Dutchy3010 Geplaatst: 14 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst: 14 augustus 2016 Omdat ik om een mysterieuze wijze het andere klaagtopic niet meer kon terugvinden, noteer ik bij deze m'n ergernissen waar ik op dit ogenblik mee zit. Ik verafschuw sites die bewust zo'n Adblock 'protocol' ingevoerd hebben, ze perken dusdanig zo je vrijheid in waardoor je genoodzaakt bent om met advertenties te lezen. Sommigen daarvan nemen gewoon 't gehele beeldscherm in beslag, en dan komen ze er iedere keer weer op terug dat het essentieel is van hun voortbestaan van hun site. Ach hou op, ik bepaal het zelf wel wanneer ik met advertenties wil lezen. Ik erger me aan dit soort uitspraken, en met name die laatste zin. Ongelooflijk... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NicolaB Geplaatst: 14 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst: 14 augustus 2016 Omdat ik om een mysterieuze wijze het andere klaagtopic niet meer kon terugvinden, noteer ik bij deze m'n ergernissen waar ik op dit ogenblik mee zit. Ik verafschuw sites die bewust zo'n Adblock 'protocol' ingevoerd hebben, ze perken dusdanig zo je vrijheid in waardoor je genoodzaakt bent om met advertenties te lezen. Sommigen daarvan nemen gewoon 't gehele beeldscherm in beslag, en dan komen ze er iedere keer weer op terug dat het essentieel is van hun voortbestaan van hun site. Ach hou op, ik bepaal het zelf wel wanneer ik met advertenties wil lezen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big Boss Geplaatst: 14 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst: 14 augustus 2016 Omdat ik om een mysterieuze wijze het andere klaagtopic niet meer kon terugvinden, noteer ik bij deze m'n ergernissen waar ik op dit ogenblik mee zit. Ik verafschuw sites die bewust zo'n Adblock 'protocol' ingevoerd hebben, ze perken dusdanig zo je vrijheid in waardoor je genoodzaakt bent om met advertenties te lezen. Sommigen daarvan nemen gewoon 't gehele beeldscherm in beslag, en dan komen ze er iedere keer weer op terug dat het essentieel is van hun voortbestaan van hun site. Ach hou op, ik bepaal het zelf wel wanneer ik met advertenties wil lezen. Ik erger me aan dit soort uitspraken, en met name die laatste zin. Ongelooflijk... Akkoord, sites moeten geld verdienen. Maar als ik je site niet kan lezen zonder mijn adblocker af te zetten dan kom ik nooit meer op je site. Zo simpel is dat. Als je advertentie-inkomsten belangrijker vindt dan de inhoud die je verschaft dan doe je als site toch iets verkeerd. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
VeryRealGirl Geplaatst: 14 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst: 14 augustus 2016 Mijn grootste ergernis van deze week: Adf.ly die iedere keer de site opnieuw laad omdat mijn adblock aanstaat... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JustDoIt. Geplaatst: 14 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst: 14 augustus 2016 Terechte klacht. Ik dacht ook al van: hé, ik wacht !@#$% al een halve eeuw op die Continue-knop en ik kan "het" nog steeds niet downloaden?!! Nog een klacht: mensen die adf.ly, adf.ly, adfly away wel minstens 3 keer achter elkaar moeten gebruiken om meer moneys te kunnen genereren Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nyltje Geplaatst: 2 september 2016 Rapport Share Geplaatst: 2 september 2016 (bewerkt) Terechte klacht. Ik dacht ook al van: hé, ik wacht !@#$% al een halve eeuw op die Continue-knop en ik kan "het" nog steeds niet downloaden?!! Nog een klacht: mensen die adf.ly, adf.ly, adfly away wel minstens 3 keer achter elkaar moeten gebruiken om meer moneys te kunnen genereren Vaak zijn de adf.ly naar adf.ly naar adf.ly voor gratis dingen waarvoor je normaal moet betalen.Mijn grootste ergernis is: Mensen die in een game gaan hacken ten koste van anderen. Bewerkt: 2 september 2016 door Nyltje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kaitjee98 Geplaatst: 2 september 2016 Rapport Share Geplaatst: 2 september 2016 Mensen die het altijd beter weten, terwijl ze gewoon poep praten. Oh, en formele woorden die helemaal verkeerd worden gebruikt storen mij ook. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverbyte Geplaatst: 2 september 2016 Rapport Share Geplaatst: 2 september 2016 Neusringen, Foals en de slappe stront die VICE de laatste tijd publiceert zijn de eerste dingen die in me opkomen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ThunderDuck Geplaatst: 2 september 2016 Rapport Share Geplaatst: 2 september 2016 Dat mijn pakket tussen 12 en 6 uur wordt afgeleverd waardoor ik mijn huis niet uit kan. Muggenbeten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 2 september 2016 Rapport Share Geplaatst: 2 september 2016 Hangjeugd en zigeuners. 2 soorten mensen die ik later graag achter de vuilniswagen zie lopen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
VeryRealGirl Geplaatst: 3 september 2016 Rapport Share Geplaatst: 3 september 2016 (bewerkt) Dat ik soms een uur lang geen berichten krijg en ik denk rustig te kunnen slapen. Maar welnee! Opeens krijg ik 20 reacties op Youtube en 100 berichten in Whatsapp!!! Thx 4 ruining my sleep Bewerkt: 3 september 2016 door VeryRealGirl Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dippie Geplaatst: 7 september 2016 Rapport Share Geplaatst: 7 september 2016 Automobilisten die zijn vergeten dat ze ook knipperlichten hebben. Voornamelijk op rotondes een grote ergernis. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
_Night-Men_ Geplaatst: 8 september 2016 Rapport Share Geplaatst: 8 september 2016 Friese rotondes. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RUBENN Geplaatst: 8 september 2016 Rapport Share Geplaatst: 8 september 2016 Of rotondes in het algemeen. In ieder geval beter dan slecht afgestelde stoplichten... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dippie Geplaatst: 9 september 2016 Rapport Share Geplaatst: 9 september 2016 Friese rotondes. Groningers die altijd negatief zijn over Friezen, DAT vind ik pas ergerlijk Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.