Jump to content

the best place


medion

Recommended Posts

Welk gedeelte van vice city kennen jullie het best?

Dat betekent dus, dat je dus alles weet te liggen in dat gebied.

Ik ken Little Havana het best, komt ook omdat ik daar heeeel vaak ben. :*D

Vooral met achtervolgingen.

medion :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 32
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Baffie

    4

  • DenkaanHenk

    3

  • medion

    2

  • nick11123

    1

@ medion; even een vraagje, waarom ga je in alle GTA-fora dingen vragen van wat je van elk onderdeel het uiterste vind, je hebt intussen al:

- the best place (VC)

- slechtste auto (SA)

- Longest Wheelie (VC)

- slechtste voertuig (VC)

- slechtste auto (III)

- beste voertuig (VC)

- beste wapencombinatie (VC)

dat zijn er erg veel, en sorry dat ik het zeg, maar van beste voertuig/auto/motor/helikopter/boot e.d. zijn er al aardig veel, van de langste wheelie ook, en the best place, sorry dat ik het zeg, maar die vind ik erg onzinnig, want er is niemand die bijvoorbeeld uren lang in bijv. Little Haïti rond gaat neuzen om de wijk te kennen, je komt er eens een keer met de auto of motor, of je blijft iets langer i.v.m. taxi/pizza/vigilante/firefighter o.i.d, maar echt lang om alles te zien blijf je er niet. Vandaar m'n vriendelijke verzoek om het hierbij te houden, sorry als het stom overkomt, maar ik wilde het liever even zeggen.

Link to comment
Delen op andere websites

@ medion; even een vraagje, waarom ga je in alle GTA-fora dingen vragen van wat je van elk onderdeel het uiterste vind, je hebt intussen al:

- the best place (VC)

- slechtste auto (SA)

- Longest Wheelie (VC)

- slechtste voertuig (VC)

- slechtste auto (III)

- beste voertuig (VC)

- beste wapencombinatie (VC)

dat zijn er erg veel, en sorry dat ik het zeg, maar van beste voertuig/auto/motor/helikopter/boot e.d. zijn er al aardig veel, van de langste wheelie ook, en the best place, sorry dat ik het zeg, maar die vind ik erg onzinnig, want er is niemand die bijvoorbeeld uren lang in bijv. Little Haïti rond gaat neuzen om de wijk te kennen, je komt er eens een keer met de auto of motor, of je blijft iets langer i.v.m. taxi/pizza/vigilante/firefighter o.i.d, maar echt lang om alles te zien blijf je er niet. Vandaar m'n vriendelijke verzoek om het hierbij te houden, sorry als het stom overkomt, maar ik wilde het liever even zeggen.

Volkomen mee eens!, ik vind het ook een beetje stom, je hebt nu al 7 topics gemaakt over de slechtste, de langste, de beste enz. ik vind het een beetje, ja srry dat ik dat nu zeg, een beetje onnodig

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb het eerst onderzocht, kun je zien bij profiel van gebruiker en dan onderwerpen van gebruiker. Het is absoluut niet bedoeld om je te vernederen, maar alleen om je erop te wijzen. Succes verder op het forum.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...