RTS Geplaatst: 17 juli 2006 Rapport Share Geplaatst: 17 juli 2006 Nederland, nee echt? Belgie, doorheen gereden. Frankrijk, in Normandie en Dordogne geweest Duitsland, noord tot zuid doorkruist, elk jaar op wintersport in het zuiden. Oostenrijk, paar jaar geleden op vakantie Luxemburg, heel eventje geweest. Denemarken, vroeger geweest. Zou niet weten waar. Engeland, in Newcastle geweest. Over drie week komt Spanje erbij. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Toni Caprioni Geplaatst: 17 juli 2006 Rapport Share Geplaatst: 17 juli 2006 Nederland Belgie Engeland Tsjechie Duitsland Frankrijk Naar zoveel landen ga ik niet, zaterdag ga ik weer na Tsjechie TIP: Als je naar Tsjeche gaat, neem veel geld mee, want het is misschien wel voor een derde goedkoper, het is allemaal daar voor een prikkie! Alles is heel goedkoop! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Vinewood Geplaatst: 17 juli 2006 Rapport Share Geplaatst: 17 juli 2006 Nederland: Daar woon in natuurlijk Belgie: Naar bobbiejaarland ( weet niet exacte naam ) Duitsland: Met overbuurman keer naar zijn werk geweest Frankrijk: Disney land parijs Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
demontventoux Geplaatst: 17 juli 2006 Rapport Share Geplaatst: 17 juli 2006 (bewerkt) Nederland: Aan de kust van Catzand, Sluis België:Hier woon ik Frankrijk: Men jaarlijkse vakantie steeds naar hier: Provence, Vogezen, Bretange, Champange-streek, Alpen, Pyreneeën (bijna alle plekjes van Franrkijk al gezien ) Duitsland:Zwarte Woud, drielandenpunt: Duitsland, Zwitserland, Oostenrijk Italië: Toscane, en in Italië ook Rome gedaan en `Vaticaanstad: Eigenlijk ook een landje he Luxemburg: gewoon, Luxemburg de hoofdstad Tenerife: (Canarische Eilanden) het eiland rond he Kreta: (Griekenland) ook het eiland rond Nog niet buiten Europa geweest Bewerkt: 18 juli 2006 door demontventoux Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
rems GTA Geplaatst: 17 juli 2006 Rapport Share Geplaatst: 17 juli 2006 (bewerkt) Nederland - Woon ik. Italië - Rome,Garder meer. Tjechië -Armoeig maar o-zo-mooi Duitsland - Salsburg. Frankrijk - Parijs, Eiffel toren. Oostenrijk - Skie vakantie. België - zo maar. Schotland -Familie bezoek oom Owja..........Deze vakantie ga ik naar Zwitserland - Skie vakantie ??? Dat was het dan wel zo'n beetje bij elkaar Bewerkt: 17 juli 2006 door rems GTA Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cabron Geplaatst: 18 juli 2006 Rapport Share Geplaatst: 18 juli 2006 (bewerkt) Nederland - Venray (woon ik) haha en moet ik zeker alle dorpen opnoemen waar ik geweest ben België - Antwerpen, Lille en de Ardennen Frankrijk - Parijs, Lion, Lourdes en nog veel meer steden Italië - Rome, Milaan, Florence, Venetie, Perugia en Siena Zwitserland - Basel,Locarno en Bellinzona Spanje - Een keertje over de grens geweest Duitsland - Keulen, Dortmund, Essen, het moezeldal en Xanten Monaco - Gewoon de stad Vaticaanstand - Haha tsja waar precies het is zooo groot Luxemburg - weet niet waar ergens Andorra - Haha t is zo klein Bewerkt: 18 juli 2006 door Cabron Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dutchy3010 Geplaatst: 18 juli 2006 Rapport Share Geplaatst: 18 juli 2006 Nederland België Frankrijk Duitsland Luxemburg Zwitserland Oostenrijk Spanje Italië Griekenland Noorwegen Zweden Finland Denemarken Estland Rusland Polen Engeland Ierland Singapore Mexico Dominicaanse Republiek VS (In 3x de volgende steden: LA, Las Vegas, San Francisco, New york, Washington, Phiadelphia, Atlantic City, Orlando, Miami) Zuid-Afrika Dat waren ze zo ongeveer . