webcrtor Geplaatst: 8 juli 2006 Rapport Geplaatst: 8 juli 2006 Is er al een tool uitgebracht of gaat er nog eentje uitkomen die de limits van san andreas wat kan verhogen? ik zit namelijk met een pobleempje, ik ben een total conversion mod aan het maken maar als ik meer dan 3 extra maps toevoeg stopt hij met laden in het midden.Ik weet zeker dat alles juist is geïnstalleerd en probeerde het al met verschillende maps.Ik las ergens op internet via google dat de limits voor extra gegevens te laden van san andreas nogal laag liggen,net zoals bij vc maar daar bestond een tooltje voor.Iemand een ideetje? Reageren
Wazuup Geplaatst: 8 juli 2006 Rapport Geplaatst: 8 juli 2006 Hey welkom op het forum Naar mijn weten is er nog geen tool die dit doet. Misschien is MC-Kay bezig met een boundary hack voor San andreas. In dit topic beweert iemand dat een vriend van hem er een gemaakt heeft, maar het is allemaal niet zo geloofwaardig. Mvg, Wazuup Reageren
webcrtor Geplaatst: 8 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 8 juli 2006 Ja in gtaforums.com heb ik een topic gevonden die wel duidelijk laat blijken dat de crashes bij mij te maken hebben met de limits. http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=232986 de maker van het topic was van plan een limit adjuster te maken en was goed op weg maar nu lijkt de topic een beetje dood. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.