Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

v1 is net klaar en nu heb ik v2 al gemaakt.

naamloos4es.th.jpg

deze gaa ik eerst self ingame setten en als dat echt niet luckt dan vraag ik wel weer hulp

EDIT

Matiscus: denk nu niet dat jouw werk voor niks is geweest dat is het niet. want sonder alle ipl en ide en data bestanden kan ik het niet

EDIT

ik heb het ingame !! mijn eerste model dat ik ingame gemaakt heb :)

helaas bugt het aan alle kanten :(

1: het gras

2: bij de alereerst schans sit aan bijde kanten een grote muur zodat je er niet op kan

maar ik ga ik probeeren te fixen

Bewerkt: door kees1991
Geplaatst:

oke hier is de v2

er sitten nog 2 bugs in

1: het gras texture

2: er sit 1 onsigbare muur maar daar beb je maar wijnig last van. hij sit helemaal aan de linkerkant.

deze 2 probleemen kan ik nie verhelpen. omdat ik niks van coll editor snap. en van dat txd progama ook niet.

maar tog het is goet te doen en zeker de moeite waart om te instaleeren

ik ben besig geweest om er een reklame bort bij te maaken. dus ik heb een model gemaakt hier een dff en col en txd bij gemaakt. toen de ipl en ide geopent er een regel bij gemaakt. aleen hij komt er niet te staan.

mischien wil iemand voor mij de txd bugs verhelpen.

in elkgeval hier de link

http://rapidshare.de/files/25346360/model.rar.html

ik lost die .col bug wel ff op

helemaal aan de linkerkant? daar zit in de .col geen onzichtbare muur!

Bewerkt: door schno009
Geplaatst:

ik wil wel de gras texture oplossen als je mij de textures geeft die je hebt gebruikt dan maak ik een nieuwe .txd

sorry voor de dubel post

maar ik heb een niew model gemaakt. het is een race baan met een aantal stunts er in

kees30hs.th.jpg

kees318rf.th.jpg

kees329sq.th.jpg

als die ingame is dan set ik er nog bomen neer en bosjes. dat grote gat wat je in het miden siet dat is een meertje. als het ingame is dan staat dat gedeelte onderwater. ik ga ook nog 2 brugen maaken. 1 van het eiland naar het vaste land en een van dit eiland naar mijn andere eiland.

nu sit ik aleen met 1 probleempje.

de txd maken wil niet goet luken. het model en coll data en ipl ide lukt wel.

maar nu wil iemand voor mij de txd maken.

hier de link naar de textures

EDIT

http://rapidshare.de/files/25575723/niew_model.rar.html

EDIT

ik ben aleen vandaag en woensdag thuis. woesdag ga ik om 2 uur weer op vakantie en kom ik vrijdag terug.

Bewerkt: door kees1991
Geplaatst:

mischien een idee om een stunt eiland te maken en er dan nog missies bij te doen.

wat je nu al hebt gemaakt ziet er heel mooi uit !!

greets gybrus

Geplaatst:

jha missies er bij maaken is wel een cool idee.

bv een checkpoint missie op tijt.

het eenige is ik kan niet so goet missies maaken :| of eigelijk helemaal niet.

Geplaatst:

dat ga ik probeeren ja.

aleen de txd maken kan ik niet :|.

maar vrijdag set ik het ingame. als iemand dan voor mij de txd gemaakt heeft

Geplaatst:

Kees volg gewoon het txd gedeelte van deze tut. Txd maken is namelijk een van de makelijkste dingen

als je iets ingame wilt zetten. Een nieuw plaatje kan je toevoegen via image, new en dan weer import.

Mvg, Wazuup

Geplaatst:

kees, mensen zitten soms te zeuren van "het is in sketchup gebouwd." maar je kan het wel super goed. ik heb sketchup gehad maar ik heb daar niet de dingen uit gekregen die jij kan maken. als je ze foutloos ingame krijg zal ik ze zeker eens proberen. misschien is het een idee om een baan van de monster jam na te maken. dat is wel wat werk want daar staan kapotte auto's in en ik weet niet of die na te maken zijn ofzo. en je maakt nu stunt baans maar in de monstertruck wereld hebben ze ook races, misschien is dat een idee en met een beetje geluk (kweet niet of dit mogelijk is) zouden ze hem bij gta:sa 2 player kunnen bouwen. dat zou wel vet zijn, kan je je vriend ownen met een monstertruck op een monstertruck baan.

Geplaatst:

tip om een *.txd te maken.

download txdbuilder. (effe googelen.)

pak txdbuilder uit(zit in een zip)

opennen klik op add voeg alle plaatjes toe die je hebt gebruikt.

klik op build txd

save ergens waar je het terug kunt vinden.

nu komt het txd workshop deel.

open je gemaakte txd (dus die van txd builder)

ga naar rechtsonderen waar waarschijnlijk vice city staat.

klik erop en selecteer San Andreas.

ga naar bewerken(of zoek effe de menutjes af)

klik op compress all images.

je txd is klaar.

nu komen er natuurlijk weer mensen die zeggen txd builder heb je helemaal niet nodig..

dat klopt.

maar als je alles in txd workshop zou doen moet je telkens de naam invoeren en dat is best veel als je 20 plaatjes ofzo hebt.

en nou het duurt dus langer.

greets gybrus

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...