medion Geplaatst: 8 juli 2006 Rapport Share Geplaatst: 8 juli 2006 Welk gedeelte van vice city kennen jullie het best? Dat betekent dus, dat je dus alles weet te liggen in dat gebied. Ik ken Little Havana het best, komt ook omdat ik daar heeeel vaak ben. Vooral met achtervolgingen. medion Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
nick11123 Geplaatst: 8 juli 2006 Rapport Share Geplaatst: 8 juli 2006 alles in de eerste eiland bij de Waschington Beach enzo en ik ken heel goed StarFish island daar kom ik zowat het vaakst Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Planlos Ultra Geplaatst: 8 juli 2006 Rapport Share Geplaatst: 8 juli 2006 Ik ken haast heel vc alleen downtown niet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Caltson Geplaatst: 8 juli 2006 Rapport Share Geplaatst: 8 juli 2006 ik ken starfish island goed,washington beach,vice port and airport, en downtown en prawn island Greetz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 8 juli 2006 Rapport Share Geplaatst: 8 juli 2006 @ medion; even een vraagje, waarom ga je in alle GTA-fora dingen vragen van wat je van elk onderdeel het uiterste vind, je hebt intussen al: - the best place (VC) - slechtste auto (SA) - Longest Wheelie (VC) - slechtste voertuig (VC) - slechtste auto (III) - beste voertuig (VC) - beste wapencombinatie (VC) dat zijn er erg veel, en sorry dat ik het zeg, maar van beste voertuig/auto/motor/helikopter/boot e.d. zijn er al aardig veel, van de langste wheelie ook, en the best place, sorry dat ik het zeg, maar die vind ik erg onzinnig, want er is niemand die bijvoorbeeld uren lang in bijv. Little Haïti rond gaat neuzen om de wijk te kennen, je komt er eens een keer met de auto of motor, of je blijft iets langer i.v.m. taxi/pizza/vigilante/firefighter o.i.d, maar echt lang om alles te zien blijf je er niet. Vandaar m'n vriendelijke verzoek om het hierbij te houden, sorry als het stom overkomt, maar ik wilde het liever even zeggen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Radio Es. Geplaatst: 9 juli 2006 Rapport Share Geplaatst: 9 juli 2006 @ medion; even een vraagje, waarom ga je in alle GTA-fora dingen vragen van wat je van elk onderdeel het uiterste vind, je hebt intussen al:- the best place (VC) - slechtste auto (SA) - Longest Wheelie (VC) - slechtste voertuig (VC) - slechtste auto (III) - beste voertuig (VC) - beste wapencombinatie (VC) dat zijn er erg veel, en sorry dat ik het zeg, maar van beste voertuig/auto/motor/helikopter/boot e.d. zijn er al aardig veel, van de langste wheelie ook, en the best place, sorry dat ik het zeg, maar die vind ik erg onzinnig, want er is niemand die bijvoorbeeld uren lang in bijv. Little Haïti rond gaat neuzen om de wijk te kennen, je komt er eens een keer met de auto of motor, of je blijft iets langer i.v.m. taxi/pizza/vigilante/firefighter o.i.d, maar echt lang om alles te zien blijf je er niet. Vandaar m'n vriendelijke verzoek om het hierbij te houden, sorry als het stom overkomt, maar ik wilde het liever even zeggen. Volkomen mee eens!, ik vind het ook een beetje stom, je hebt nu al 7 topics gemaakt over de slechtste, de langste, de beste enz. ik vind het een beetje, ja srry dat ik dat nu zeg, een beetje onnodig Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
medion Geplaatst: 9 juli 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 9 juli 2006 nu jullie het zeggen :$ tja, het klopt. Zal eerst kijken of het ook bestaat! medion Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 10 juli 2006 Rapport Share Geplaatst: 10 juli 2006 Ik heb het eerst onderzocht, kun je zien bij profiel van gebruiker en dan onderwerpen van gebruiker. Het is absoluut niet bedoeld om je te vernederen, maar alleen om je erop te wijzen. Succes verder op het forum. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ar Geplaatst: 10 juli 2006 Rapport Share Geplaatst: 10 juli 2006 Zo kom je aan een aantal hoge posts Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA Fanaat Geplaatst: 10 juli 2006 Rapport Share Geplaatst: 10 juli 2006 Ik ken het eerste eiland het beste, daar ben ik het meeste aan het rijden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
big brunelli Geplaatst: 11 juli 2006 Rapport Share Geplaatst: 11 juli 2006 ik ken het 1ste eiland en de 2 kleine eilandjes het best. ik rij niet zoveel in het 2de land Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
brbgtaplayer Geplaatst: 13 juli 2006 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2006 (bewerkt) ik ken het eerste eiland het beste. ik zit daar altijd bij de north point mall bewakers af te schieten met een M4A1 Bewerkt: 13 juli 2006 door brbgtaplayer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Die Hard Geplaatst: 13 juli 2006 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2006 Ik ken het eiland waarin je Villa staat heel erg goed, ik rij vaak in tuinen en speel met bal enzow. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lord of War Geplaatst: 15 juli 2006 Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2006 Ik ken Little Haîti op m'n duimpie. Ik HOU van 'Gang-stadjes'. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dinkydau Geplaatst: 15 juli 2006 Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2006 Ik ken gewoon heel de kaart van vice city uit mijn hoofd. Maar toch ken ik de buurt rondom mijn villa het best. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.