Jump to content

Het grote Xbox 360 topic


RTS

Recommended Posts

M'n modem staat te ver van de Xbox :cry:

En als het goed is zou ik nog steeds die 1e maand gratis Xbox-live gold moeten hebben die je krijgt bij aankoop van een nieuwe Xdoos 360.

Die krijg je ook als je een account aanmaakt voor Xbox360. Moet je wel mee online kunnen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • lexus123

    102

  • NickOwnage

    65

  • TekaLoca

    63

  • Dvt

    60

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ja of je hebt de xbox 360 slim, die is wel draadloos.

Die heeft hij niet, ik wel, werkt prima, er schijnen ook doorlussers voor Ethernet kabels te zijn, dus je 5 meter kabel die je al krijgt en dan los 10 meter van €17 + doorlusser. Hoeveel profielen op je Xdoos kun je eigenlijk aanmaken(handig voor de Money Glitch).

Link to comment
Delen op andere websites

Die heeft hij niet, ik wel, werkt prima, er schijnen ook doorlussers voor Ethernet kabels te zijn, dus je 5 meter kabel die je al krijgt en dan los 10 meter van €17 + doorlusser. Hoeveel profielen op je Xdoos kun je eigenlijk aanmaken(handig voor de Money Glitch).

Ik heb 4 profielen. Dus sowieso 4 weet niet precies.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja of je hebt de xbox 360 slim, die is wel draadloos.

Die heeft hij niet, ik wel, werkt prima, er schijnen ook doorlussers voor Ethernet kabels te zijn, dus je 5 meter kabel die je al krijgt en dan los 10 meter van €17 + doorlusser. Hoeveel profielen op je Xdoos kun je eigenlijk aanmaken(handig voor de Money Glitch).

Je kunt volgens mij 3 profielen aanmaken waar je een maand xbox live op hebt. Volgens mij.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een vraag: Ik ben van plan om een Slim te gaan kopen maar ik wil wel mijn oude account kunnen overzetten van de ene HDD van de oude 360 naar de ingebouwde HDD van de slim. Hoe doe ik dat?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een vraag: Ik ben van plan om een Slim te gaan kopen maar ik wil wel mijn oude account kunnen overzetten van de ene HDD van de oude 360 naar de ingebouwde HDD van de slim. Hoe doe ik dat?

Hier staat dat je dit kan doen met een Xbox360 Memory Unit of een USB-stick of door Recover Gamertag te gebruiken op je nieuwe Xbox360. Ik denk dat je dit ook gewoon met de Transfer Kit kan doen.

Bewerkt: door Velaro
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een vraag: Ik ben van plan om een Slim te gaan kopen maar ik wil wel mijn oude account kunnen overzetten van de ene HDD van de oude 360 naar de ingebouwde HDD van de slim. Hoe doe ik dat?

Hier staat dat je dit kan doen met een Xbox360 Memory Unit of een USB-stick of door Recover Gamertag te gebruiken op je nieuwe Xbox360. Ik denk dat je dit ook gewoon met de Transfer Kit kan doen.

Oke bedankt, helaas gaat dat recover dinges alleen met LIVE :/. Dan maar met een transfer kit.

EDIT@ hoe groot moet de USB zijn om dit te doen eigenlijk?

EDIT@2 En mijn 360 is kapot dus hij start niet op en ik heb geen andere xbox om de HDD in te doen om het op een USB te zetten, wat moet ik hiermee? :S

Bewerkt: door BoerDave
Link to comment
Delen op andere websites

Oke bedankt, helaas gaat dat recover dinges alleen met LIVE :/. Dan maar met een transfer kit.

EDIT@ hoe groot moet de USB zijn om dit te doen eigenlijk?

EDIT@2 En mijn 360 is kapot dus hij start niet op en ik heb geen andere xbox om de HDD in te doen om het op een USB te zetten, wat moet ik hiermee? :S

Volgens mij moet de USB-stick niet overdreven groot zijn, tenzij je ook grote bestanden zoals demo's of gekochte DLC/games overzet. Als je nog garantie hebt, zal je contact moeten opnemen met Microsoft om je Xbox te laten repareren. Of misschien iemand in je kennissenkring met een 360, waar je even je HDD in kan steken?

Bewerkt: door Velaro
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...