Jump to content

In welke landen ben jij ooit geweest?


Piet-Herr

Recommended Posts

[Hele lijst]

zo dat was het zo,n beetje ik weet dat het een beetje overdreven is maar we gaan elke vier maanden op vakantie okal is het dan nog school en me vader is heel rijk

Waar liggen Jordan en Zinbabwe ergens?? Nog nooit van gehoord ;) ben je echt in zoveel landen geweest?? Want dit zijn er wel heel erg veel.. :puh:

Geloof er niks van

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 176
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • JasonStatham

    4

  • Las Vegas

    4

  • Dotz

    4

  • -->nick<--

    3

Top Posters In This Topic

Posted Images

[Hele lijst]

zo dat was het zo,n beetje ik weet dat het een beetje overdreven is maar we gaan elke vier maanden op vakantie okal is het dan nog school en me vader is heel rijk

Ik geloof er dus helemaal niets van.... en hoe wil jij op vakantie gaan naar Irak of Antarctica? Irak is het oorlog en weet ik veel wat en antarctica kun je geloof ik niet eens heen op vakantie.

En je vader moet wel HEEL rijk zijn om zo vaak zo'n reis te betalen.

Link to comment
Delen op andere websites

[Hele lijst]

zo dat was het zo,n beetje ik weet dat het een beetje overdreven is maar we gaan elke vier maanden op vakantie okal is het dan nog school en me vader is heel rijk

Ik geloof er dus helemaal niets van.... en hoe wil jij op vakantie gaan naar Irak of Antarctica? Irak is het oorlog en weet ik veel wat en antarctica kun je geloof ik niet eens heen op vakantie.

En je vader moet wel HEEL rijk zijn om zo vaak zo'n reis te betalen.

Ik maak er eerder uit dat je een beetje jaloers bent?

Tuurlijk kan je wel op vakantie naar Irak, het is pas oorlog sinds 2001 en ik denk dat meneer daarvoor er is geweest. En natuurlijk kan je wel op vakantie naar Antartica, ook al is hij er een dag geweest dan is hij er wel geweest.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik maak er eerder uit dat je een beetje jaloers bent?

Tuurlijk kan je wel op vakantie naar Irak, het is pas oorlog sinds 2001 en ik denk dat meneer daarvoor er is geweest. En natuurlijk kan je wel op vakantie naar Antartica, ook al is hij er een dag geweest dan is hij er wel geweest.

Hahahahaha je kan overal heen maar egt niet Antartica. Voel is aan je paas ei.

Link to comment
Delen op andere websites

[Hele lijst]

zo dat was het zo,n beetje ik weet dat het een beetje overdreven is maar we gaan elke vier maanden op vakantie okal is het dan nog school en me vader is heel rijk

Ik maak er eerder uit dat je een beetje jaloers bent?

Tuurlijk kan je wel op vakantie naar Irak, het is pas oorlog sinds 2001 en ik denk dat meneer daarvoor er is geweest. En natuurlijk kan je wel op vakantie naar Antartica, ook al is hij er een dag geweest dan is hij er wel geweest.

Hahahahaha je kan overal heen maar egt niet Antartica. Voel is aan je paas ei.

Pasen is nog ver weg, maar tuurlijk kun je wel reizen naar Antartica, en jij zou het anders niet kunnen weten, jij hebt het nooit geprobeerd. :N Je zult er echt wel heen kunnen. En ik denk dat je maar weer eens on-topic moet gaan. :Y

Bewerkt: door Ikkes
Link to comment
Delen op andere websites

Ze zijn er nog niet eens over uit hoe groot stuk Amerika, Rusland en die andere landen krijgen/hebben denk je nou egt dat je daar een reis kan boeken bij een reisbureau, Wel een serieus reisbureau en een serieuze reis. Kom maar met bewijzen dan :7

>>> Door Ikkes: Onnodige quotes verwijderd<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Ik geloof er dus helemaal niets van.... en hoe wil jij op vakantie gaan naar Irak of Antarctica? Irak is het oorlog en weet ik veel wat en antarctica kun je geloof ik niet eens heen op vakantie.

En je vader moet wel HEEL rijk zijn om zo vaak zo'n reis te betalen.

Dan geloof je het toch lekker niet

ikdenk dat het puur jaloezië is

want kijk hier maar :

-http://www.kras.nl/vakantie/antarctica/reis-23050/antarctica-cruise

-http://www.reiswijs.nl/vliegen/vliegtickets/vliegtickets.html

Link to comment
Delen op andere websites

Gelieve vanaf nu weer ontopic gaan, volgende offtopic post en zinlose post worden verwijderd en bestraft

Ontopic:

Niet in heel veel, maar toch wel redelijk wat:

  • Nederland
  • Belgie
  • Luxemburg
  • Frankrijk
  • Engeland
  • Schotland
  • Duitsland
  • Zwitserland
  • Italie
  • Oostenrijk
  • Denemarken
  • IJsland

Alle landen behalve Nederland heb ik aangedaan tijdens een vakantie.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Nederland (Woon ik)
    Belgie
    Duitsland
    Frankrjik
    Egypte
    Italie
    Zwitserland
    Spanje

Dat was het volgens mij wel :puh:.

>>> Door Ikkes: Off-topic dubbelpost verwijderd, voor meer informatie: zie je inbox.<<<

Bewerkt: door Ikkes
Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 maanden later...

Nederland-Woon ik

Belgié-Antwerpen

Duitsland-Ben ik vergeten :?

Roemenié-Birlad

Hongarije- Bij een hoteltje

Oostenrijk-Op wintersport :bier:

Frankrijk-Perpignan

Best wel leuk een beetje reizen :D

Bewerkt: door gta player10
Link to comment
Delen op andere websites

Singapore

Bangkok

Koeweit

Filipijnen

Belgie

Frankrijk

Engeland

En dat is het zo een beetje.vooral veel aziatische landen maar die zijn ook egt vet en je maakt kennis met een hele andere cultuur inplaats van dat je op vakantie gaat in het ´rijke westen´

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...