Jump to content

S.W.A.T en F.B.I Truck

Recommended Posts

Geplaatst:

Zijn deze 2 voertuigen echt nergens te vinden??

Ik vind het maar raar want in elke walktrough boek staat nogtans dat die 2 voertuigen r zijn.

Ik heb een cheatcd bij z'on boek gekregen voor gta 3,vice city en san andreas en daar kan ik een S.W.A.T. of F.B.I truck laten spawnen in cj's garage.

Geplaatst: (bewerkt)

Ik kan je wel helpen. :)

Teneerste zijn vind plaatsen voor alle auto's hier te vinden:

http://nl.wikigta.org/index.php/Voertuigen..._San_Andreas%29

Klik op de auto die je nodig hebt en klik op vindplaatsen, je krijgt dan een kaartje waar alle vindplaatsen in de San Andreas map zijn weergegeven. In bewegende oranje bolletjes.

In sommige gevallen kan he voorkomen dat auto's geen vaste vindplaats hebben, dan kan je je suf zoeken maar je kan ze ook met behulp van een Car Spawner de benodigde auto spawnen.

Meer info kan je hier vinden, in een post van mij(de laatste in dat topic) staat alles uitgelegd. :)

Succes ermee, heb je nog vragen over de Carspawner? stel ze dan gerust hier. :)

Bewerkt: door Goliat

Nog even een kleine aanvulling: Die 2 voertuigen zijn nergens te vinden. De FBI Truck is om bepaalde redenen uit het spel gehaald. Die kan je dus gewoon spawnen met een Carspawn editor of met een bepaalde mod. De SWAT daarintegen is wel te verkrijgen, enkel bij de missie: End of The Line. Daar heb je hem aan het begin van de missie nodig om een muur te rammen. In plaats van dat te doen kun je hem ook naar je garage brengen en dan zelfmoord te plegen. Nu heb je een SWAT Truck in je garage zonder mods/cheats/trainers te gebruiken.

Bewerkt: door -Matthijs-
Geplaatst:
Nog even een kleine aanvulling: Die 2 voertuigen zijn nergens te vinden. De FBI Truck is om bepaalde redenen uit het spel gehaald. Die kan je dus gewoon spawnen met een Carspawn editor of met een bepaalde mod. De SWAT daarintegen is wel te verkrijgen, enkel bij de missie: End of The Line. Daar heb je hem aan het begin van de missie nodig om een muur te rammen. In plaats van dat te doen kun je hem ook naar je garage brengen en dan zelfmoord te plegen. Nu heb je een SWAT Truck in je garage zonder mods/cheats/trainers te gebruiken.

Ik dacht al dat ze niet te verkrijgen waren,toch stom.

Geplaatst:
Ik dacht al dat ze niet te verkrijgen waren,toch stom.

Dat zijn ze ook niet. Maar wel op een speciale manier. 1) Via die laatste missie 'End of the Line' 2) N00bmod of andere trainer/mod.

Geplaatst:

Of je zorgt ervoor dat je 4sterren krijgt en omdat je toch al cheat kan je daarna meten weer die sterren weghalen en schiet je ff z'on Fbi/Swat neer en steel je die auto.

Of je zorgt ervoor dat je 4sterren krijgt en omdat je toch al cheat kan je daarna meten weer die sterren weghalen en schiet je ff z'on Fbi/Swat neer en steel je die auto.

Hier heb je geen gelijk in. Zoals al gezegd kun je die 2 voertuigen nergens vinden in het spel zelf, bij het vrij rondrijden dus. Het is dus vrij logisch dat je bij 4 sterren geen SWAT en/of FBI truck achter je aan krijgt, want ze gewoon niet in het spel. Wil je ze toch krijgen dit kan via een mod een trainer of een cheat. Meer hierover word in de voorgaande posts uitgelegd. De SWAT kun je enkel in de missie: End Of the Line gebruikt. Meer daarover vind je ook in de bovenstaande posts.

Bewerkt: door -Matthijs-
Geplaatst:

De FBI-Truck komt niet bij 4 sterren, dat is de Enforcer. Daar komen 4 FBI mensen uit die jou willen vermoorden. De FBI-truck is uit het spel gehaald en kun je alleen maar spawnen met car-spawners (trainers/mods). En het voertuig SWAT komt alleen in de laatste missie voor zoals hierboven al duidelijk werd vermeld. _O_

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...