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jon-asses Geplaatst: 18 juli 2006 Rapport Share Geplaatst: 18 juli 2006 Hehe das wel een leuk topic hier. Hier mijn lijstje. België: Hier woon ik, dus is het logisch dat ik er al een keer ben geweest . Ik heb zowat heel België gezien. Nederland: Ook wel redelijk logisch dat ik dit land al heb bezocht. Het ligt zo'n 100 km van mijn huis verwijderd. Luxemburg: Dit is zo een klein landje. Mja we zijn daar maar 2 dagen geweest, dus ik weet niet echt goed hoe het land eruitziet. Het is klein dat weet ik . Oostenrijk: Hier ben ik al 3 keer op reis geweest. Een leuk land, vriendelijke mensen, alles is daar erg net, goed klimaat en mooie bergen. Frankrijk: Hier ben ik al eens met de klas naartoe geweest voor 10 dagen te skieën. Ook een mooi land. Italië: Hier ben ik al een keer op reis geweest. Zalig land, lekker warm weertje, spaghetti, pizza's en andere pasta's zijn daar erg lekker,... Spanje: Vorig jaar ben ik daar naartoe geweest. Soms was het wel 40 graden. Dit was te warm voor iets te doen. Maar gelukkig lag er een zwembad aan ons hotel. En die avonden daar waren rond de 25 graden, dan was het echt perfect! De specialiteiten voor het eten daar was wel niet zo lekker . Normandië: Hier ben ik eigenlijk nog niet geweest maar daar ga ik naartoe binnen 2 dagen (zie mijn sig )! Het is niet echt een land, eerder een ministaat. Ik zal mijn bericht editten voor mijn beoordeling aan dit land. Waarschijnlijk ben ik nog in andere landen geweest maar dan is het alleen in de auto op weg naar een hotel. Dus dit zijn mijn landen waar ik al eens geslapen heb. Dus waar ik echt geweest ben, en niet zo eens gepasseerd. Best wel veel omdat ik nog maar 12 jaar ben. Dus er zullen er nog een heleboel bijkomen . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 18 juli 2006 Rapport Share Geplaatst: 18 juli 2006 (bewerkt) Ik heb volgensmij wel een uitzonderlijk rijtje Nederland - woon ik. Afrika, Kenia, Nairobi - doet m'n zus ontwikkelingswerk Verder nog nooit buiten de grens geweest, zelfs niet in België, Duitsland, Engeland of Frankrijk. Bewerkt: 18 juli 2006 door Baffie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Crappy-Apple Geplaatst: 18 juli 2006 Rapport Share Geplaatst: 18 juli 2006 belgie : hier woon ik Nederland : elke zondag we gaan daar elke zondag naar supermarkt : Spar en omdat ik vlak tegen de grens woon Spange : Calpe, en een eiland van Spange malorca of zooiets Portugal: ergens helemaal vanachter Frankrijk : er daar heen gereden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JoV Geplaatst: 18 juli 2006 Rapport Share Geplaatst: 18 juli 2006 Frankrijk Luxemburg Nederland Belgie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Radio Es. Geplaatst: 18 juli 2006 Rapport Share Geplaatst: 18 juli 2006 Nederland België Duitsland Luxemburg Oostenrijk en............................... PAASEILAND! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wesley Geplaatst: 26 juli 2006 Rapport Share Geplaatst: 26 juli 2006 Hier ben ik al eens geweest : Nederland, hier woon ik Duitsland, boodschappen doen ik woon er maar 15 KM vandaan België, Naar Brussel, familie Frankrijk, ik weet niet hoe ik die stad moet spellen, maar ergens in het westen!, ook naar familie! Denemarken, noorden, naar zo'n camping Turkije, Bodrum, echte vakantie. Volgend jaar gaan wij misschien naar Canada CANADA Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gta Ripper Geplaatst: 26 juli 2006 Rapport Share Geplaatst: 26 juli 2006 Griekenland Frankrijk Duitsland Belgie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
7ulian Geplaatst: 28 juli 2006 Rapport Share Geplaatst: 28 juli 2006 Om eerlijk te zijn, ik ben alleen maar naar Belgie op vakantie geweest. :$ En ik woon in Belgie. Je hoeft je niet te schamen hoor, Belgie is een leuk land (zegt iemand uit Nederland NB) Nederland (spreekt voor zich) Ierland (zuid west (Burren)) Denemarken Zweden Engeland (een week geleden zat ik er nog, Kent, Essex, die kant op) VS (Nevada (las vegas!), California (Hollywood!), Washington DC (wat is dat voor'n raar wit huis)) Belgie Frankrijk (Elzas) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.