Jump to content

avenging angels


wikke

Recommended Posts

Dat klopt.

Op Portland krijg je een Avenger, das dus een Angel maar die gaat net zo snel als een PCJ-600. LET OP: deze verschijnt maar 1 keer bij je savehouse, dus zet hem in je garage anders ben je hem kwijt.

-------------------------

Op Staunton is de beloning dat je geen geld meer hoeft te betalen, iedere keer dat je wordt opgepakt.

-------------------------

Op Shoreside Vale is de beloning dat je een nieuwe outfit krijgt: namelijk de Hero Garb.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

zijn de avenging lvls op shoreside moeilijk want ik wil graag hero garb ik ben bij lvl 13 gekomen maar toen viel mu psp game uit en starte de game weer opnieuw op

daarom vreaag ik voooral of de laatste 3 lvls moeilijk zijn want dat hoor ik van veel mensuhh :{

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind persoonlijk Avenging Angel missie op SSV wel het moeilijkst, maar alle levels zijn gelijk. De ene keer staan ze om een wark (kapotte auto) heen en de andere keer staan ze in een groepje jou op te wachten. Deze kun je gewoon vermoorden, door eroverheen te rijden of een drive-by. Ze zijn gewoon allemaal even makkelijk/moeilijk. Het beste kun je op een motor; Sanchez, Manchez of de PCJ600 doen. Dan kun je gewoon schieten over je stuur heen. Ik vind niet dat deze missie elk level moeilijker wordt, dus ze zijn wel gemakkelijk te voltooien. Veel succes, en ik hoop niet dat hij weer uitvalt! :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Bij de Avenging Angel missies op Portland Island bij level 7 kom je bij een buurt in het Chinatown district waar twee straten parralel aan elkaar lopen. Er staan hier heel wat 'gangs' die je moet doden alleen kan ik ze niet vinden?

Hier is het:

Link to comment
Delen op andere websites

Bij de Avenging Angel missies op Portland Island bij level 7 kom je bij een buurt in het Chinatown district waar twee straten parralel aan elkaar lopen. Er staan hier heel wat 'gangs' die je moet doden alleen kan ik ze niet vinden?

Ik neem aan dat ze dan in het ondergrondse Metro Station staan. Ga via de trap naam beneden en moord ze gewoon uit :) .

Hier is de ingang: (Trap)

stationjq8.png

Ik neem aan dat ze bij jouw dan ook hier in de buurt staan.

----------

Hier is het:

Het zou fijn zijn als je dan ook een Kaartje poste ;) .

Je kunt Plaatjes Uploaden met ImageShack :) .

Bewerkt: door ASPHALT
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...