Jump to content

Tales Vs Dizzee


.Sharingan

Recommended Posts

Ik stem voor Tales, die van Dizzee vind ik een beetje te donker..

Ik vindt die van Dizzee ook een beetje te donker!!

stem: Tales!!

Daar ben ik het ook mee eens. stem: Tales.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 33
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • .Sharingan

    4

  • .Levi.

    2

  • Dizzee

    2

  • P-Jamma

    1

Ik stem op Dizzee

Omdat ik vind dat zijn signature meer met het onderwerp te maken heeft, die van .Tales. lijkt meer op iets abstracts dan onderwater. De luchtbellen in Dizzee signature vind ik er erg mooi uit zien. Jammer dat het over het geheel een beetje moeilijk te onderscheiden is, ik zie niet echt 1, 2, 3 waar ik moet kijken. Je hebt ook een leuke lichtinval aan de rechterkant van je signature gemaakt zie ik. Ook zitten er volgens mij wat leuke filters tussen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik stem verrassend op Dizzee. Die van .Tales. vind ik ook erg mooi maar alleen ik vind hem iets te licht. In die van Dizzee kan ik me helemaal vinden. SOrry Tales maar in tekenachtige meiden, die maak jij perfect. Ik geef je als hind, die dat elke battle! :puh:_O_ Ik heb ook op Dizzee gestemt omdat die dingen van Tales een klein beetje tegen vielen en die dingen van Dizzee erg mooi zijn ingebouw, dat mooie belletjes enzo. Perfect, Tales en Dizzee een: :klap:

Link to comment
Delen op andere websites

Tales,

Die van dizzee heeft wat minpunten:

- Geen diepte, kvind het niet op zee lijken.

- Die bellen mja kan net nog wel kvind ze er niet zo heel mooi uit zien door de kleur.

- De text is wat raar.

Bij Tales, heb ik deze minpunten.

-Te veel de zelfde brush gebruikt (of c4d render)

- de text?

Plus punten Dizzee:

- Ik moet ver zoeken eigenlijk, De lichtval is super, maar ik vind dit een matig sig ik ben ze niet zo van jouw gewend.

Plus punten tales:

- Mooie kleuren.

- Diepte.

- Ik vind het lijken op: De oceaan links, een rots(grot) Rechts.

- Mooie lichtval.

.Tales.

Mijn stem.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik stem op Dizzee.

Niet omdat ik zijn signature mooier vind maar het is goed om bij mods te slijmen door op ze te stemmen als je SL wil worden.. :Y

Nee even serieus. :clown:

Grafisch gezien is die van Dizzee veel moeilijker om te maken, hoe je die bellen hebt gemaakt is gewoon subliem. Ook het rif dat je hebt gemaakt ziet er erg goed uit. Ook spreekt de donkerblauwe kleur me erg aan, mischien wat jammer dat je de zon niet door liet komen waardoor het minder eentonig zou worden.

Telst is er goed in verwerkt en past bij het onderwerp.

Dan die van .Tales.

Dit is gewoon een leuke signature, maar heeft absoluut niets met de oceaan te maken. Ik zou bijna willen zeggen dat het een abstract signature is. Helaas geen tekst..

Wel leuk gedaan, daar niet van. ;)

Bewerkt: door Goliat
Link to comment
Delen op andere websites

Stem : Dizzee

De sig van Dizzee vind ik meer realistiser in het onderwerp : Ocean. Zoals sommige als posten of dachten : " De sig is veel te donker ." Ja , Wat verwacht je? De diepte van de ocean is donker ! Voor de rest vind ik de bubbels van Dizzee's sign , gewoon super gemaakt. :)

Tales zijn sign vind ik totaal niet passen bij Ocean. Ik weet dat het mss een " lichtjes " effect is maar ik zie alleen maar lighten brushes onder mijn ogen. ( kan zijn van niet ). Het mist diepte als het over een ocean gaat.

Als ik moest raden waarover Tales zijn sign ging , had ik geraden dat het een gewone sign is.Want zo zie ik het niet. :{ Het is wel mooi om naar te kijken maar het onderwerp past niet bij sign ,vind ik.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga voor de sig van Dizzee, die lijkt gewoon echt op een oceaan. Die van .Tales. vind ik persoonlijk meer op glasscherven lijken. Wat bedoel je met die witte dingen?

Vote: Dizzee

Link to comment
Delen op andere websites

Ik stem ook op Tales

Hij heeft een heel mooi lichteffect en die stukjes (c4d of brushes) zijn daarop een heel mooi resultaat.

Dizzee heeft te veel blauw en is te donker.

Stem: Tales

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...