Jump to content

Ergernissen


Piet-Herr

Recommended Posts

1 uur geleden, aron24 zei:

Mensen die in je pad gaan staan en dan rustig gaan staan praten, waarna je ze voorzichtig een duwtje geeft en dan gezeik naar je hoofd krijgt geslingerd.

Tsk. Manieren...

 

Meneer, mevrouw; mag ik er eventjes bij?

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 188
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Michael

    14

  • aron24

    9

  • Danger_dog_guy_7

    8

  • NicolaB

    7

Zojuist, aron24 zei:

Daar gaan ze niet naar luisteren he als ze in gesprek zijn. 

Mag ik het dan omkeren? Wat een manieren van die 2!

 

Misschien verklaar je me voor gek, maar meestal gaat men dan bij mij dan gewoon netjes aan de kant (als je het dus netjes brengt).

Als men dat dan niet doet... hmm...

Vraag me serieus af wat ik dan doe, of ik ze dan aan de kant duw óf dat ik dan met een wtf!-face omdraai...

Nee, alhouwel ik met een wtf-face wegdraaien geniaal vind, denk ik dat ik het dan nog 1x vraag. Geeft men dan geen gehoor; dan forceer ik de weg.

 

Nu erger ik me dan niet aan ze. Ook dat klinkt misschien weer gek, maar ik denk dan van. Tja, ja weetje, ik vroeg het 2x; dan moet je niet vreemd opkijken als ik er doorheen stürm! =D

 

 

Link to comment
Delen op andere websites

- Mensen die geen voorrang geven op een zebrapad.

- Of andersom: ik stopte voor een vrouw die wilde oversteken, kijkt ze me aan alsof ik gek ben en zie ik haar gebaren van 'wat doe je ?' Graag gedaan hoor mevrouw, als dit GTA was had ik je volgas plat gereden :|

- Mensen die geen richting aangeven

- Té kleffe mensen op straat die midden op het pad even aan elkaar willen bewijzen hoeveel ze wel niet van elkaar houden en uitgebreid gaan staan tongen.. kots kots

- Thuis een trage Wifi hebben

- Wanneer je deken niet goed in het overtrek zit en je niet comfy ligt 

- Als 1 van je oordopjes ermee stopt

- Mensen die roken en geen rekening houden met mensen die er niet tegen kunnen of het gewoon niet chill vinden in de rook te staan

- Liegen (ook leugens om bestwil)

- Mensen die van ABN opeens slecht Nederlands/straattaal gaan praten omdat hun leipe matties dat ook doen (ja die mensen bestaan dus)

- Wanneer de tandarts het vragenvuur opent terwijl je daar met je smoel wijd open ligt. 'Bgoeoshd jebrjfixh gjdowd hoshr'

- Natte sokken :@:@ 

- Mensen die te hard praten

- Voorkruipers

- Mensen die vieze eetgeluiden maken

- Beulen die onschuldige mensen/dieren ombrengen

- Opdringerige verkopers die het woord 'nee' niet snappen

- Mensen die alle buitenlanders over 1 kam scheren. Niet iedereen is hetzelfde, zo zijn wij Nederlanders ook niet

 

Wel, nu dat eruit is, wil ik toch nog even benadrukken dat ik bijna nooit klaag verder. 0:) 

 

Bewerkt: door -Pietelientje
Punten toegevoegd
Link to comment
Delen op andere websites

  • 6 maanden later...
Op 26-2-2017 om 20:34, Big Boss zei:

Inhalende vrachtwagens op de snelweg (twee rijstroken). Kilometers lang aan 80 erachter tuffen omdat een chauffeur het nodig vindt om met eén kilometer per uur verschil (illegaal) een hele rij in te halen. :ch:

Om nog maar te zwijgen over die plastronnekes in BMW's en Audi's die denken alles te mogen en overal snel tussen komen gewurmt. :7 

Link to comment
Delen op andere websites

Wanneer mensen door de stad fietsen in een gebied waar je niet mag fietsen en dat de stadstoezicht niet ingrijpt.. en wanneer ik door de stad fiets wordt ik meteen vastgepakt of pakt iemand mijn stuur vast. Het gebeurt meestal bij jongeren of ouderen die dus gewoon lekker door de stad mogen fietsen met een hele groep en niet worden aangepakt. Het maakt mij ook niet eens uit dat hun niet worden aangepakt, maar wanneer ik zie dat zoveel mensen door de stad fietsen en niet worden aangepakt, en ik dan wel elke keer dan vind ik het wel een beetje oneerlijk. Ga dan meteen iedereen aanpakken of dan gewoon niemand.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 5 weken later...
  • 2 weken later...

In de winkel iets kopen en dat er bij het product staat dat het bijvoorbeeld negenenvijftig euro cent kost, en dan bij de kassa dat het opeens een euro en vijftig cent is. Dat gebeurt vrij vaak bij winkels zoals de Action bij mij.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...