Jump to content

Bongo Vs Thabit


Bongo

Recommended Posts

Ik vond dit weer een moeilijke battle, en jullie hebben allebei jullie best gedaan.

Bongo:

In je sig zit veel werk, leuke achtergrond, alleen het thema is niet echt me stijl

Thabit:

Het kon wat beter, maar de natuur maakt het goed.Ik weet zeker dat je eigenlijk beter kunt.Toch gaat me stem naar jouw, omdat je thema en siggy me meer aansprak.Hoewel van Bongo ook heel super gemaakt was

Vote: ThaBit

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn stem gaat naar Thabit, ik vindt het echt een super mooi plaatje. Het enigste nadeel waarmee je de rest van de signature verpest is de tekst, als je die zou verbeteren is het perfect. :)

De tekst van Bongo vindt ik ook niet echt passen bij de rest van de sig, de achtergrond vind ik ook niet mooi.

Vote: Thabit

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind die van Thabit erg mooi, daar gaat ook meteen mijn stem heen. Ik vind hem zo mooi omdat ik erg van de natuur houd. Van natuur plaatjes in ieder geval. Verder vind ik het van hoge kwaliteit Thabit, mooi zonsondergaang, mooie tekst en de perfecte border.

Met die van Bongo is ook niet zoveel mis, ik houd alleen niet zo van dat HipHop gebeuren en het zijn 2 héél verschillende style's en dan kies ik gewoon voor diegene die ik het mooiste vind. Want daar draait een battle ook gewoon om. Verder verdien je zeker wel een compliment hoor Bongo! :klap:

Link to comment
Delen op andere websites

Stem : Bongo

Sorry Thabit , ik vind jou sign veel te licht. Ik vind de palmboom wel speciaal maar één ding verpest de sign. De lettertype.. Blijkbaar staat hij op none? Zet de lettertype op smooth veel beter resultaat. :)

Die van bongo vind ik mooi met het ripple effect en de andere overige effecten. Alleen mag je de render een beetje inblenden. Zelf ben ik een reuze tupac fan ook.

Link to comment
Delen op andere websites

Levi, je hebt hem gepinned ipv closed _O_

>>> Door .Levi.: Is al weer in orde hoor. :puh: Soms druk ik ergens te snel op inplaats van closed druk ik op sticky.. :D <<<

Bewerkt: door .Levi.
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...