Jump to content

Het grote Xbox 360 topic


RTS

Recommended Posts

Ik heb vanochtend dik anderhalf uur met iemand van Microsoft aan de telefoon gezeten. Ondertussen is het live geavtiveerd. Vraagje: Is het moggelijk om savegames over te zetten, maakt niet uit dat het evt geld kost. Bv dank..

Ik denk het niet. Als je naar Dashboard, My Xbox, Console Settings (helemaal rechts), Memory, Games en klik dan een game aan. Hier zie je de Save-Game(s) staan van alle accounts op jouw Xbox die dat spel hebben gespeeld. Er staat ook bij van wie die Save-Game is, dus ik denk niet dat het mogelijk is om een Save-Game van iemand anders te gebruiken :N

Fiegel, welke games heb je? Dan kunnen we een keer online gamen. Is lachúúúhhh....

Ey ik heb jou ook al een keer geinvited voor een potje GTA IV, maar toen reageerde je niet... Laten we anders met z'n drieën gaan spelen! :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • lexus123

    102

  • NickOwnage

    65

  • TekaLoca

    63

  • Dvt

    60

Top Posters In This Topic

Posted Images

weet iemand hoe groot die niuewe update is van het dashboard heb deze week xbox gekregen :)

dat sonic tennis word vervelend xD

Alles wat bij dé update hoort is bij elkaar zo'n 210Kb. Je moet wel je xbox aansluiten op het internet anders kan je het niet krijgen. Wat voor een Xbox heb je gekocht? De Arcade(:kots:), Premium of Elite?

@Fiegel69: Wat is je Gamertag nu? Je naam op Xbox LIVE?

Bewerkt: door lexus123
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb vanochtend dik anderhalf uur met iemand van Microsoft aan de telefoon gezeten. Ondertussen is het live geavtiveerd. Vraagje: Is het moggelijk om savegames over te zetten, maakt niet uit dat het evt geld kost. Bv dank..

Ik denk het niet. Als je naar Dashboard, My Xbox, Console Settings (helemaal rechts), Memory, Games en klik dan een game aan. Hier zie je de Save-Game(s) staan van alle accounts op jouw Xbox die dat spel hebben gespeeld. Er staat ook bij van wie die Save-Game is, dus ik denk niet dat het mogelijk is om een Save-Game van iemand anders te gebruiken :N

Fiegel, welke games heb je? Dan kunnen we een keer online gamen. Is lachúúúhhh....

Ey ik heb jou ook al een keer geinvited voor een potje GTA IV, maar toen reageerde je niet... Laten we anders met z'n drieën gaan spelen! :)

Medalword1, en ik heb alleen GTA IV :7 .

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb vanochtend dik anderhalf uur met iemand van Microsoft aan de telefoon gezeten. Ondertussen is het live geavtiveerd. Vraagje: Is het moggelijk om savegames over te zetten, maakt niet uit dat het evt geld kost. Bv dank..

Ik denk het niet. Als je naar Dashboard, My Xbox, Console Settings (helemaal rechts), Memory, Games en klik dan een game aan. Hier zie je de Save-Game(s) staan van alle accounts op jouw Xbox die dat spel hebben gespeeld. Er staat ook bij van wie die Save-Game is, dus ik denk niet dat het mogelijk is om een Save-Game van iemand anders te gebruiken :N

Fiegel, welke games heb je? Dan kunnen we een keer online gamen. Is lachúúúhhh....

Ey ik heb jou ook al een keer geinvited voor een potje GTA IV, maar toen reageerde je niet... Laten we anders met z'n drieën gaan spelen! :)

Medalword1, en ik heb alleen GTA IV :7 .

Mja maakt niet uit...

Daarom zitten we toch immers op dit forum, voor GTA.. Of nie? :puh:

Bewerkt: door Dvt
Link to comment
Delen op andere websites

weet iemand hoe groot die niuewe update is van het dashboard heb deze week xbox gekregen :)

dat sonic tennis word vervelend xD

Alles wat bij dé update hoort is bij elkaar zo'n 210Kb. Je moet wel je xbox aansluiten op het internet anders kan je het niet krijgen. Wat voor een Xbox heb je gekocht? De Arcade(:kots:), Premium of Elite?

@Fiegel69: Wat is je Gamertag nu? Je naam op Xbox LIVE?

Arcade xD maar ik krijg de betere games zoals gta iv en gears of war 2 in januari +gold

Link to comment
Delen op andere websites

Jeeeuy heb me Xbox weer terug! Duurde wel best lang voor Xbox service... ben ik niet gewend. Maarja ik kan nu weer spelen, daar gaat het om!

Hey lexus123/Prownager, zullen wij een keer GTA IV online gaan spelen? :eten:

En fiegel5: Jij bent toch Medalword1? Dan zal ik je even toevoegen. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Jeeeuy heb me Xbox weer terug! Duurde wel best lang voor Xbox service... ben ik niet gewend. Maarja ik kan nu weer spelen, daar gaat het om!

Hey lexus123/Prownager, zullen wij een keer GTA IV online gaan spelen? :eten:

En fiegel5: Jij bent toch Medalword1? Dan zal ik je even toevoegen. ;)

Ik zal eerst je proberen te joinen als je in een party zit. Als dat niet lukt, kan ik je ook niet joinen in GTA:IV. Hoef ik GTA tenminste niet helemaal op te starten. (Ik ben het toppunt der luiheid :D)

Link to comment
Delen op andere websites

:dans:NIEUWS :dans:

Ja hoor, je leest het goed! Er is weer nieuws!

Deze keer zijn het weer wat nieuwe kleding stukken!

Het is een beetje hippie/disco style.

- Een nieuw vest met allerlei figuurtjes

- Een pet in hele fele kleuren

- Een donker rode bloek

- Een fel-roze polsband

Bewerkt: door lexus123
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...