Bongo Geplaatst: 10 juli 2006 Rapport Share Geplaatst: 10 juli 2006 Onderwerp: Tupac Soort Design: signature Size Design: max 500x150 Render: Ja Animatie: Nee Premade: Nee Tijd van inlevering: Zo snel mogelijk Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Thabit Geplaatst: 11 juli 2006 Rapport Share Geplaatst: 11 juli 2006 Ik zou wel tegen je willen, maar eigenlijk alleen met het thema 'Freestyle', is dat ook goed? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bongo Geplaatst: 11 juli 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 11 juli 2006 (bewerkt) Is ook goed hoor Hier mijn inzending: Stemmen tot en met 13 juli Wil een mod de titel veranderen? Bewerkt: 11 juli 2006 door Bongo Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Thabit Geplaatst: 11 juli 2006 Rapport Share Geplaatst: 11 juli 2006 (bewerkt) Bongo: Thabit: Good luck.. Bewerkt: 11 juli 2006 door Thabit Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA Fanaat Geplaatst: 11 juli 2006 Rapport Share Geplaatst: 11 juli 2006 Ik vind die van Bongo mooier. Ik vind hem er gewoon beter uit zien dan die andere. Ik vind de achtergrond ook beter dan die van Thabit Mijn stem gaat dus naar Bongo Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Merticus XVII Geplaatst: 11 juli 2006 Rapport Share Geplaatst: 11 juli 2006 Thabit Bongo heeft zijn achtergrond bewerkt, maar dat valt wat tegen. Zijn lettertype is dan wel wat beter. Thabit heeft een hele mooie signature gemaakt, alleen zijn letters vallen wat tegen. Mijn stem gaat naar Thabit Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DaddyPimp Geplaatst: 11 juli 2006 Rapport Share Geplaatst: 11 juli 2006 Bongo, daar heeft (in mijn ogen) meer werk in gezeten en dat is ook wel te zien! Een erg mooie sig! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
King Room Geplaatst: 11 juli 2006 Rapport Share Geplaatst: 11 juli 2006 Bongo, Hij heeft hier mooi werk geleverd en zo te zien veel tijd aan besteed..!! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DenkaanHenk Geplaatst: 11 juli 2006 Rapport Share Geplaatst: 11 juli 2006 Bongo. Zo te zien ook meer werk ingezeten ja. Mooie Sig Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 11 juli 2006 Rapport Share Geplaatst: 11 juli 2006 Ik ga ook voor Bongo, het is inderdaad een mooie signature geworden en er lijkt ook meer werk in te zitten. Vote: Bongo. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pitbull Geplaatst: 11 juli 2006 Rapport Share Geplaatst: 11 juli 2006 Thabit, ik vind Bongo zijn achtergrond echt niet mooi, dus ga ik voor Thabit Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JoV Geplaatst: 11 juli 2006 Rapport Share Geplaatst: 11 juli 2006 Thabit, ik vind natuur foto's mooier dan mensen foto's. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
demontventoux Geplaatst: 11 juli 2006 Rapport Share Geplaatst: 11 juli 2006 Thabit Allebei mooi gemaakt, maar ik ben meer voor de natuur. En die zonsondergang hier is echt heel mooi, samen met die palmboom...Aaaah rust Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
P-Jamma Geplaatst: 11 juli 2006 Rapport Share Geplaatst: 11 juli 2006 Mijn Stem: Bongo, Genoeg redenen zijn er al hierboven gegeven .. Succes alletwee! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Dark Side Tuner Geplaatst: 12 juli 2006 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2006 ik stem op bongo die vind ik wat mooier Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts