Jump to content

verschil NFS:MW

Recommended Posts

Geplaatst:

hallo,

ik heb vandaag NFS:MW gekocht, pspneedforspeedmostwanted510.jpg

en ik zogt eigelijk deze:

NeedForSpeed_MostWanted_l.jpg

zit hier eigelijk verschil tussen. want op internet heb ik info gevonden dat er porsches en aston martins inzaten en dat je vrij kon ronrijden, maar dat is bij die ik gekogt heb niet het geval :?

ik heb hem trouwens voor PSP,

alsjeblieft help mij!! :D

Geplaatst: (bewerkt)

:cya:,

Er bestaat maar één Psp-versie van Need For Speed: Most Wanted en dat is degene die je gekocht hebt, die met 5-1-0 dus. Die andere is alleen verkrijgbaar voor de PC, X-Box en de Playstation 2. Ik weet niet of er verschil in zit, want ik heb het spel zelf niet. Hoogstens een paar voertuigen of dergelijke, heb ik gehoord. Ook kon je politie zijn, heb ik gelezen. :)

Het kan dus zijn dat er Aston Martins en Porsches inzitten, maar dat maakt niet echt veel uit. Echter kan je volgens mij wél rondrijden, kan je nergens op "Free Roam" of iets dergelijks klikken ? Zoja, dan zal dat de "vrij-rondrijd"-mode zijn. Veel plezier ! :cya:

@-->Hieronder: Vreemd, ik dacht toch écht dat dit zo was. Maarja, we zullen wel zien hé. :)

Bewerkt: door Velaro
Geplaatst:

?? op bol.com staat wel dat andere hoesjes met het PSPlogo erboven..

nu snap ik er niks meer van :?

er staat trouwnes nergens free roam oid, maar ik ga hem denk ik trugbrengen en dan op bol.com bestellen en als ik dan de zelfde krijg als ik nu heb kan ik er niks aan veranderen..

maar iig bedankt voor reactie, als er nog meer zijn die iets weten laat ut dan ff weten. :bier:

Geplaatst:

Dat heb ik enkele maanden ook eens gevraagd in dit topic :). Het verschil is dat je bij de PSP-versie ook voor de politie kan racen. Je kan dan die criminele streetracers achtervolgen. Dat is de extra optie voor de PSP.

Geplaatst:

Volgens mij is dat een andere versie van need for speed most wanted,want er is wel een verschil ik heb need for speed most wanted op de ds en zo staat het er niet op :N

Geplaatst:

De NFSMW voor de Xbox,ps2,en PC heet ook gewoon Need For Speed Most Wanted, en de NFSMW voor de PSP heet: Need For Speed Most Wanted 5-1-0. De 5-1-0 staat er achter om aan te geven dat ie anders is ;) Maar het is wel een vette game en veel plezier ermee!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...