Jump to content

Beste club/land


.Syfes

Recommended Posts

Beste club van de wereld is toch echt Inter. Of Liverpool. Ze doen het allebei erg goed. De beste club van Nederland op het moment is AZ. Valt me erg mee. Vorig seizoen lieten ze geen voetbal zien, maar nu is het echt goed. Ik ben overigens voor Feyenoord, alleen ik kan moeilijk zeggen dat dat de beste club is :7 (Wat me opvalt is dat sommigen van jullie zeggen dat Ajax de beste club is. Nouja, laat ze maar eens spelen tegen Barcelona ofzo :7 )

Beste land is Brazilië. Overigens vind ik Italië ook erg goed. Italië is alleen wat oud. Veel te oude spelers. Brazilië is wel lekker jong. Ook wat oude spelers, maar ook veel jonge. Ze kunnen allebei erg goed voetballen! :D

@Hieronder: Nee, Nederland is niet beter, maar Nederland scoort meer. Heb je eens gezien hoe slecht Nederland speelt de laatste tijd? Niet om aan te zien :7

Bewerkt: door Visser23
Link to comment
Delen op andere websites

Beste club van de wereld is toch echt Inter. Of Liverpool. Ze doen het allebei erg goed. De beste club van Nederland op het moment is AZ. Valt me erg mee. Vorig seizoen lieten ze geen voetbal zien, maar nu is het echt goed. Ik ben overigens voor Feyenoord, alleen ik kan moeilijk zeggen dat dat de beste club is :7 (Wat me opvalt is dat sommigen van jullie zeggen dat Ajax de beste club is. Nouja, laat ze maar eens spelen tegen Barcelona ofzo :7 )

Beste land is Brazilië. Overigens vind ik Italië ook erg goed. Italië is alleen wat oud. Veel te oude spelers. Brazilië is wel lekker jong. Ook wat oude spelers, maar ook veel jonge. Ze kunnen allebei erg goed voetballen! :D

Jah maar nederland staat op de wereldranglijst 3e Brazilië 5e en Italië 4e.

Dus eigenlijk is Nederland beter ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Favoriete club in Nederland: FC Groningen.

Favoeriete club in het buitenland: Manchester United. (FC Barcelona is ook een geweldige club trouwens.)

En favoriete land, natuurlijk: Nederland. Ik ben ook altijd voor Nigeria trouwens (op de Afrika cup en zo; vraag me niet waarom)

Link to comment
Delen op andere websites

Ajax in Nederland vanwege de historie, goede scouting, mooi stadion, goede sfeer en natuurlijke goede prestaties.

Chelsea in Engeland vanwege de vele sterren maar ook Arsenal is natuurlijk fantastisch met al die jonge aanvallers. En dan hebben het nog niet gehad over Man United mooie club, goede trainer, mooi stadion, en natuurlijk Ronaldo en Ferdinand maar ook vanwege van der Sar.

In Spanje gaat mijn voorkeur uit naar Real Madrid veel nederlanders, goeie keeper en natuurlijke mooi voetbal.

Link to comment
Delen op andere websites

AFC Ajax Amsterdam

if0jgi.jpg

Niet te vergeten:

250px-Eljero_Elia.jpg

:dans: Eljero Elia :dans:

Die ga je kwijt raken aan ons ;p

Nooit, aan zo'n derde rangs Sardientjescluppie die beginnen te janken als ze van Volendam verliezen.

Woooow.

2010 is ie gratis van ons

1533091_657_1225572691736-08-11-01_Twente-Ajax_0225.jpg

Bewerkt: door Suarez
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...