Jump to content

Het grote Xbox 360 topic


RTS

Recommended Posts

Want ik zag zo'n pack.. 12 maanden XBL Gold + 800 MS Points voor de normale prijs van 12 maanden XBL Gold. Maar aangezien ik nu mijn lidmaatschap nog niet moet verlengen wou ik wat wachten.. Is altijd makkelijk meegenomen die 800 MS Points aangezien je ze niet meer in winkels vindt.

Best wel naaiend, moet je nu continu zeker 2100ms points kopen.

Maar als je dat verzilverd worden die 12 maanden erbij gerekend dacht ik, dus als je bv. nog 3 maanden hebt, dat je dan 15 maanden hebt, maar dit weet ik niet meer zeker.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • lexus123

    102

  • NickOwnage

    65

  • TekaLoca

    63

  • Dvt

    60

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ja maar ik ben er nog steeds niet uit of ik mijn gamertag wil veranderen.. Daarom wacht ik nog liever tot mijn lidmaatschap voorbij is :)

En het is inderdaad wel 'naaiend' zoals je vernoemde, maar je kan gewoon 800 MS Points online bestellen, geen probleem :)

Link to comment
Delen op andere websites

Er zit geen uiterste gebruiksdatum op de Prepaid codes voor zowel Gold Membership als MicrosoftPointsIcon.png MS Points zoals Microsoft ze zelf noemt. Ze zijn oneindig geldig zolang de service XBOX LIVE actief is.

Wanneer je nog een periode Gold over hebt van je vorige kaart, en je redeemt nog een Gold periode, zal deze nieuwe periode ingaan zodra de huidige verloopt.

Link to comment
Delen op andere websites

Nee serieus, het stond op de kaart zelf..

EDIT: Ik heb even gezocht en het was niet eens een kaart om te redeemen. Zie onder voor inhoud van de kaart:

Maak vandaag nog een EA-online account en download gratis het Estadio Santiago Bernabeu.

Aanbieding is geldig tot en met 28 februari 2010.

Klein misverstandje dus :7

Bewerkt: door TekaLoca
Link to comment
Delen op andere websites

Ah, dat is inderdaad een specifiek voor één bepaalde actie bestemde code, zoals er ook veel te vinden zijn bij pre-ordered games enzo.. Ik had het alleen over de algemene Gold- en MS points-kaarten, en dat is inderdaad een verschil. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Ah, dat is inderdaad een specifiek voor één bepaalde actie bestemde code, zoals er ook veel te vinden zijn bij pre-ordered games enzo.. Ik had het alleen over de algemene Gold- en MS points-kaarten, en dat is inderdaad een verschil. ^_^

:7

Voor degenen die het nog niet wisten, je kan je GT gratis veranderen. Alleen bij de eerst keer! :)

Is volgens mij al heel lang bekend. Aangezien je als je nu een gamertag aanmaakt op je XBL, je gewoon eentje krijg die door Microsoft is gegeven.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...
  • 2 weken later...
  • 2 maanden later...

Op de PlayStation 3 was een tijdje geleden een risk game uitgekomen met een demo. Als ik het goed heb heette dat spel Risk Factions en ik heb die demo uitgeprobeerd en het was best wel geinig. Weet niet of hij er ook voor de Xbox360 is maar je zou eens kunnen kijken. :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...