Jump to content

Het grote Xbox 360 topic


RTS

Recommended Posts

Kan iemand me helpen? Toen ik al 2 uur lekker GTA IV aan het spelen was viel de 360 ineens uit Iki heb geprobeerd hem aan te doen tevergeefs en heb gecheckt of alles wel zat aangesloten Wat ook zo was maar kreeg de 360 niet meer aan. Ik ben van plan hem een paar uur te laten rusten en daarna opnieuw aan te doen om te kijken of hij het nog wel doet. Ik hoop dat hij niet RRoD ofzo heeft.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • lexus123

    102

  • NickOwnage

    65

  • TekaLoca

    63

  • Dvt

    60

Top Posters In This Topic

Posted Images

Kan iemand me helpen? Toen ik al 2 uur lekker GTA IV aan het spelen was viel de 360 ineens uit Iki heb geprobeerd hem aan te doen tevergeefs en heb gecheckt of alles wel zat aangesloten Wat ook zo was maar kreeg de 360 niet meer aan. Ik ben van plan hem een paar uur te laten rusten en daarna opnieuw aan te doen om te kijken of hij het nog wel doet. Ik hoop dat hij niet RRoD ofzo heeft.

je hoeft hem niet 2x te posten hoor. doe hem nog een keer aan of als die Rrod moet je naar microsoft bellen en die haalt hem op. en die repareert hem en misschien sturen ze dan een nieuwe op.

Bewerkt: door Cheers.
Link to comment
Delen op andere websites

WTF! waar slaat dat nou op, betalen... ik betaal al voor een xbox dus 240 (bij Dixons) en dan moet je ook nog dat betalen...

Maarja... maar nog een vraagje: wat is het verschil tussen xbox live gold en xbox live abbonement?

De XBox 360 Slim Elite bestaat overigens niet. Er zijn maar twee modellen, de 360 Slim 250GB en de 360 Slim 4GB.

Ze noemen hem ook de Elite Slim: Klik

Link to comment
Delen op andere websites

Wel, er bestaan twee verschillende xbox LIVE abonnementen, ééntje daarvan heet "Xbox LIVE Gold"

[table=header]Abonnement|Prijs|Grootste verschil

Xbox LIVE Silver|Gratis, hoef je alleen maar je 360 voor aan te sluiten op internet|Geen online gamen mogelijk

Xbox LIVE Gold|Betaald, variabele prijzen afhankelijk van abonnementsduur en waar je het aanschaft|Wel online gamen mogelijk[/table]

Meer informatie over de verschillen tussen deze twee zijn te vinden op xbox.com.

Link to comment
Delen op andere websites

Wil je niet betalen voor online MP? Simpel, koop een kick-ass PC of een PS3.

Overigens gaat het volgens Wikipedia (welke natuurlijk altijd gelijk heeft _O_) nu via het aantal GB voor de naam. Op de doos staat ook nergens Elite. Dat bol.com Elite zegt, is omdat het bol.com is. Die weten ook niet alles.

Link to comment
Delen op andere websites

Wil je niet betalen voor online MP? Simpel, koop een kick-ass PC of een PS3.

Overigens gaat het volgens Wikipedia (welke natuurlijk altijd gelijk heeft _O_) nu via het aantal GB voor de naam. Op de doos staat ook nergens Elite. Dat bol.com Elite zegt, is omdat het bol.com is. Die weten ook niet alles.

ik vind het niet erg om voor online te betalen.

Link to comment
Delen op andere websites

WTF! waar slaat dat nou op, betalen... ik betaal al voor een xbox dus 240 (bij Dixons) en dan moet je ook nog dat betalen...

Maarja... maar nog een vraagje: wat is het verschil tussen xbox live gold en xbox live abbonement?

De XBox 360 Slim Elite bestaat overigens niet. Er zijn maar twee modellen, de 360 Slim 250GB en de 360 Slim 4GB.

Ze noemen hem ook de Elite Slim: Klik

Sterker nog, er is geen eens een 'Slim'. Het ding heet gewoon Xbox 360.

Link to comment
Delen op andere websites

Microsoft heeft hem zelf "xbox 360 Slim" genoemd bij de presentatie op diverse plekken op internet en op de E3. Echter, Microsoft doet hard zijn best om de vorige versie te laten vergeten. Bijna nergens meer zijn online sporen te vinden van de vorige 360, mag ook nergens meer verkocht worden etc.

Vandaar dat de toevoeging "Slim" al gewoon is laten vallen en ze het nu hebben over de 250GB versie of de 4GB versie. ^_^

[table=header]@ Cheers.[/table]Ik ook niet, en met ons een heleboel andere forummers in dit topic ook niet. Je koopt, dus je verzekert jezelf van een bepaalde kwaliteit. Dat bevalt me prima.

[table=header]@ Hayte[/table]Dit is "het grote xbox 360 topic", hè.. Voor iedereen die er wel voor wil betalen. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...