Jump to content

Het grote Xbox 360 topic


RTS

Recommended Posts

Ik game zelf op mijn PS3 draadloos, en ik heb daar totaal geen problemen mee. Heel soms moet ik mijn router resetten, maar dat is maar eens in de twee weken ofzo. Verder heb ik totaal geen last van lag, of wat dan ook.

Nee, ik moet nog online spelen met de Xbox maar met de PS3 gaat het prima, tot nu toe minder lags gehad met MW2 dan met draad, je kan het ook zo zien, nu moet je weer 10 Meter draad tussen je modem en PS3, dat lijkt weinig tenopzichte naar Amerika maar dit is ander draad, draadloos is beter, zeker weete :dans:

Draadloos beter? Met de draadloze netwerken van tegenwoordig is vaak niets mis maar een draad is onder normale omstandigheden toch wel minder storing gevoelig en sneller.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • lexus123

    102

  • NickOwnage

    65

  • TekaLoca

    63

  • Dvt

    60

Top Posters In This Topic

Posted Images

Kijk, dat draadloos niet Nat 1 kan transporteren is gelul, je ziet het met Kryziek, Het zal misschien een paar MS langzamer zijn.

Toch is ie langzamer.

@ Mania-92: Hier sluit ik me bij aan. Meer storing etc.

Link to comment
Delen op andere websites

Kijk, dat draadloos niet Nat 1 kan transporteren is gelul, je ziet het met Kryziek, Het zal misschien een paar MS langzamer zijn.

Dus is het slechter... :7 Maar het is ook meer storing gevoelig, dat is een feit. En natuurlijk ook niet zo veilig als draad internet.

Link to comment
Delen op andere websites

Op dit soort momenten baal ik keihard dat ik m'n 360 niet kan aansluiten. Toen ik dat ding kocht verwachte ik dat het wel draadloze verbinding zou hebben net zoals ze Wii, maar nee. En daar zit ik dan met een modem die 12 Meter van de TV af staat. Anders kon ik die demo wel downloaden :(

Link to comment
Delen op andere websites

Op dit soort momenten baal ik keihard dat ik m'n 360 niet kan aansluiten. Toen ik dat ding kocht verwachte ik dat het wel draadloze verbinding zou hebben net zoals ze Wii, maar nee. En daar zit ik dan met een modem die 12 Meter van de TV af staat. Anders kon ik die demo wel downloaden :(

Bedoel je dat de modem te ver staat voor je Xbox? Of dat je geen internet kan hebben omdat je geen gold account hebt?

Link to comment
Delen op andere websites

M'n modem staat te ver van de Xbox :cry:

En als het goed is zou ik nog steeds die 1e maand gratis Xbox-live gold moeten hebben die je krijgt bij aankoop van een nieuwe Xdoos 360.

Link to comment
Delen op andere websites

M'n modem staat te ver van de Xbox :cry:

En als het goed is zou ik nog steeds die 1e maand gratis Xbox-live gold moeten hebben die je krijgt bij aankoop van een nieuwe Xdoos 360.

12 meter is toch helemaal niet zo ver? Ik heb ook zoiets in de buurt (zeker 10 meter) en heb 57% signaal sterkte, werkt prima. Misschien moet je toch nog eens proberen om via je Xbox hem te zoeken.

Link to comment
Delen op andere websites

M'n modem staat te ver van de Xbox :cry:

En als het goed is zou ik nog steeds die 1e maand gratis Xbox-live gold moeten hebben die je krijgt bij aankoop van een nieuwe Xdoos 360.

12 meter is toch helemaal niet zo ver? Ik heb ook zoiets in de buurt (zeker 10 meter) en heb 57% signaal sterkte, werkt prima. Misschien moet je toch nog eens proberen om via je Xbox hem te zoeken.

De 360 is toch niet draadloos. Daarvoor moet je zo'n speciale adapter van 70 euro kopen :(

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...