Jump to content

Het grote Xbox 360 topic


RTS

Recommended Posts

Ik heb die oplossing van Youtube gevonden :puh:

Ik sloot mn Xbox in Nederland aan en er stond gelijk Youtube. :7

Teka, als je Youtube wilt moet je ff over de grens gaan. :puh:

Edit: In Frankrijk is er nu ook Youtube.

Bewerkt: door BiglifeRPG
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • lexus123

    102

  • NickOwnage

    65

  • TekaLoca

    63

  • Dvt

    60

Top Posters In This Topic

Posted Images

Beste leden, ik ben nieuw hier en weet niet direct of ik hier juist post maar anyway mijn vraag is:

Ben in bezit van Grand Theft Auto voor pc. Ik heb geprobeerd mijn muisinstellingen (wireless laser Mouse 6000)aan te passen om het spel te kunnen spelen maar ik kan hier veel te weinig mee. Aangezien er ook joypad instellingen aangegeven worden ben ik naar Dynabyte gestoven en heb daar ook mede op advies van een medewerker een Xbox wireless 360 gekocht.

Software installeren gaat prima maar spelen echter helemaal niet. Is dit omdat dit een PC spel is en heb je dan een andere joypad nodig? Ik heb ook nog een Logitech Freedom wireless 2.4 maar dat is ook niet goed intestellen.

Moet er dan nu een Grand Theft voor Xbox gekocht worden of een andere joypad Met dank Bob van den Nooart

Bewerkt: door teonbo1
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Wat hij zegt, elke Xbox slim is uitgerust met Wifi. Ga in het startmenu naar Settings -> System -> Network Setting. Hij zal dan een scan doen en aangeven met welke draadloze netwerken verbinding gemaakt kan worden.

oke dan probeer ik het opnieuw.

Link to comment
Delen op andere websites

post als citaat geplaatst omdat ik hebzelfde heb gepost in het MW3-topic zelf..

Jongens ik heb een klein probleempje met mijn MW3 disc (, oftewel ligt het aan mijn Xbox 360 maar ik hoorde al dat er problemen waren met de discs..)

Als ik mijn disc trey open doe (wanneer de MW3-disc in mijn 360 zit) draait deze nog minder dan een seconde verder.

Heeft iemand hier ook last van?

Of is het eerder een probleem met mijn 360? Zelf geloof ik het niet want dit gebeurd enkel met MW3..

Link to comment
Delen op andere websites

Kijk even of er krassen op je cd-rom zitten, als dat het geval is kun je hem laten repareren bij bijvoorbeeld Game Mania. Wat je ook kunt doen is het spel op je HDD installeren, zo hoef je de disk niet te laten draaien.

Link to comment
Delen op andere websites

Kijk even of er krassen op je cd-rom zitten, als dat het geval is kun je hem laten repareren bij bijvoorbeeld Game Mania. Wat je ook kunt doen is het spel op je HDD installeren, zo hoef je de disk niet te laten draaien.

Geen krassen op.

Alle games die ik koop installeer ik op mijn harde schijf, alleen moet MW3 zo speciaal doen door nog 5 minuten te draaien, na het spel te hebben opgestart.

Heb inmiddels een 360 met een vriend gewisseld, ik heb nu dus een splinternieuwe om te vermijden dat mijn andere defect wordt.

Link to comment
Delen op andere websites

Is er een mogelijkheid om spellen te deïnstalleren van de HDD? Zo ja, probeer dat eens, en installeer het daarna weer opnieuw?

Had het al gedaan, maar aangezien ik nu een andere console heb, is mijn probleem deels opgelost. Ik moet MW3 nogwel herinstalleren op de harde schijf..

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...