Pietje II Geplaatst: 13 juli 2006 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2006 Nederland: Op veel plaatsen, maar vooral omdat ik hier woon. Italië: Veel plaatsen, het is mijn 'tweede' land ---> Lago Maggiore, Toscane, Pisa, Rome, Siccilië, Gardameer, Sardinië, Isola Bella (ligt in het Lago Maggiore) Florence, Milaan, Napels, Venetië (het toetje), Turijn, en nog veel meer plaatsen, kom redelijk vaak in Italié, maar daar kom ik nu écht niet meer op hoor. België: Ardennen, Antwerpen, Brussel, ook al zoveel plekken, kom redelijk vaak in Belgié, dus op al die plekken kom ik ook niet meer op. Luxemburg Frankrijk Monaco San Marino Vaticaanstad (Jaja, dit is een piepklein ministaatje in Rome!) Spanje Portugal Duitsland Denemarken Polen Litouwen Malta Oostenrijk Griekenland Verenigde Staten: Californië. Nevada (Viva Las Vegas ), Arizona, Phoenix, New York Zwitserland Cuba Volgens mij zijn dit alle landen waar ik ben geweest. En als ik ook nog eens alle plaatsen moet gaan opnoemen bij de landen waar ik ben geweest waar ik het niet bij heb neergezet, ben ik enorm lang bezig, dus doe ik dat maar niet. (Vooral omdat ik me ook al die plaatsjes niet kan herinneren, die me zo even niet te binnen schieten ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gybrus Geplaatst: 14 juli 2006 Rapport Share Geplaatst: 14 juli 2006 Nederland Daar woon ik Duitsland Turkye Oosterrijk Engeland Belgie Luxenburg verder nergens... greets Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Warrior Geplaatst: 14 juli 2006 Rapport Share Geplaatst: 14 juli 2006 Nederland Aruba België Denemarken Zweden wij gan niet zo vaak op vakantie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jarno Geplaatst: 15 juli 2006 Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2006 Duitsland België Luxemburg Frankrijk Spanje Italië Meer niet . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.::FLIPKIP::. Geplaatst: 15 juli 2006 Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2006 ik ben natuurlijk in nederland geweest, ik woon daar (veenendaal) Tukije--> turkse rivierra -->alanya Tukije--> turkse rivierra --> iets voor alanya Tukije--> turkse rivierra --> iets na alanya Engeland (wee nie waar) zwitzerlang Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DenkaanHenk Geplaatst: 15 juli 2006 Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2006 -Nederland -Belgie -Luxenburg -Frankrijk -Griekenland Best wel weinig vind ik. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 15 juli 2006 Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2006 België en Spanje. Wij gaan amper op vakantie. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Svenie Geplaatst: 15 juli 2006 Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2006 - Belgie - Nederland - Spanje - Frankrijk @ Silverwing, wij gaan ook bijna nooit op vakantie. Ik verkies liever het gezelschap van mijn pc. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Samurai Geplaatst: 15 juli 2006 Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2006 Om eerlijk te zijn, ik ben alleen maar naar Belgie op vakantie geweest. :$ En ik woon in Belgie. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Daan007 Geplaatst: 15 juli 2006 Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2006 Nederland. Duitsland België Frankrijk Oostenrijk Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nemean^inf Geplaatst: 16 juli 2006 Rapport Share Geplaatst: 16 juli 2006 1 Duitsland 2 Belgie 3 Luxemburg 4 Frankrijk 5 Nederland Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Juju Geplaatst: 16 juli 2006 Rapport Share Geplaatst: 16 juli 2006 Dit is mijn lijstje: Italië: Bologna(overnachting), Cesenatico 2X, Rimini 2X, Enna(overnachting), Giardini Naxos, Reggio di Calabria(overnachting) Turkije: Cusadasi (Ik weet niet of je 't goed schrijft ) Frankrijk Ergens aan de kust . Spanje: Torrevieja Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Advancegta Geplaatst: 16 juli 2006 Rapport Share Geplaatst: 16 juli 2006 nederland-hier woon ik net zoals sommige aderen op dit forum belgie-hier ben ik ooit wel eens geweest, niet op vakantie ofzo aar zomaar Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Froop Geplaatst: 16 juli 2006 Rapport Share Geplaatst: 16 juli 2006 Nederland Tja, hier woon ik. Duitsland Ik woon 2 kilometer van de grens af, dus Rütenbrock. België Brussel, ik weet niet meer waarom. Frankrijk Fréjus, C'ote d'azur, Monaco, Parijs Griekenland Rhodos, 2 keer vakantie vieren op dit mooie eiland. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RobertSA Geplaatst: 17 juli 2006 Rapport Share Geplaatst: 17 juli 2006 (bewerkt) Nederland. België. Turkije. Frankrijk. Luxemburg. Duitsland. Volgend jaar Griekenland(Kreta). Bewerkt: 18 juli 2006 door robertsa Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.