Jump to content

Het grote Xbox 360 topic


RTS

Recommended Posts

  • Reacties 1.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • lexus123

    102

  • NickOwnage

    65

  • TekaLoca

    63

  • Dvt

    60

Top Posters In This Topic

Posted Images

aar kan je met silver wel gewoon de LIVE dingen doen zoals praten en berichten zenden?

Nee dat kan niet, hier heb je gold voor nodig.

Party's kunnen niet. Maar een Private Chat en berichten verzenden kunnen wel gewoon hoor.

Als je voor het eerst connect met internet, krijg je een maandje gratis Gold.

Ik raad trouwens aan om niet in de winkel je Gold abo's te kopen, maar via internet. Op verschillende sites kan dat en is €37/38 i.p.v. €60.

HIER bijvoorbeeld. Wow, is duurder geworden zie ik nu.

Bewerkt: door Dr.McShizzle
Link to comment
Delen op andere websites

Wel duurder geworden met een reden, MS gooit de prijzen voor Gold codes vanaf november emt zo'n 20% omhoog... :{

Ja, maar dat was toch alleen maar voor Amerika en Aziatische landen. Volgens mij viel Europa daar niet onder of ja dat zei insidegamer.nl.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Hey ik heb ook een vraag: als je de X360 Slim hebt en daar zit Wifi op, kun je dan gratis op live? want wij hebben wifi

Waarom zou het feit dat je met Wi-Fi verbindt daar iets aan veranderen? Nog steeds heb je gratis Live Silver, maar voor Live Gold moet je betalen, of je nu een draadloos netwerk hebt of niet. :cab:

Link to comment
Delen op andere websites

Party's kunnen niet. Maar een Private Chat en berichten verzenden kunnen wel gewoon hoor.

Als je voor het eerst connect met internet, krijg je een maandje gratis Gold.

Ik raad trouwens aan om niet in de winkel je Gold abo's te kopen, maar via internet. Op verschillende sites kan dat en is €37/38 i.p.v. €60.

HIER bijvoorbeeld. Wow, is duurder geworden zie ik nu.

Om ook even hier op te reageren, ik heb net even de site door gebalderd en ook het gastenboek. En het lijkt mij persoonlijk niet zo verstandig om daar te bestellen. Niet werkende codes, admins die vragen om de codes naar hun mail te sturen zodat ze zogenaamd 'kunnen kijken'. Nee, geen goed idee.

Link to comment
Delen op andere websites

Om ook even hier op te reageren, ik heb net even de site door gebalderd en ook het gastenboek. En het lijkt mij persoonlijk niet zo verstandig om daar te bestellen. Niet werkende codes, admins die vragen om de codes naar hun mail te sturen zodat ze zogenaamd 'kunnen kijken'. Nee, geen goed idee.

Je kunt ook via Paypal betalen. Is veiliger.

Link to comment
Delen op andere websites

Het is sowieso een betrouwbare website. Zie ook de links van Death Incorporated, Fiegeltje. Hij staat daar niet voor niets tussen. Ik heb de site helemaal doorgelicht, diverse codes besteld en altijd geleverd gekregen binnen leveringstijd. En altijd werkend. :Y

Trouwens, gtagames.nl staat daar tussen de links.. Betrouwbaarder dan dat vindt je ze niet, hoor. :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan ze beter op internet kopen, dat scheelt een heleboel geld.

Op sites als xbox360gold.nl, gamecardsdirect.nl, livecodes.nl en xboxlivekaarten.nl bijvoorbeeld zijn ze aanzienlijk goedkoper. Dat komt omdat dit soort sites de codes opkopen in landen in de EU (dus gewoon werkend op jouw account) waar de adviesprijs voor LIVE Gold veel lager ligt.

Op de eerste twee genoemde websites heb ik zelf al herhaaldelijk codes aangeschaft, dus die zijn sowieso betrouwbaar. De andere twee heb ik zelf nog geen ervaring mee.

Ik zou zeggen, google eens op "goedkoop xbox live gold" en kijk eens hoeveel hits er naar voren komen. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Kan iemand me helpen? Toen ik al 2 uur lekker GTA IV aan het spelen was viel de 360 ineens uit Iki heb geprobeerd hem aan te doen tevergeefs en heb gecheckt of alles wel zat aangesloten Wat ook zo was maar kreeg de 360 niet meer aan. Ik ben van plan hem een paar uur te laten rusten en daarna opnieuw aan te doen om te kijken of hij het nog wel doet. Ik hoop dat hij niet RRoD ofzo heeft.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...