Groot-Duimpje Geplaatst: 15 maart 2008 Rapport Geplaatst: 15 maart 2008 Twee goeie vragen, Ook ik weet het niet zeker, maar Als ik toch moet kiezen: Club: Real Madrid. Real Madrid vind ik een goeie club aangezien ze vorig jaar een flink aantal goeie spelers hebben gekocht, Ze moeten het alleen nog echt laten zien.. Aangezien er nu vele Blessures waaronder de 2 Nederlandse Van Nisterooy en W. Sneijder, Komen ze er nog redelijk door. Land: Engeland. Ookal liggen ze eruit, ze hebben gewoon de beste spelers, Ook ligt het in de Engelse Primair league altijd erg hoog in het voetbal, maar dat mag dan ook wel met clubs van: Liverpool Manchester United Chelsea Arsenal Etc. NederlandsClub: Ajax Aangezien ik redelijk dichtbij Amsterdam woon is het ook een beetje begonnen, ook zijn al me familieleden voor Ajax, daardoor begon ik al op jonge leeftijd van Ajax te houden en dat zou nooit ophouden ! Reageren
oostzaan Geplaatst: 2 april 2008 Rapport Geplaatst: 2 april 2008 1-AJAX 2- Barcelona 3-Man.united 4-Schalke04 en Hamburg Landen: 1-NEDERLAND 2-Spanje' 3-Engeland Reageren
bierboer Geplaatst: 3 april 2008 Rapport Geplaatst: 3 april 2008 (bewerkt) Two words, one love; PSV Eindhoven. Bewerkt: 3 april 2008 door bierboer Reageren
the_dan Geplaatst: 15 november 2008 Rapport Geplaatst: 15 november 2008 (bewerkt) clubs ajax liverpool chelsea (door een klasgenoot) en verder alles met adidas:P en natuurlijk NEDERLAND Bewerkt: 15 november 2008 door the_dan Reageren
AXIO Geplaatst: 15 november 2008 Rapport Geplaatst: 15 november 2008 - Fc Groningen - Real Madrid - Mancher United - Nederland - Rusland - Kameroen Reageren
Zaahed Geplaatst: 16 november 2008 Rapport Geplaatst: 16 november 2008 (bewerkt) Ajax Manchester United Real Madrid Liverpool Arsenal Fc Chelsea Deze vind ik wel goed. En Nederland natuurlijk. Bewerkt: 16 november 2008 door Zaahed Reageren
urkaandezee Geplaatst: 16 november 2008 Rapport Geplaatst: 16 november 2008 (bewerkt) AJAX Bewerkt: 16 november 2008 door urkaandezee Reageren
GreyFox-Smurf Geplaatst: 18 november 2008 Rapport Geplaatst: 18 november 2008 (bewerkt) Ajax _O_ Arsenal _O_ Manchester United Real Madrid _O_ En Natuurlijk Holland _O_ Bewerkt: 19 november 2008 door GreyFox-Smurf Reageren
osmgek11 Geplaatst: 18 november 2008 Rapport Geplaatst: 18 november 2008 Club in Nederland: Ajax Kampioennen08/09[/font] Clubs in Europa: 1. Real Madrid 2. Manchester United 3.Internationale Europese ploegen: 1. Nederlands elftal 2. Spanje Reageren
Silverbyte Geplaatst: 19 november 2008 Rapport Geplaatst: 19 november 2008 Ik heb ook een kleine top 5: Clubs: Arsenal Ajax Celtic Borussia Dortmund Valencia Nationale elftallen: Nederland (Uiteraard) Noorwegen Denemarken Schotland Ierland Reageren
Kloep Geplaatst: 19 november 2008 Rapport Geplaatst: 19 november 2008 @Hierboven: Wat is precies het verschil tussen een kleine top 5 en een gewone top 5? Land: Spanje ofzow Clubs: Clubs als Liverpool en Inter lijken mij op dit moment de beste. Reageren
Cabyon Geplaatst: 23 december 2008 Rapport Geplaatst: 23 december 2008 I WILL PRESENTING YOU: The best club the world ever nows, Met natuurlijk N´Kufo En Boschker natuurlijk. Niet te vergeten: Eljero Elia Reageren
GreyFox-Smurf Geplaatst: 23 december 2008 Rapport Geplaatst: 23 december 2008 Ojah ik ben ook vergeten te zeggen dat VVV Venlo mijn favoriet uit de eerstedivisie is. Iedereen weet dat ik voor Ajax ben, maar heel stiekem voel ik ook wel wat voor feyenoord. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.