Jump to content

Tales Vs Dizzee


.Sharingan

Recommended Posts

Onderwerp: Ocean

Soort design: Signature

Size design: 500x150 Maximaal

Render: Nee

Animatie: Nee

Premade: Mag

Tijd van inlevering: Zsm

Mijn Signature:

51qd.jpg

Tegenstander Signature :

Bewerkt: door .Tales.
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 33
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • .Sharingan

    4

  • .Levi.

    2

  • Dizzee

    2

  • P-Jamma

    1

Ik wil wel tegen je battlen met deze sig:

oceanic5df.jpg

Zeg maar of je wil of niet. ;)

Er staat 500x150 in je lijstje, maar jouw sig is zelf zo groot niet. Dus ik neem aan dat je maximum 500x150 bedoelt.

Ach nee, laat maar. Ik zie dat er staat dat het een premade moet zijn, mijne is het niet. :-(

Bewerkt: door Dizzee
Link to comment
Delen op andere websites

Mijn stem gaat naar: Tales...

Erg mooi hoe je die "lichteffecten" hebt gemaakt!

Ik vind Dizzee's design iets "te" blauw, er had misschien wel wat meer diepte in mogen zitten :) ...

Vandaar mijn stem voor Tales :) ..

Succes alletwee! Het zal gelijk op gaan denk ik zo!

Link to comment
Delen op andere websites

Dizzee!

Ik vind die van Tales weinig te maken hebben met het thema Ocean. Ok, het is blauw maar dan houdt het wel op. Die scanline streep vind ik wel een leuk detail, maar het past niet zo goed bij deze sig. Verder is jouw sig natuurlijk goed afgewerkt. Ik vind hem zeker niet lelijk, maar ik vind het niet veel met het thema te maken hebben.

De sig van Dizzee daarintegen straalt één en al ocean uit. Dat koraal, die lucht belletjes, licht inval, helemaal goed gewoon. De tekst vind ik heel origineel geplaatst, het lijkt op zo'n oud bordje, heel mooi. Dit is gewoon een heel goed afgewerkte signature..

Daarom gaat mijn stem naar Dizzee

Link to comment
Delen op andere websites

Tales :

Jouwe is leuk gedaan met dat licht, maar ik vind er een beetje weinig variatie in zitten.

Dizzee :

Jouwe is heel mooi. Het blauw is goed. De luchtbellen vallen goed op. Het enige minpuntje wat ik zie is de tekst.

Die is niet zo goed te zien.

Stem: Dizzee

Link to comment
Delen op andere websites

Vote : Tales

Die lichteffecten zitten er mooi op.

Dat scanline balkje vind ik ook erg leuk.

En ik denk dat dat de Onderkant is van het water, als je bijv in het zwembad onderwater gaat zwemmen, en je wil dan naar boven kijken zie je zo iets!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik stem op Tales Ik vind die effecten erg mooi gemaakt. Maar de kleur blauw van Tales vind ik wel lelijk vergeleken met de kleur blauw van Dizee. Maar mijn stem gaat toch naar Tales

Link to comment
Delen op andere websites

Mooi gedaan allebei, maar ik vind die van Dizzee mooier, ik hou van zee, de kleuren zijn mooi gedaan. Ook zie ik bij tales niet echt een onderwerp erin terug. De tekst ocean van Dizzee mag wel iets lees baarder, maargoed.

Dizzee

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...