JasonStatham Geplaatst: 30 oktober 2016 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2016 Nederland België Luxemburg Duitsland Tsjechië Engeland/G.B. Frankrijk Spanje Marokko Zwitserland Italië Oostenrijk Slovenië Kroatië Heel wat van Europa gezien en maar een klein beetje daarbuiten geweest om de hasj-wereld van het Noorden van Marokko mee te maken. Ik zou toch nog eens erg graag echt ver naar de andere kant van de wereld willen gaan: De VS, Z.-Amerika of misschien wel het verre Oosten.. Reageren
Niked Geplaatst: 31 oktober 2016 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2016 (bewerkt) België (Vlaams-Brabant/ West-Vlaanderen / Antwerpen - Alle rest kan me gestolen worden.) Nederland (Sluis) Zwitserland (idk waar) Duitsland (Keulen, Dortmund en nog wat andere steden) Spanje (Tenerife en Benidorm) Frankrijk (Disneyland Parijs ) Ik wil graag in de toekomst eens de VS bezoeken, meer bepaald New York/ Los Angeles. Ik blijf wel lekker binnen de EU (maar dan met Engeland) en Noord-Amerika voor de rest van m'n leven. Bewerkt: 31 oktober 2016 door Skullz-000 Reageren
JasonStatham Geplaatst: 31 oktober 2016 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2016 Ik blijf wel lekker binnen de EU (maar dan met Engeland) en Noord-Amerika voor de rest van m'n leven. Waarom zou je geen andere cultuur mee willen maken dan de westerse? Reageren
Niked Geplaatst: 31 oktober 2016 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2016 (bewerkt) Geen interesse en word liever niet bestolen/ beschoten door al dat gespuis. Bewerkt: 31 oktober 2016 door Skullz-000 Reageren
JasonStatham Geplaatst: 31 oktober 2016 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2016 Geen interesse en word liever niet bestolen/ beschoten door al dat gespuis. Zieke geest Reageren
Dotz Geplaatst: 31 oktober 2016 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2016 (bewerkt) Misschien zijn onderstaande websites leuk om het wat grafischer te maken; met deze sites kun je landen in de wereld selecteren om een (wereld)kaart te genereren met landen waar je bent geweest/heen wilt. bighugelabs.com Biedt de mogelijkheid de wereldkaart te partioneren (bijv. alleen Europa). maploco.com Verreweg de grootste te genereren kaart met het meeste detail; iets minder gebruikersvriendelijk. douweosinga.com Biedt de mogelijkheid (deel)staten van de VS, India, Canada en Brazilië te selecteren op aparte kaarten. traveltip.org Toont het percentage bezochte landen. Anyway, vier sites was wellicht wat overbodig, maar ach. Bewerkt: 31 oktober 2016 door Dotz Reageren
KoningJesper Geplaatst: 31 oktober 2016 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2016 (bewerkt) - Belgie (Ieper - Italie (Milaan, Montepulcano) - Frankrijk (Parijs en wat van die vakantieplaatsjes) - Oostenrijk (Skieen) - Zwitserland (Luzern) - Duitsland (Berlijn en nog wat kleinere dingen) - Spanje (Ronda, Sevilla en Barcelona) - Detroit - Philidelphia - New York - Miami (7x) - Key West - Griekenland (die eilandjes) Veel verder dan Europa en VS ben ik niet gekomen Bewerkt: 31 oktober 2016 door KoningJesper Reageren
Dippie Geplaatst: 24 januari 2017 Rapport Geplaatst: 24 januari 2017 - Nederland uiteraard, want daar woon ik - België - Engeland - Frankrijk - Duitsland - Denemarken - Tsjechië - Oostenrijk Komende zomer staat een reis naar Canada en Amerika op de planning. Reageren
DDT Dorus Geplaatst: 24 januari 2017 Rapport Geplaatst: 24 januari 2017 (bewerkt) friesland Nederland Duitsland Belgie Denemarken Polen Tjechie Hongarije Oostenrijk Zwitserland Italie Griekenland Turkije Frankrijk Spanje+Catalonie Portugal Noorwegen to do: over een paar jaar: 2 weken oostkust USA, daarna 3 maanden westkust met een camper. Bewerkt: 24 januari 2017 door DDT Dorus Reageren
Spoon0612 Geplaatst: 25 januari 2017 Rapport Geplaatst: 25 januari 2017 Ruslan (Kaliningrad, St. Petersburg) Zweden (Stockholm) Litouwen (Vilnius) Letland (Riga) Polen (Gdansk, Warschau) Oostenrijk (Wenen, Leoben, Ehrwald) Engeland (Londen) Hongarije (Siofok, Balatonmeer) Italie (Turijn, Juventus-Ajax) Duitsland (Dortmund, BVB-Ajax) pas nog in Gladbach bij BMG-Mainz) Spanje (Barcelona, Pals) Canarische eilanden (Tenerife, Gran Canaria) Griekenland (Kreta, Zakynthos) Frankrijk (Bordeaux, Parijs) Turkije (Alanya, Bodrum) Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 26 januari 2017 Rapport Geplaatst: 26 januari 2017 België Duitsland Frankrijk Spanje Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.