_Night-Men_ Geplaatst: 9 september 2016 Rapport Share Geplaatst: 9 september 2016 Friezen die altijd over Groningers zeiken = hel. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ThunderDuck Geplaatst: 9 september 2016 Rapport Share Geplaatst: 9 september 2016 Henk Krol en zijn slappe wanargumenten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big Boss Geplaatst: 10 september 2016 Rapport Share Geplaatst: 10 september 2016 Denk dat ik het hier al een gepost heb, maar ik heb echt een grafhekel aan verticale video. Telkens als ik zo iemand zie heb ik zin om haar/zijn telefoon uit de handen te slaan. Je ogen staan horizontaal. Je monitor en TV staan horizontaal. Film dan in hemelsnaam ook horizontaal. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nyltje Geplaatst: 10 september 2016 Rapport Share Geplaatst: 10 september 2016 (bewerkt) Dat ik soms een uur lang geen berichten krijg en ik denk rustig te kunnen slapen. Maar welnee! Opeens krijg ik 20 reacties op Youtube en 100 berichten in Whatsapp!!! Thx 4 ruining my sleep Uitzetten, stil zetten, vliegtuigstand?Nog iets om mijn lijst ergenissen aan te vullen: zusjes Nu heb ik 1 zusje, maar ik bedoel echt zusjes, want zelfs zusjes van anderen kunnen strond vervelend zijn. Bewerkt: 10 september 2016 door Nyltje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JasonStatham Geplaatst: 25 september 2016 Rapport Share Geplaatst: 25 september 2016 Dat de numpad geen komma-toets, maar wel een punt-toets heeft fokt echt met mijn productiviteit als ik keihard op Rita aan het knallen ben. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dotz Geplaatst: 25 september 2016 Rapport Share Geplaatst: 25 september 2016 cappuccino mosterddille lui die andermans vrijheid willen inperken rookverboden mensen die niet begrijpen dat ze drogredenen gebruiken Apple Fransen SP PVV referenda automobilisten die geen richting aangeven chihuahuas fluitjes (bierglazen) drukke/huilende kinderen in openbare ruimten anders dan speeltuinen ouders van drukke/huilende kinderen in openbare ruimten anders dan speeltuinen die niet op hun kinderen letten katten mensen die bang zijn voor honden mensen in de rij van een kassa in een supermarkt die geen beurtbalkje achter hun boodschappen leggen ouderen die zich zelf superieur achten aan jongeren het omslagstelsel van de AOW Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 25 september 2016 Rapport Share Geplaatst: 25 september 2016 Denk dat ik het hier al een gepost heb, maar ik heb echt een grafhekel aan verticale video. Telkens als ik zo iemand zie heb ik zin om haar/zijn telefoon uit de handen te slaan. Je ogen staan horizontaal. Je monitor en TV staan horizontaal. Film dan in hemelsnaam ook horizontaal. Dit. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 26 september 2016 Rapport Share Geplaatst: 26 september 2016 cappuccino mosterddille lui die andermans vrijheid willen inperken rookverboden mensen die niet begrijpen dat ze drogredenen gebruiken Apple Fransen SP PVV referenda automobilisten die geen richting aangeven chihuahuas fluitjes (bierglazen) drukke/huilende kinderen in openbare ruimten anders dan speeltuinen ouders van drukke/huilende kinderen in openbare ruimten anders dan speeltuinen die niet op hun kinderen letten katten mensen die bang zijn voor honden mensen in de rij van een kassa in een supermarkt die geen beurtbalkje achter hun boodschappen leggen ouderen die zich zelf superieur achten aan jongeren het omslagstelsel van de AOW Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JustDoIt. Geplaatst: 26 september 2016 Rapport Share Geplaatst: 26 september 2016 cappuccino mosterddille lui die andermans vrijheid willen inperken rookverboden mensen die niet begrijpen dat ze drogredenen gebruiken Apple Bedrijven die denken Apple na te kunnen doen *kuch* Samsung *kuch* Fransen SP PVV referenda automobilisten die geen richting aangeven chihuahua's fluitjes (bierglazen) drukke/huilende kinderen in openbare ruimten anders dan speeltuinen ouders van drukke/huilende kinderen in openbare ruimten anders dan speeltuinen die niet op hun kinderen letten katten mensen die bang zijn voor honden, vooral deze mensen in de rij van een kassa in een supermarkt die geen beurtbalkje achter hun boodschappen leggen ouderen die zich zelf superieur achten aan jongeren het omslagstelsel van de AOW Mensen die hardop eten/drinken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
KoningJesper Geplaatst: 26 september 2016 Rapport Share Geplaatst: 26 september 2016 mensen die katten haten, maar wel boos worden als iemand niet van honden houdt Ik hou trouwens van beiden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jacky-2007 Geplaatst: 26 september 2016 Rapport Share Geplaatst: 26 september 2016 Ik heb een diepgegronde hekel aan 's Neerlands economen, die veelal als enige oplossing voor de toekomst zien "méér kinderen". Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 26 september 2016 Rapport Share Geplaatst: 26 september 2016 mensen die katten haten, maar wel boos worden als iemand niet van honden houdt Ik hou trouwens van beiden haha precies! Of mensen die van katten houden en je gelijk afzeiken als je een hond liever vind dan een kat. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
KoningJesper Geplaatst: 26 september 2016 Rapport Share Geplaatst: 26 september 2016 mensen die katten haten, maar wel boos worden als iemand niet van honden houdt Ik hou trouwens van beiden haha precies! Of mensen die van katten houden en je gelijk afzeiken als je een hond liever vind dan een kat. Je zegt dat katten een ergenis is, maar laat maar, heb wel nuttiger dingen te doen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst: 26 september 2016 Rapport Share Geplaatst: 26 september 2016 -Katten van de buren die in bij je in het huis/de schuur komen. -Asociale rokers die hun lucht lekker in mijn bakkes dragen -Mensen in het verkeer die zelf de fout begaan en je dan boos gaan aankijken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jacky-2007 Geplaatst: 26 september 2016 Rapport Share Geplaatst: 26 september 2016 -Mensen in het verkeer die zelf de fout begaan en je dan boos gaan aankijken. *onderschrijft* Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.