Jump to content

Het grote Xbox 360 topic


RTS

Recommended Posts

Na jaren een PS3 gamer te zijn geweest heb ik enkele maanden de stap genomen op deze te verkopen en een iPad te kopen. Deze ga ik nu weer verkopen en ben van plan om er een Xbox 360 Slim 250GB voor terug te kopen. Aangezien ik al een tijdje het nieuws niet meer volg, komen er nieuwe speciale features voor de 360, is er al een nieuwe console aangekondigd? Nieuwe exclusives voor komend game jaar? etc.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
  • Reacties 1.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • lexus123

    102

  • NickOwnage

    65

  • TekaLoca

    63

  • Dvt

    60

Top Posters In This Topic

Posted Images

Er is een backwards compatible list voor de originele XBOX games, dat klopt. Maar die werken alleen maar zonder alle profiel-functies die de xbox360 heeft, en het aantal is beperkt. Multiplayer is al helemaal niet meer mogelijk met games van de vorige generatie. Het is dus nog maar afwachten of Microsoft hier in de toekomst anders mee omgaat. Ik verwacht dat ze iedereen op de nieuwe console willen hebben, maar ik verwacht niet dat op de nieuwe console de xbox360 games op multiplayer te spelen gaan zijn. :N

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Nou de titel zegt het meeste al

is er een verschil tussen die 2

of wat is het beste want ik heb vandaag met xbox 360 gekregen en ik wil hem natuurlijk goed behandelen :puh:

heel veel mensen hebben hem recht staan maar kan het ook op de zijkant?

>>> Door NandroDavids: Topic verplaatst naar Games<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Nou de titel zegt het meeste al

is er een verschil tussen die 2

of wat is het beste want ik heb vandaag met xbox 360 gekregen en ik wil hem natuurlijk goed behandelen :puh:

heel veel mensen hebben hem recht staan maar kan het ook op de zijkant?

De Slim, leg je beter plat :)

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan je 360 ook gewoon neerleggen. Is ook verstandiger, zo beschadigd hij de DVD's minder snel wanneer er bijvoorbeeld iemand tegen het meubel op loopt waar je 360 op / in staat. En hij kan niet omvallen, wat wel een risico is als je hem rechtop zet. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Dat maakt echt niets uit hoe je een Xbox 360/PS3/of Wii neerzet, zorg er alleen wel voor dat het apparaat vrij staat. En niet ergens achter in een kastje, mijn persoonlijke voorkeur zou naar plat gaan omdat dat makkelijker is om een cd in te stoppen zonder gepiel.

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan je 360 ook gewoon neerleggen. Is ook verstandiger, zo beschadigd hij de DVD's minder snel wanneer er bijvoorbeeld iemand tegen het meubel op loopt waar je 360 op / in staat. En hij kan niet omvallen, wat wel een risico is als je hem rechtop zet. :Y

Slechte ervaringen mee gehad?

Ik zou 'm ondersteboven aan het plafond bevestigen, maar dat is persoonlijk :7

Ik heb 'm staand, maar dat is puur uit noodzaak; hij staat naast de tv, en is net niet plat genoeg om 'm er onder te schuiven. Ik moet enkel even oppassen als ik inderdaad een schijfje wil wisselen, dat ie er niet uit valt, maar dat werkt verder prima hoor. En zolang er voldoende ruimte is dat ie z'n warmte kwijt kan, is er geen probleem.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...