Jump to content

Het grote Xbox 360 topic


RTS

Recommended Posts

Ze konden eigenlijk niet achter blijven, want sony was al met een slim gekomen dus nu komt microsoft. Ik vind niet veel mooier dan de vorige, alleen het punt is dat hij WiFi en kleiner is.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...
  • Reacties 1.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • lexus123

    102

  • NickOwnage

    65

  • TekaLoca

    63

  • Dvt

    60

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik heb zonet de laatste missie van TLAD gedaan. En toen deed ik even snel een cheat omdat ik bijna dood was. De cheat was: Maximum Health, Armor en Ammunation en op Wikigta staat dat als de die cheat gebruik dat dan de Achievements Cleaned Teh Mean Streets, Finish Him, One Man Army, Walk Free worden geblokeerd, maar ik heb de Achievement One Man Army en Walk Free al wat gebeurd er dan met die Achievements?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb zonet de laatste missie van TLAD gedaan. En toen deed ik even snel een cheat omdat ik bijna dood was. De cheat was: Maximum Health, Armor en Ammunation en op Wikigta staat dat als de die cheat gebruik dat dan de Achievements Cleaned Teh Mean Streets, Finish Him, One Man Army, Walk Free worden geblokeerd, maar ik heb de Achievement One Man Army en Walk Free al wat gebeurd er dan met die Achievements?

Achievements die je al gehaald hebt, verdwijnen niet. Als je een savegame laadt van toen je die cheat nog niet gebruikt had kan je de overige achievements die door die cheat geblokkeerd worden halen. :)

Bewerkt: door Velaro
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Ik heb zonet de laatste missie van TLAD gedaan. En toen deed ik even snel een cheat omdat ik bijna dood was. De cheat was: Maximum Health, Armor en Ammunation en op Wikigta staat dat als de die cheat gebruik dat dan de Achievements Cleaned Teh Mean Streets, Finish Him, One Man Army, Walk Free worden geblokeerd, maar ik heb de Achievement One Man Army en Walk Free al wat gebeurd er dan met die Achievements?

Waarom vraag je dit als je de cheat al gebruikt hebt?

Kan je savefiles overzetten van je oude Xdoos naar die nieuwe?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb zonet de laatste missie van TLAD gedaan. En toen deed ik even snel een cheat omdat ik bijna dood was. De cheat was: Maximum Health, Armor en Ammunation en op Wikigta staat dat als de die cheat gebruik dat dan de Achievements Cleaned Teh Mean Streets, Finish Him, One Man Army, Walk Free worden geblokeerd, maar ik heb de Achievement One Man Army en Walk Free al wat gebeurd er dan met die Achievements?

Waarom vraag je dit als je de cheat al gebruikt hebt?

Kan je savefiles overzetten van je oude Xdoos naar die nieuwe?

Ja, je doet bijvoorbeeld een USB-stick in de USB poort. Je zet daar je files op. Je drukt de USB stick in de poort van de andere Xbox. En je zet het op de nieuwe xbox.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb zonet de laatste missie van TLAD gedaan. En toen deed ik even snel een cheat omdat ik bijna dood was. De cheat was: Maximum Health, Armor en Ammunation en op Wikigta staat dat als de die cheat gebruik dat dan de Achievements Cleaned Teh Mean Streets, Finish Him, One Man Army, Walk Free worden geblokeerd, maar ik heb de Achievement One Man Army en Walk Free al wat gebeurd er dan met die Achievements?

Waarom vraag je dit als je de cheat al gebruikt hebt?

Kan je savefiles overzetten van je oude Xdoos naar die nieuwe?

Ja, je doet bijvoorbeeld een USB-stick in de USB poort. Je zet daar je files op. Je drukt de USB stick in de poort van de andere Xbox. En je zet het op de nieuwe xbox.

Maar dan moet ik eerst mijn profiel overzetten, maar ik heb al iets gevonven, je koopt dus een nieuwe Xdoos en je koopt er een Transfer Kit bij maar gebruitk hem 1 malig, Ik koop een neiuwe Xdoos op 17 september samen met TDU2, die kabel laat ik wel over komen, want bij Bol kost hij €18 + verzenden...

Link to comment
Delen op andere websites

Het duurt nog wel een paar jaar voordat er nieuwe consoles op de markt komen.

Je kunt wel nieuwe modellen verwachten, maar aangezien de Playstation Slim en de Xbox slim net uit zijn, duurt dat ook nog wel even.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb de nieuwe Xdoos Slim 250Gb, nou 250GB, maak er maar 230GB van, voordelen:

  • Stiller, echt.
  • Kleiner.
  • Meer geheugen
  • Draadloos verbinden

Nadelen

  • Je kan er niks opzetten omdat hij naar boven blaast.
  • Je moet een Transfer kit kopen om alles over te zetten

Als iemand een Transfer kit nodig heeft, stuur me een PB :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

HIj is nu draadloos, nog even testen maar verwacht geen problemen, het enige voordeel is dat hij stiller, dunner, 5 usb-poorten heeft, meer niet, en het zijn geen punten die mensen over de streep trekken, vooral als je al een Xdoos hebt, ik zou hem ook alleen kopen als je nog geen Xdoos hebt, dat ik hem gekocht heb, ja. :engel:

Link to comment
Delen op andere websites

HIj is nu draadloos, nog even testen maar verwacht geen problemen, het enige voordeel is dat hij stiller, dunner, 5 usb-poorten heeft, meer niet, en het zijn geen punten die mensen over de streep trekken, vooral als je al een Xdoos hebt, ik zou hem ook alleen kopen als je nog geen Xdoos hebt, dat ik hem gekocht heb, ja. :engel:

Maar is het niet dat je draadloos gebruikt dat je dan een slechtere verbinding hebt?

Link to comment
Delen op andere websites

HIj is nu draadloos, nog even testen maar verwacht geen problemen, het enige voordeel is dat hij stiller, dunner, 5 usb-poorten heeft, meer niet, en het zijn geen punten die mensen over de streep trekken, vooral als je al een Xdoos hebt, ik zou hem ook alleen kopen als je nog geen Xdoos hebt, dat ik hem gekocht heb, ja. :engel:

Maar is het niet dat je draadloos gebruikt dat je dan een slechtere verbinding hebt?

Ik heb een keer draadloos online gespeeld op de xbox bij een vriend van mij, Je kreeg best vaak: connection lost :7. Maar dat kon ook aan zijn verbinding liggen ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik game zelf op mijn PS3 draadloos, en ik heb daar totaal geen problemen mee. Heel soms moet ik mijn router resetten, maar dat is maar eens in de twee weken ofzo. Verder heb ik totaal geen last van lag, of wat dan ook.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik game zelf op mijn PS3 draadloos, en ik heb daar totaal geen problemen mee. Heel soms moet ik mijn router resetten, maar dat is maar eens in de twee weken ofzo. Verder heb ik totaal geen last van lag, of wat dan ook.

Nee, ik moet nog online spelen met de Xbox maar met de PS3 gaat het prima, tot nu toe minder lags gehad met MW2 dan met draad, je kan het ook zo zien, nu moet je weer 10 Meter draad tussen je modem en PS3, dat lijkt weinig tenopzichte naar Amerika maar dit is ander draad, draadloos is beter, zeker weete :dans:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...