Dvt Geplaatst: 28 december 2008 Rapport Geplaatst: 28 december 2008 Ik heb vanochtend dik anderhalf uur met iemand van Microsoft aan de telefoon gezeten. Ondertussen is het live geavtiveerd. Vraagje: Is het moggelijk om savegames over te zetten, maakt niet uit dat het evt geld kost. Bv dank.. Ik denk het niet. Als je naar Dashboard, My Xbox, Console Settings (helemaal rechts), Memory, Games en klik dan een game aan. Hier zie je de Save-Game(s) staan van alle accounts op jouw Xbox die dat spel hebben gespeeld. Er staat ook bij van wie die Save-Game is, dus ik denk niet dat het mogelijk is om een Save-Game van iemand anders te gebruiken Fiegel, welke games heb je? Dan kunnen we een keer online gamen. Is lachúúúhhh.... Ey ik heb jou ook al een keer geinvited voor een potje GTA IV, maar toen reageerde je niet... Laten we anders met z'n drieën gaan spelen! Reageren
Honkbal95 Geplaatst: 29 december 2008 Rapport Geplaatst: 29 december 2008 weet iemand hoe groot die niuewe update is van het dashboard heb deze week xbox gekregen dat sonic tennis word vervelend xD Reageren
lexus123 Geplaatst: 29 december 2008 Rapport Geplaatst: 29 december 2008 (bewerkt) weet iemand hoe groot die niuewe update is van het dashboard heb deze week xbox gekregen dat sonic tennis word vervelend xD Alles wat bij dé update hoort is bij elkaar zo'n 210Kb. Je moet wel je xbox aansluiten op het internet anders kan je het niet krijgen. Wat voor een Xbox heb je gekocht? De Arcade(), Premium of Elite? @Fiegel69: Wat is je Gamertag nu? Je naam op Xbox LIVE? Bewerkt: 29 december 2008 door lexus123 Reageren
the_dan Geplaatst: 29 december 2008 Rapport Geplaatst: 29 december 2008 (bewerkt) heb oook online me spellen zie je in me sig Bewerkt: 29 december 2008 door the_dan Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 29 december 2008 Rapport Geplaatst: 29 december 2008 Ik heb vanochtend dik anderhalf uur met iemand van Microsoft aan de telefoon gezeten. Ondertussen is het live geavtiveerd. Vraagje: Is het moggelijk om savegames over te zetten, maakt niet uit dat het evt geld kost. Bv dank.. Ik denk het niet. Als je naar Dashboard, My Xbox, Console Settings (helemaal rechts), Memory, Games en klik dan een game aan. Hier zie je de Save-Game(s) staan van alle accounts op jouw Xbox die dat spel hebben gespeeld. Er staat ook bij van wie die Save-Game is, dus ik denk niet dat het mogelijk is om een Save-Game van iemand anders te gebruiken Fiegel, welke games heb je? Dan kunnen we een keer online gamen. Is lachúúúhhh.... Ey ik heb jou ook al een keer geinvited voor een potje GTA IV, maar toen reageerde je niet... Laten we anders met z'n drieën gaan spelen! Medalword1, en ik heb alleen GTA IV . Reageren
Dvt Geplaatst: 29 december 2008 Rapport Geplaatst: 29 december 2008 (bewerkt) Ik heb vanochtend dik anderhalf uur met iemand van Microsoft aan de telefoon gezeten. Ondertussen is het live geavtiveerd. Vraagje: Is het moggelijk om savegames over te zetten, maakt niet uit dat het evt geld kost. Bv dank.. Ik denk het niet. Als je naar Dashboard, My Xbox, Console Settings (helemaal rechts), Memory, Games en klik dan een game aan. Hier zie je de Save-Game(s) staan van alle accounts op jouw Xbox die dat spel hebben gespeeld. Er staat ook bij van wie die Save-Game is, dus ik denk niet dat het mogelijk is om een Save-Game van iemand anders te gebruiken Fiegel, welke games heb je? Dan kunnen we een keer online gamen. Is lachúúúhhh.... Ey ik heb jou ook al een keer geinvited voor een potje GTA IV, maar toen reageerde je niet... Laten we anders met z'n drieën gaan spelen! Medalword1, en ik heb alleen GTA IV . Mja maakt niet uit... Daarom zitten we toch immers op dit forum, voor GTA.. Of nie? Bewerkt: 29 december 2008 door Dvt Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 29 december 2008 Rapport Geplaatst: 29 december 2008 Add jij mij, ik weet niet hoe het moet . Reageren
lexus123 Geplaatst: 29 december 2008 Rapport Geplaatst: 29 december 2008 Add jij mij, ik weet niet hoe het moet . Dat moet je echt een keer zelf uitzoeken... Ik ben namelijk te lui om het op te zoeken Maar ik add je ook wel. Reageren
Honkbal95 Geplaatst: 29 december 2008 Rapport Geplaatst: 29 december 2008 weet iemand hoe groot die niuewe update is van het dashboard heb deze week xbox gekregen dat sonic tennis word vervelend xD Alles wat bij dé update hoort is bij elkaar zo'n 210Kb. Je moet wel je xbox aansluiten op het internet anders kan je het niet krijgen. Wat voor een Xbox heb je gekocht? De Arcade(), Premium of Elite? @Fiegel69: Wat is je Gamertag nu? Je naam op Xbox LIVE? Arcade xD maar ik krijg de betere games zoals gta iv en gears of war 2 in januari +gold Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 30 december 2008 Rapport Geplaatst: 30 december 2008 Ah, vanavond acht uur? Gta IV, bij de grote eik.. Reageren
the_dan Geplaatst: 30 december 2008 Rapport Geplaatst: 30 december 2008 als ik tijd heb wil ik best tegen jou hoor maar grote eik -.- (uitdrukking ) Reageren
Dvt Geplaatst: 31 december 2008 Rapport Geplaatst: 31 december 2008 Jeeeuy heb me Xbox weer terug! Duurde wel best lang voor Xbox service... ben ik niet gewend. Maarja ik kan nu weer spelen, daar gaat het om! Hey lexus123/Prownager, zullen wij een keer GTA IV online gaan spelen? En fiegel5: Jij bent toch Medalword1? Dan zal ik je even toevoegen. Reageren
lexus123 Geplaatst: 31 december 2008 Rapport Geplaatst: 31 december 2008 Jeeeuy heb me Xbox weer terug! Duurde wel best lang voor Xbox service... ben ik niet gewend. Maarja ik kan nu weer spelen, daar gaat het om!Hey lexus123/Prownager, zullen wij een keer GTA IV online gaan spelen? En fiegel5: Jij bent toch Medalword1? Dan zal ik je even toevoegen. Ik zal eerst je proberen te joinen als je in een party zit. Als dat niet lukt, kan ik je ook niet joinen in GTA:IV. Hoef ik GTA tenminste niet helemaal op te starten. (Ik ben het toppunt der luiheid ) Reageren
Honkbal95 Geplaatst: 31 december 2008 Rapport Geplaatst: 31 december 2008 ik heb nu ook live mijn gamertag is pagman95 Reageren
lexus123 Geplaatst: 1 januari 2009 Rapport Geplaatst: 1 januari 2009 (bewerkt) NIEUWS Ja hoor, je leest het goed! Er is weer nieuws!Deze keer zijn het weer wat nieuwe kleding stukken!Het is een beetje hippie/disco style.- Een nieuw vest met allerlei figuurtjes- Een pet in hele fele kleuren- Een donker rode bloek- Een fel-roze polsband Bewerkt: 1 januari 2009 door lexus123 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.