort hebt.

Hoeveel Gamerscore heb je op dat offline account? Dan weet ik tenminste hoe groot de schade is als er toch iets mis gaat.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...