Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

In de missie a walk in tha park ga ik iedere keer dood wat moet ik doen eerst bewaking killen of ??,??

Geplaatst:

Met de zoekfunctie had je dit topic gevonden, daar staan goeie tips in en staat uitgelegd wat je moet doen.

Op WikiGTA staat de missie ook beschreven.

Missie Beschrijving

Burgemeester R. C. Hole doet zijn dagelijkse rondje joggen in het park in Belleville. Voor de veiligheid houden enkele bodygards een oogje in het zeil. Salvatore wil dat je hem vermoord en zijn telefoon met gevoelig bewijsmateriaal steelt. Als je het park gewapend betreed zullen ze je meteen opmerken. Zorg dus dat je ongewapend het geschikte moment vind om snel je wapen te trekken en je slag te slaan. Een andere manier is om aan de rand van het park op straat de burgemeester om te leggen met een Sniper. Steel vlug de telefoon en breng die naar Salvatore die zich aan je safehouse bevindt. De bodygards zullen je wel achtervolgen in hun zwarte Sentinels. Stop in de gele marker. Mission Passed!

Hints en Tips

* Zorg dat je een volle balk Health en Armor hebt.

* Met een Sniper Rifle val je minder op.

* Zet een snelle wagen klaar om te ontsnappen.

Beloning:

* $4.000

* Sweats outfit beschikbaar in je wardrobe.

Het komt er dus op neer dat je ongewapend het park moet betreden, naar de burgemeester toewandelen en daarna vlug je wapen tevoorschijn te halen om hem dood te schieten. Telefoon pakken en dan loop je gewoon heel vlug uit het park naar je auto en vlucht je naar je hideout.

Geplaatst:

Je moet er zonder geweer in je handen opaf lopen. Als je dan achter die burgermeester aanloopt, dan zal hij eens gaan uitrusten. Pak dan zo snel mogenlijk je wapen en schiet hem aan 'gort'. Pak dan de telefoon en vlucht zo snel als je kan. En dan kun je de missie voltooien. Succes! :cya:

Geplaatst:

Kzal eens proberen :)

Maar mijn auto ontploft altijd :-(:-(:-(

Heeft iemand een filmpje van de missie hoe ik het doe ??? :?

I NEED HELP !!!! :-(:bonk:

>>> Door GTA-Sheep: Triple posten is hoogst irritant voor andere gebruikers en daarom niet toegestaan. Let daarop voortaan<<<

Geplaatst: (bewerkt)

Door driedubbele posts zal het niet helpen :duh:.

Maar mijn auto ontploft altijd

Zorg gewoon dat je een snelle wagen hebt (Banshee, Stinger etc.). Zet die wagen aan de rand van het park. Nadat je de teelefoon hebt, loop dan zo snel mogelijk naar die auto en rij direct weg. De botsingen van hun Sentinels komen iets harder aan dan gewone Sentinels. Deze 'speciale' Sentinels hebben namelijk de zelfde botskracht als de Fire Truck. Je kan dus ook zo'n Sentinel stelen en in je garage plaatsen om er tussendoor, buiten de missies wat chaos op de straten te veroorzaken.

PS: En nee, filmen lukt niet.

Bewerkt: door VforV

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...