Jump to content

Het grote Xbox 360 topic


RTS

Recommended Posts

  • Reacties 1.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • lexus123

    102

  • NickOwnage

    65

  • TekaLoca

    63

  • Dvt

    60

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hey ik heb een vraag, er zit heel veel stof IN mijn xbox kan dit schadelijk zijn?

Ja. Je xbox raakt makkelijker oververhit, en krijg je makkelijker een RROD. Hoe je het eruit krijgt weet ik niet, maar als je je xbox opent is de garantie verlopen. Ik zou als ik jou was gewoon door blijven gamen, een RROD krijgen en hem laten vervangen :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Hey ik heb een vraag, er zit heel veel stof IN mijn xbox kan dit schadelijk zijn?

Ja. Je xbox raakt makkelijker oververhit, en krijg je makkelijker een RROD. Hoe je het eruit krijgt weet ik niet, maar als je je xbox opent is de garantie verlopen. Ik zou als ik jou was gewoon door blijven gamen, een RROD krijgen en hem laten vervangen :puh:

O oke bedankt.

Link to comment
Delen op andere websites

Hey ik heb een vraag, er zit heel veel stof IN mijn xbox kan dit schadelijk zijn?

Ja, maak het schoon door CD laadje open te doen. En met wattenstaafje ofzo schoon te maken. Anders komt stof voor de lens van de lezer van de CD laser.

Link to comment
Delen op andere websites

Sorry voor mijn late reactie, want ik zou nog eens mijn X360 posten, maar hier is ie:

Fans werken en draaien op 12 volt.

Fans achter kan ik sneller laten draaien door de schakelaar die links erlangs hangt, kan ik kiezen tussen 5 en 12 volt(stofzuigermode).

En nu is ie lekker koel en ben ik zeker niet meer bang voor RROD :schater:

Link to comment
Delen op andere websites

Hoe kan je een 360 dat nou aan doen :(

Hoe kan een Xbox 360 mij drie aandoen door kapot te gaan, apparaten zijn al twee keer stuk geweest en nog steeds doet eentje het maar.

Toendertijd is er bijna 1400euro voor neergeteld en die rommel is nu nog maar 100 euro waard omdat die sukkels het weer verneuken :bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...