Jump to content

Het grote Xbox 360 topic


RTS

Recommended Posts

Demo's en online gekochte DLC hoef je niet over te zetten. Alleen savegames en je gamer profiel. Als je je gamerprofiel hebt meegenomen, kan je al je downloads (ook de betaalde) gratis opnieuw downloaden naar de HDD van je nieuwe 360 Slim.

Je hoeft trouwens niet per sé met de transfer kit te transferren van 360 naar 360. Je kan de bestanden ook eerst van je HDD naar je PC zetten, en dan later op je nieuwe 360 zetten.

@ BoerDave

Misschien een kameraad van je die een 360 heeft staan? Buurjongen?

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • lexus123

    102

  • NickOwnage

    65

  • TekaLoca

    63

  • Dvt

    60

Top Posters In This Topic

Posted Images

Demo's en online gekochte DLC hoef je niet over te zetten. Alleen savegames en je gamer profiel. Als je je gamerprofiel hebt meegenomen, kan je al je downloads (ook de betaalde) gratis opnieuw downloaden naar de HDD van je nieuwe 360 Slim.

Je hoeft trouwens niet per sé met de transfer kit te transferren van 360 naar 360. Je kan de bestanden ook eerst van je HDD naar je PC zetten, en dan later op je nieuwe 360 zetten.

@ BoerDave

Misschien een kameraad van je die een 360 heeft staan? Buurjongen?

Ik zal het eens uitzoeken.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Een vraagje over de Xbox 360 en de nieuwste Xbox 360 (Elite Slim).

Kun je games van de Xbox 360 ook op de nieuwste Xbox 360 (Elite Slim) spelen ?, Ik hoop dat iemand het hier weet.

Of komen/zijn er games die speciaal voor die nieuwe Xbox zijn ?

Link to comment
Delen op andere websites

Een vraagje over de Xbox 360 en de nieuwste Xbox 360 (Elite Slim).

Kun je games van de Xbox 360 ook op de nieuwste Xbox 360 (Elite Slim) spelen ?, Ik hoop dat iemand het hier weet.

Of komen/zijn er games die speciaal voor die nieuwe Xbox zijn ?

Het is gewoon dezelfde console, dus geen problemen met compatibility :) In de nieuwe 360 S heeft MS gewoon wat efficientere hardware gestopt in een kleiner pakketje. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Op Xbox live hebben er een paar me gereport omdat ik hun tegen hield om te nuke boosten. Kan je dan ban krijgen?

Dus zij hebben je gereport omdat je het spel hebt gered van noobism, en dan ben je bang om verbannen te worden?

:7

Als jij verbannen wordt eet ik een teennagel op.

Link to comment
Delen op andere websites

Een vraagje over de Xbox 360 en de nieuwste Xbox 360 (Elite Slim).

Kun je games van de Xbox 360 ook op de nieuwste Xbox 360 (Elite Slim) spelen ?, Ik hoop dat iemand het hier weet.

Of komen/zijn er games die speciaal voor die nieuwe Xbox zijn ?

Het is gewoon dezelfde console, dus geen problemen met compatibility :) In de nieuwe 360 S heeft MS gewoon wat efficientere hardware gestopt in een kleiner pakketje. :)

Bedankt voor je antwoord! :tu: Ik dacht ik vraag het maar even tegenwoordig weet je het maar nooit met dingen. :$

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

ik heb een vraagje.. ik hoor van allemaal mensen dat online geld kost, maar ik heb zo'n new elite, met ingebouwde wireless network dinges ofzo, je weet wel, dat ie internet kan vinden. en ik heb draadloos internet zonder beveiliging. kan ik nu gratis online of niet?

>>> Door Kai-ShockWave: Vraag verplaatst. <<<

Link to comment
Delen op andere websites

maar op xbox had ik ook gezien dat je gewoon live silver lid kan worden, dat dat gratis is ofxzo

en ook gold krijg je extra's. maar kan ik dat ding dan niet aansluiten op ons eigen internet?

Met Gold kun je online spelen en kun je demo's downloaden. Silver zit er bij iedereen gewoon standaard op als je connect met internet. Wat je met sliver kan weet ik niet precies. Ik was toen meteen naar Gold gegaan. Voor Gold moet je betalen en als je dat op de goedkope manier doet is hij iets van 37 euro voor een jaar.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...